Архив

Maybach Landaulet Concept 2007

С това изследване на отворен отгоре кабриолет, Maybach отново оживява голямото изкуство на изграждане на maybach-landaulet_concept-2007-1600-06величествени автомобили. Верен на традицията на ексклузивните landaulets, при този концепт покривът може да се отвори напълно в задната част, докато кабината на шофьора остава напълно затворена. С това пътниците могат да се насладят на ясно, синьо небе отгоре. Седнали в разкошни кресла, тапицирани с бяла кожа, те стават свидетели на ненадминат от всеки друг автомобил първостепенен лукс и изискан стил. Романтиката близо до сърцето на природата е хармонично съчетана с най-висок комфорт и технологична сложност. С тази уникална разработка, Maybach отново демонстрира своя опит в изграждането на най-скъпите луксозни автомобили в света, разбира се годината е 2007-ма и това става докато марката още съществува.

От техническа гледна точка моделът Landaulet се основава на Maybach 62 S – който може да претендира, че е най-мощният серийно произвеждан седан в света на времето. Техниците на Maybach са отстранили от задната част на покрива модул, за да позволят на пътниците да имат видимост към небето горе. Страничните стени са оставени и просто са били невидимо подсилени с интегрална тръбна стоманена конструкция.

maybach-landaulet_concept-2007-1600-0aКогато се затвори черният мек покрив на кабриолета в рамката, образувана от носа на покрива, пътуващите се предпазват от вятър и атмосферни влияния. При поискване от пътниците, шофьорът задейства покрива с превключвател в централната конзола. Покривът след това се отваря електро-хидравлично и внимателно се прибира в задната част, заедно със своето неразделно задно стъкло с еднослойно защитен слой. Отварянето и затварянето на покрива отнема 16 сек. Шофьорът е в състояние да прибере сгънатия покрив във вградена кожена подвързия, която скрива механизма от погледа и завършва цялостната картина на изключителна елегантност.

Визуалните акценти са осигурени с 20-инчови джанти, специално предназначени за този Landaulet. Те също са боядисани в бяло с бляскави спици, и са придружени от бели показатели на предните и задните светлинни клъстери в тъмно червено.

Всичко за интериора сега е в черен пиано лак, а за кожените вложки на този Maybach се използва изключително лъскава Стромболи черна кожа.

Подът е мокет в бял велур и покрива е облицован с бял плат. Драматична разлика е предоставена от вложки и декоративни облицовки в лъскав, черен пиано лак или изключителен черен гранит с многобройни златни включвания.

Пътниците са добре дошли във вътрешността от две големи, единични седалки. Тези елегантни седалки също позволяват дори много високи пътници да се насладят на полулегнало положение, което срещат само в креслата при първокачествени модерни пътнически самолети.

Вътрешшността е проектирана като шофьорът на автомобила разполага и с отделно помещение. Горната част на преградата е стъклен панел, който пътниците могат да направят непрозрачен, с натискането на един бутон, благодарение на течен кристал в стъклото.

Две ултра-модерни автоматични системи за контрол на климата, чиито параметри са адаптирани към Landaulet, гарантират, че на открито пътуването остава удоволствие, дори и при неблагоприятни климатични условия.

Както и в Maybach 62 S, задната конзола е в центъра за забавления, комуникации и за удоволствие на пътуващите. Това е мястото, където Maybach инженерите са групирали всичко, свързано с развлечение и удоволствие на пътниците на задната седалка: DVD-плейър, CD-чейнджър с шест диска, охладител-отделение със собствен електрически компресор и интелигентна система, която държи чаши и бутилки шампанско безопасно.

Maybach Landaulet се захранва от подобрен V12 двигател, който Maybach инженерите са разработили допълнително за Maybach 57 S и Maybach 62 S, заедно със специалистите на Mercedes-AMG. Благодарение на двойни турбокомпресори и междинно охлаждане, V12 развива максимална мощност от 612 к.с. при работен обем 5980 куб см. Това е непрекъснато на разположение между 4800 и 5100 об/мин., а двигателят доставя също така впечатляващ максимален въртящ момент от 1000 Нм между 2000 и 4000 об/мин.maybach-landaulet_concept-2007-1600-08

Окачването с въздух с електронно управление AIRMATIC DC (Dual Control) и амортисьорите система Adaptive (ADS II) дари кабриолета с изключителни нива на комфорт, като в същото време демонстрира, че дори и престижен автомобил, като този може да прояви необикновена бързина и динамика.

В допълнение към големите, вътрешно вентилирани спирачни дискове – с два единични спирачни апарати отпред – както на Maybach 62 S, са добавени две електро-хидравлични Sensotronic Brake Control (SBC ™) спирачни системи, които работят в тандем. Заедно с ESP®, ASR, ABS и спирачен асистент, това дава на Landaulet най- ефективни, високотехнологични системи за контрол на работата.

Както всички Maybach салони, кабриолетът също се възползва от несравнимия опит на сестрата-марка Mercedes-Benz в разработването и производството на висококачествени автомобили в луксозния сегмент. Важни нововъведения от Mercedes-Benz, успешно се развиват по-нататък за лимузините Maybach, те са стандартно оборудване във всеки Maybach и, разбира се, също на борда на Landaulet – примери включват електронно контролирана въздушно окачване AIRMATIC DC (Dual Control), LINGUATRONIC контрол с глас и дисплей системата COMAND APS.