Monthly Archives: юли 2015
Обновената „българска суперкола“ SIN R1 влиза в серия
Моделът сега получава и много екстри
Обновеният SIN R1, показан преди две години, известен като „българската суперкола“, защото фирмата SIN CARS е основана от инж. Росен Даскалов, започва серийното производство. Иначе компанията е базирана в Обединеното кралство.
Сега колата е получила много нововъведения. Екстрите са според с желанията на клиентите: ABS, тракшън контрол, ново арматурно табло, нова електрическа инсталация, климатик, нов интериор и нов волан, нова централна конзола, възможност за таблет, спортни седалки „Рекаро“ , нова изпускателна система и др. Автомобилът има 19-инчови колела.
ПродължениеМеждународен двигател на годината e PureTech
Отличието бе връчено от британското Engine Technology International
Peugeot получи наградата „Двигател на годината“ за своя бензинов 3-цилиндров 1,2 литров Turbo PureTech двигател. Той бе обявен за най-добрия в категория 1,0 до 1,4 литра, след като вече 100 000 бройки слязоха от поточната линия в завода в Дуврен, Франция. Отличието бе връчено по време на 17-ата церемония „Международен двигател на годината“, организирана от британското издание Engine Technology International в Щутгард, Германия.
Семейството PureTech от 3-цилиндрови двигатели предлага изключително висока динамика, като едновременно с това намалява разхода на гориво с 25% спрямо аналогичен 4-цилиндров двигатели CO2 eмисиите средно с 18% спрямо предшествениците си.
ПродължениеИновациите 2015 на най-големия полигон на BMW
BMW Group представя бъдещи технологии в Южна Франция
Прототипът на BMW Серия 2 Active Tourer с Plug-in хибридно задвижване демонстрира високата гъвкавост на технологията BMW eDrive; първиPlug-in хибриден автомобил на BMW с монтиран напречно отпред двигател с вътрешно горене, високоволтова батерия и двойно задвижване благодарение на електрифицираното задно задвижване.
Директното впръскване на вода повишава ефективността на двигателите с вътрешно горене при висока мощност и освен това води до значително понижаване на разхода на гориво и емисиите.
Продължение