Monthly Archives: септември 2019

ПРОДАВА СЕ SEAT Alhambra…

Продава се SEAT Alhambra, дизел, 1.9 /110 к. с./ год. на производство 1998г. IMG_20180520_135153

Това е 7-дем местен VAN. – ел стъкла/всичките/, ел.огледала с подгрев, централно заключване, радио със CD, отопление на предно и задно стъкла, автопилот, климатроник, халогени.

IMG_20180520_135221Минала на техн.преглед. платена 6-месеча граж.отговорност.

Сменени ремъци и накладки на спирачките. Сменена турбина на турбото. Отремонтиран климатроник. Сменени всички филтри. Колата е в добро състояние и градско харчи 6-6.5 на дълго.

Лице за контакт и оглед – Иво Тачев на тел. 0899 952 141.

Търси се цена 2500лв.

…SEAT Alhambra е голямо многофункционално превозно средство (MPV), проектирано да се конкурира с Renault Espace, Citroën C8 и Peugeot 807. Произвежда се под марката SEAT от юни 1996 г. в завода AutoEuropa на Volkswagen Group в Палмела, Португалия…

Модулната платформа за електрическо задвижване на Volkswagen

Включва най-важните елементи, върху които марките на Групата могат да надграждатVolkswagen launches ELECTRIC FOR ALL campaign

Източник: официален сайт на Volkswagen

През 2019 г. Volkswagen AG ще направи още една стъпка в своето пътуване към серийната електрическа мобилност. С модулната платформа за електрическо задвижване или MEB, марките на групата ще имат съвместна платформа за електрически превозни средства за първи път – и ще поставят основата за производството на електрически превозни средства в обемния сегмент.

Първият модел, базиран на MEB, ще бъде компактният Volkswagen I.D. Базовата версия на новия автомобил няма да струва повече от сравнително оборудван автомобил с горивен двигател с DSG трансмисия. Серийното производство се планира да започне в края на 2019 г. Но това едва ли е всичко – до 2022 г. четирите марки марки Volkswagen, Audi, SEAT и ŠKODA планират да произвеждат 27 модела MEB – и предлагат богат избор в процеса.

Клиентът ще може да избира електрически превозни средства за различни начини на използване. Това е достатъчно основание, за да разгледаме по-отблизо MEB, модулната платформа за електрическо задвижване:

Продължение

Volvo XC40 electric ще бъде разкрит през октомври

Това е и един от най-безопасните автомобили на марката258243_The_fully_electric_XC40_SUV_Volvo_s_first_electric_car_and_one_of_the

Това ще бъде първият електромобил на компанията, когато бъде представен.

Електрическа версия на всъдехода Volvo XC40 ще бъде разкрита на 16 октомври, съобщи шведският производител.

На този етап не са дадени данни за пробега или мощността, въпреки че цифровите изображения, пуснати от Volvo, предполагат, че автомобилът ще използва два електродвигателя, за да достави задвижване на четирите колела.

CCS порт също се вижда над задното колело, за бързото зареждане на постоянен ток и, като разширение, зарядното захранване тип 2, предлагано от зарядни устройства за домашни стени.

Междувременно шефът на Volvo по безопасността Малин Екхолм казва, че електрическият XC40 ще бъде „един от най-безопасните автомобили, които сме създавали някога.“

Продължение

Електрическият кросоувър Renault K-ZE стартира в Китай

Може  да се купи само за $90002019-Renault-City-K-ZE-China-market-2-1200x628

Renault представи производствената версия на новия си електрически кросоувър K-ZE, а в Китай той започва от едва ~ 9 000 долара.

Съобщиха за Renault K-ZE, когато представиха прототипа миналата година.

По това време единствената спецификация, която потвърдиха, е пробегът, за който твърдят, че е 250 км, но по някаква причина са използвали цикъла NEDC.

Пионер и лидер в 100% електрическата мобилност, Groupe Renault представи с Renault K-ZE нов малък глобален A-сегмент, вдъхновен от електрическите SUV автомобили, способен на най-добрия пробег в  сегмента.

Очаква се реално пробегът да е близо до 190 км.

Това не е особено впечатляващо, но онова, което привлече вниманието е,  че електромобилът ще бъде „достъпен“. Сега производствената версия започва от еквивалента на ~ 9 000 USD.

Продължение

VW разкрива нова домашна ID.Charger станция

Поръчките за трите вида зарядни започват от ноември

Решението на VW е „ID.Charger wallbox“.

Решението на VW е „ID.Charger wallbox“.

Volkswagen представи нова стенна кутия за домашно зареждане, която ще бъде достъпна за закупуване преди излизането на електромобила ID.3.

VW не иска да разчита само на производителите на домашни зарядни станции на трети страни.

Немският автомобилен производител има десетки електрически превозни средства, идващи през следващите няколко години, и те ще се нуждаят от решения за зареждане в домашни условия.

Компанията ще предложи гама от 3 кутии за стена с мощност 11 кВт и различни функции за свързване, започвайки от 399 евро.

Зарядното в базовата версия е на цена 399 евро и предлага висококачествено и атрактивно решение за зареждане. Простата работа, фиксиран кабел тип 2 и капацитет на зареждане до 11 кВт правят зареждането в домашни условия много удобно. Продължение

Canoo – превозно средство за бъдещето

Дизайнът предизвиква традиционната автомобилна форма и функционалностcanoo-electric-car_100717008_h

Създателите му казват, че Canoo няма да ви позволи да купите друг електромобил, от тези, които ще се разработят до 2021 г. Canoo е превозно средство за бъдещето, което е електрическо, автономно и за споделяне.

То е разработка на амбициозна калифорнийска компания, създадена от някои специалисти, дошли от Faraday Future през 2017 г. и някога наречена Evelozcity.

Дизайнът според компанията „предизвиква традиционната автомобилна форма и функционалност и се възползва от EV архитектурата по начин, който осигурява значително повече вътрешно пространство.“

Фирмата твърди, че е създала и  проектирала своя модел само за 19 месеца. Техническите спецификации засега са оскъдни, като има данни за 300 конски сили от един мотор, захранващ задните колела. Батерията от 80 kwh ще осигури обхват от 250 мили. Говори се за версиите с преден или двоен двигател.

Компанията казва, че оформлението цели минималистичен дизайн и максимално вътрешното пространство, като същевременно създава „уникално превозно средство, което не приличат на това, което е на пътя днес“.

Продължение

VW в заключителни разговори за нов завод в Турция

Съобщава Андреас Тостман – член на бордаvw-logo-neu-6

БЕРЛИН (Reuters.) – Германският автомобилен производител Volkswagen (VOWG_p.DE) е близо до решение за изграждане на нов завод в Турция, заяви член на борда пред журналисти в Берлин в четвъртък.

„В момента сме в заключителни разговори с Турция“, заяви Андреас Тостман, член на борда, отговарящ за производството, добавяйки, че очаква разговорите да приключат след две седмици, „може би по-рано“.

Давайки повече подробности за плановете, източници, близки до компанията, заявиха, че фабриката за много марки ще струва повече от 1 милиард евро.

Според източниците, заводът вероятно ще произвежда 300 000 автомобила годишно, VW Passat и близо идентични модели Skoda Superb, за износ в Източна Европа.

Той ще наеме близо 4000 в Маниса близо до Измир в западна Анадолия, а строителството може да започне в края на 2020 г., като производството ще започне през 2022 г.

Продължение

VW стартира производството на батерии в Германия

Целта е да запази „ноу-хау“-то тамvolkswagen-logo

Volkswagen обяви  преди дни, че е стартирала пилотна линия за производство на акумулаторни клетки, с цел запазване на „ноу-хау“-то за производство на батерии за електрически автомобили и производствените ресурси в Германия.

Това ще доведе до създаването на над 1000 нови работни места до 2024 г. около съоръжението в Залцгитер, Германия – включително 300 в центъра за развитие на VW и пилотната линия, плюс още 700 чрез съвместно предприятие 50/50 с шведския Northvolt.

Предприятието Northvolt включва инвестиция в размер на 990 млн долара, която ще насочи към създаването на 16-гигаватчасова фабрика за акумулаторни клетки – и ще помогне за утвърждаването на Northvolt като силен, базиран в ЕС съперник на по-голямата част от основните доставчици на батерии, които са иначе със седалище в Южна Корея, Япония и Китай.

„Volkswagen бързо и последователно се движи напред с изграждането на „ноу-хау“ за акумулаторни клетки в Германия“, заяви членът на борда на VW Group – Стефан Сомер, в съобщение при откриването.

Продължение

Поглед към полския Solaris Urbino 12 Hydrogen

Автобусът има пробег до 350 км при едно зареждане

Solaris Urbino 12 Fuelcell Hydrogen - автобус на водород

Solaris Urbino 12 Fuelcell Hydrogen – автобус на водород

На срещата на високо равнище за обществен транспорт UITP 2019, проведена в Стокхолм, Solaris представи световната си премиера на водородния Urbino 12. Преди Solaris пазеше малко в тайна новата линия, сега разкри някои технически аспекти.

Електрическият водороден Urbino 12 е снабден с горивна клетка с 60 кВт, която дава на автобуса пробег до 350 км при едно зареждане. Водородната система съдържа и спомагателни устройства, отговорни например за подаването на газ и кислород при адекватно налягане, за рециркулацията на неизползвания ресурс, както и за поддържане на правилна и стабилна температура на горивните клетки по време на операция.

Новостта при водородния Solaris Hydrogen е, че той също ще бъде снабден с малка тягова батерия Solaris High Power, която трябва да поддържа горивната клетка, когато търсенето на енергия е голямо. Батерията се зарежда с енергия, получена от водород и чрез регенеративно спиране, въпреки че е възможно и презареждането й чрез щепсел. Задвижващата система е ос с два интегрирани електродвигателя.

Продължение

Brabus представи Mercedes-AMG GT с 4 врати Coupe

800 к. с. и 1000 Нм въртящ момент!Brabus-4-door-AMG-GT-4

Току-що Brabus представи най-новото си творение – Mercedes-AMG GT Coupe с 4 врати, преди събитието Top Marques, насрочено в Монако. Експонатът е базиран на Mercedes-aMG GT 63 S 4MATIC +.

Германският тунер напълно трансформира седана по мощност, като му предоставя 800 к. с. и 1000 Нм въртящ момент, благодарение на които той ускорява от 0 до 100 км в час само за 2,9 секунди, достигайки максимална скорост, електронно ограничена на 315 км в час. Стандартната версия, която вече е спечелила титлата за най-бързият четириместен серийен автомобил на състезателната писта в Nurburgring, се нуждае от 3,2 секунди, за да измине същото разстояние.

За да постигне тези цифри, автомобилът се подпомага от 21-инчови отпред и 22-инчови отзад колела Brabus Monoblock Z PLATINUM EDITION. Комплект за спускане на окачването поставя купето на 25 милиметра по-близо до земята.

Продължение