Архив

De Tomaso Deauville Concept 2011

Pininfarina приветства със стайлинг модел на De Tomaso Deauville на щанд в Женева 2011г. За славната марка, основанаde-tomaso-deauville-live-1 в Модена през 1959 г. от аржентинския пилот Алежандро де Томазо, която е била върната към живот благодарение на усилията на бизнесмена Джиан Росионоли, Pininfarina е разработила 5 врати Sport Luxury Sedan, с алуминиево шаси. Това е завършен продукт, който въплъщава висока технология и майсторство, съчетани с лукс и любов към двигателите, и с решаващ модерен подход към дизайна.

Проектът стартира в края на 2009 г., когато Pininfarina SpA изготвя с De Tomaso Automobili SpA (по-рано иновации Auto Industry SpA – IAI) дружество с председател Джиан Марио Росионоли, окончателното споразумение за продажбата на клон на компанията, с инсталацията за производство на Grugliasco (Торино). Двете компании също се съгласяват, че първият модел може да бъде произведен от преродена компания De Tomaso и  проектиран от Pininfarina.

Още от първите етапи на процеса на проектиране, De Tomaso и дизайнерският екип на Pininfarina си поставят за цел проучване на нови територии и създаването на нова пазарна ниша, разработване на Sport Luxury Sedan за изключителна клиентела, проектирана и разработена с най-голям разкош.

Луксозен и не случайно проектиран De Tomaso Deauville зависи от използването на концепцията за качество на продуктите, които са „Произведени в Италия“, съживени и рафинирани в настоящето характеристики на красота и изработка, които са присъщи на наследството на италианското производство. Всички автомобили са „специално изградени“ и сглобяването на детайлите, гарантирано от ръчните умения на специализирани занаятчии на De Tomaso. Всеки De Tomaso Deauville следователно е уникален.

В допълнение към дизайна на Pininfarina, колата може да се похвали с високо технологично съдържание, което я прави изпреварила времето си. De Tomaso Deauville е произведен с помощта на иновативната технология UNIVIS, което означава, че купето е сглобено с помощта на алуминиеви екструдирани секции, обединени от греди, които са пресовани, гарнирани с лазер и заварени. Тази нова технология, разработена и патентована от IAI (иновации в Auto Industry), компанията-майка на групата на De Tomaso, дава възможност да се намали драстично времето и инвестициите, необходими за проектиране на автомобили, тъй като броят на матрици е драстично намален до няколко десетки.

detomasodeauville-l-4510f69bf3ad14a6Екипът на Pininfarina решава дизайнът на De Tomaso Deauville да бъде след исторически анализ на марката De Tomaso, и да се съсредоточи върху стилистични елементи, които са характеризирани за по-ранните модели като Mangusta или Pantera. Предизвикателството е да си представим един напълно нов вид на колата, без да се нарушава толкова важно наследство, но и да се избегне превръщането му в упражнение по носталгия.

Резултатът е автомобил, който няма равен в днешния пазар на автомобили. Спортен, съблазнителен салон със значителни размери (височина 1630 мм, дължина 5080 мм, широчина 1950 мм), с чисти, елегантни линии, с решителен и веднага да се разпознава характер и спортно усещане, което се отразява на шофьора като приятно усещане при шофиране, като същевременно се гарантира ефективността, безопасността, простора, максимален комфорт и всички възможности, които могат да се очакват на луксозен седан.

Предницата се отличава с голяма шестоъгълна решетка, която предава увереност и спортен дух, и което се отразява на потенциала на колата, докато предните светлинни клъстери, които се изплъзват към страните на колата, подчертават нейната динамика.