Monthly Archives: януари 2015
Toyota – №1 и през 2014-та
Догодина обаче, може би ще е Volkswagen
И през 2014 г. Toyota остана най-големият автомобилопроизводител в света. През миналата година японската компания е пуснала 10,23 млн. автомобила.
Очакванията обаче са, че тази година японците ще бъдат изпреварени от основния си конкурент – Volkswagen Group, който през 2014-а остана на второ място с 10,14 млн. реализирани бройки.
Третото мястото е за американският гигант General Motors, който държеше първенството осем десетилетия – до 2008 г., когато Toyota му го отне. GM са реализирали 9,92 млн. продажби.
ПродължениеЧубриков: „От Габрово до Монте Карло и нататък“
Доайенът на българския автомобилен спорт с автобиографична книга
Доайенът на българския автомобилен спорт – Илия Чубриков представи преди дни пред свои приятели и колеги автобиографичната си книга „От Габрово до Монте Карло и нататък“, съобщава сайтът moto zone.bg.
Чубриков, който преди около седмица навърши 80 години, е първият българин балкански шампион, както е и първият наш пилот, който единствен е участвал в три от стартовете на рали „Монте Карло“, спечелил е първата Европейска титла за страната ни в Планинския шампионат, първи е записал името си като победител в най-голямото българско рали – „Златни пясъци“.
ПродължениеBMW, Mercedes и Audi с рекордни продажби за 2014 г.
BMW за първи път мина 2 млн. броя, Mercedes и Audi са с по 1,7 млн.
Продажбите на BMW прескочиха бариерата от 2 млн. за пръв път в историята на компанията. Новината затвърждава позицията на германската компания като водещ производител на луксозни коли въпреки сериозната конкуренция в растящия пазар за луксозни и спортни автомобили, пише The Wall Street Journal.
Базираният в Мюнхен производител заяви, че доставките на марките му BMW, Mini и Rolls-Royce са се покачили със 7,9% през миналата година до 2,12 млн. броя. BMW продаде 1,96 млн. коли през 2013 г.
Продължение