Архив

Peugeot BB1 2009

Peugeot BB1 е ултра – компактен градски автомобил концепция, представен през 2009 г. Дизайнът на късия BB101-peugeot-bb1-live е с цел да се отговори на нуждите на мобилността на обикновените хора на дневна база и да се осигурят максимална гъвкавост, компактни размери, маневреност (3,5 м радиус на завой) и адекватни нива на мощност.

Peugeot BB1с четири седалки включва някои доста дръзки стайлинг решения – от изпъкнали фарове и почти вертикално предно стъкло, до сложни панели на вратите и изместване на задните светлини, които са разгънати отстрани на колата.

Peugeot_BB1Достъпът до BB1 е чрез вратите с обратно отваряне, а достъпът до товарната площ е чрез иновативен дизайн на задната част. Вътрешността може да се променя според нуждите, така че товарният обем от 160 литра (с четири обитатели) да стане 855 литра (само с един човек в колата).

Вътре е странно контролирането на превозното средство от водача с набор от кормилото като при скутер като вместо волан. Благодарение на стъклен покрив и дълги странични прозорци, интериорът е изпълнен със светлина, за да помогнете за прикриване на малките габарити.

Peugeot BB1 се задвижва от два електромотора , монтирани във всяко едно задно колело. Това оформление увеличава вътрешното пространство и черпи вдъхновение от света на четириядрени мотори. В комбинация с моторите се произвеждат 20 к.с. Ускорението от 0-19 мили в час отнема 2,8 сек. и от 19-37 за 4 сек. Лесно е достатъчно бързо да върви в крак с градския трафик .2010-Peugeot-BB1-wallpaper-6

Превозното средство е снабдено с две литиево-йонни батерии за енергийните доставки на съответните електрически мотора, разположени под дясната и лявата задни седалки, с пробег от 75 мили . Освен това, разположението им между предните и задните колела влияе на разпределението на тежестта на превозното средство и за стабилност на превозното средство, особено по време на спиране.

Слънчевите панели са интегрирани в покрива като вторични системи за мощност. BB1 на слънчеви панели използва най-съвременни технологии, проектирани в партньорство с фондация Ocean Vital. Те осигуряват добив от около 16% от заловената енергия, много по-висока производителност в сравнение с настоящите системи.