Архив

Monthly Archives: април 2020

Най-голямата световна фабрика за автомобили отвори врати

Ето какво трябваше да направи Volkswagen

Гигантският заводски комплекс на Volkswagen във Волфсбург, Германия

Гигантският заводски комплекс на Volkswagen във Волфсбург, Германия

Лондон (CNN Business) Volkswagen отвори врати в най-голямата фабрика за автомобили в света във Волфсбург в Германия на 27-и април след като коронавирусът я принуди да се затвори за най-дългия период в своята 82-годишна история.

Най-големият производител на автомобили в света направи 100 промени в начина на работа на заводите си, докато се опитва да рестартира бизнеса си, без да рискува здравето на стотици хиляди работници. Опитът му подчертава плашещата задача пред производителите, тъй като те възобновяват работата си в свят, който все още зависи от пандемията.

„Никога досега не сме разработвали, произвеждали и продавали превозни средства при тези условия“, заяви Бернд Остерлох, представител на работещите във Volkswagen – (VLKAF).

Автопроизводителите планират да рестартират фабриките в началото на май. От съюза на синдикатите – UAW, казват, че това няма да стане толкова бързо

Гигантският завод на Волфсбург е разположен на брега на също толкова впечатляващ подвиг на човешкото инженерство, канала от 200 мили Мителланд, свързващ морските и вътрешните пристанища в Европа. Първоначално построен през 1938 г., за да приюти работници за заводите на марката, Волфсбург все още е дом на централата на групата и е произвел повече от 45 милиона автомобила от 1945 г. насам.

Продължение

Раздвижване в европейската автоиндустрия

Автопроизводители възобновяват производството

Служител сглобява двигател на Mercedes-Benz S-Class във фабриката за силови двигатели, управлявана от Daimler в Щутгарт, Германия, миналата седмица.

Служител сглобява двигател на Mercedes-Benz S-Class във фабриката за силови двигатели, управлявана от Daimler в Щутгарт, Германия, миналата седмица.

BLOOMBERG

След спиране в продължение на месец или повече, при блокиране заради коронавируса, европейските автомобилни фабрики бавно се раздвижват.

Първоначално продукцията ще бъде част от нормалната, тъй като работниците и ръководството разучават новите процедури за безопасност. И търсенето остава в голяма неизвестност: Автомобилните производители над  месец или повече са натрупали инвентар и не е ясно как купувачите ще реагират, след като бъдат премахнати ограниченията.

Състояние на европейските производства:

Aston Martin: Планира се, че продукцията на SUX DBX ще бъде възобновена на 5 май в новата фабрика на компанията в Сейнт Атан, Уелс.

BMW: Очаква се заводите на BMW и Mini да отворят отново на 4 май.

Daimler: Заводите на заводите на Mercedes в Унгария ще отворят тази седмица. Производствата на компоненти се рестартираха в Германия, където тази седмица ще бъдат отворени монтажните инсталации.

Renault: Огромната фабрика Dacia в Румъния планира да започне да пуска автомобили през първата седмица на месец май. Сглобяването на силовите агрегати започна миналата седмица. Продължение

GM започва производството на вентилатори тази седмица

Имат планове за изработката на 200 000 вентилатори

Работниците се подготвят за изграждане на вентилатори в партньорство с Ventec Life Systems в завода на General Motors в Кокомо

Работниците се подготвят за изграждане на вентилатори в партньорство с Ventec Life Systems в завода на General Motors в Кокомо

Администрацията на Тръмп миналата седмица обяви договор за 490 милиона долара с GM за доставка на 30 000 вентилатори – повече от двойно повече от тези сега в Стратегическия национален запас. Цените на вентилаторите са се покачили до края на март, след като щатите се състезават при дефицита на медицинско оборудване.

За тази цена GM и партньорът Ventec Life Systems, не само трябва да правят вентилаторите, но също така трябва да направят десетседмични консумативи за всеки един от тях, да наемат и обучават временни работници и да преобразуват своя завод за производството. „Ние не правим това с печалба“, заяви говорителят на GM Дан Флорес.

GM планира да започне масово производство на вентилатори тази седмица и казва, че това е предсрочно, което изисква първите 6000 да бъдат доставени до 1 юни. Миналата седмица работниците проверяваха оборудването в завода. Поради неотложността при осигуряването на вентилаторите на болниците, има ограничено време за автоматизиране на производствения процес, така че вентилаторите ще бъдат предимно ръчно направени, каза Флорес.

Продължение

София Франс Ауто допълва сервизните си услуги

Съобразени с препоръките на здравните властиAP_2018_ARCHITECTURE_002

Специално за клиентите Peugeot

За да предостави нови възможности на своите клиенти и да гарантира тяхната мобилност, София Франс Ауто въвежда допълнителни сервизни услуги. Собствениците на автомобили с марката Peugeot могат да се възползват от тях за поддръжката и ремонта на своите автомобили.

Адаптирана структура и засилени противоепидемични мерки

В условията на извънредно положение, оторизираните сервизи на Peugeot продължават да работят при стриктно спазване на засилени мерки за сигурност, предоставят нови дистанционни услуги и подсилват дигиталните си канали.

В сила е процедура за следпродажбено обслужване, която е адаптирана към периода на епидемията с COVID-19, съобразена с препоръките на здравните власти и обхваща всяка една стъпка от посещението на клиента в сервиз.

Продължение

Fiat Chrysler и Peugeot ускоряват работата по сливането

Поради коронавируса спря търговията с нови коли120334-fiat111

PARIS (Reuters) – Работните групи на производителите на автомобили Fiat Chrysler (FCA) (FCHA.MI) и собственикът на Peugeot PSA (PEUP.PA) ускоряват работата по приключването на споразумението си за съюза, въпреки коронавирусната криза, заяви главният изпълнителен директор на PSA Карлос Таварес.

Кризата, предизвикана от новия коронавирус, на практика премахна търсенето на нови превозни средства, подтиквайки автомобилните производители временно да преустановят по-голямата част от производството и породи нужда от пари.

Автопроизводителите настояват да отворят отново производства

Смятат да предприемат различни мерки за безопасност

Завод на Honda в Ухан

Завод на Honda в Ухан

Reuters

Глобалните производители на автомобили, пострадали от пандемията COVID-19, искат да рестартират фабрики – от китайския Ухан до Маранело и до Мичиган, използвайки опита на Китай.

Производителите смятат да предприемат различни мерки за безопасност.

Ferrari заяви преди дни, че ще предложи доброволни кръвни изследвания на служители, които искат да знаят дали са били изложени на вируса.

Джим Глин, ръководителят на безопасността на работното място на General Motors, заяви, че GM не са убедени, че кръвните тестове са полезни. Но Глин каза, че GM е проучил и адаптирал мерките, предприети от други, за да защити складовите работници, като температурни измервания, за да хване служителите с треска, преди да влязат на работното място.

Автопроизводителите и доставчиците се сближават до консенсус, че температурният скрининг, дневните въпросници за здравето, монтажните линии са преработени така, че да държат работниците на разстояние от 0,9 м до 1,8 м, и с употребата на много маски и ръкавици могат да позволят на големи фабрики да работят безопасно.

Продължение

Toyota с милиони загуба

Причината е отлагането на Игрите в Токио за 2021 г.toyota_3

За четвърти път в историята (и само два в Япония) Олимпийските игри са отложени. Но ако през 1916, 1940 и 1944 г. причините са двете световни войни, причината сега е пандемията на новия коронавирус. Решението беше обявено от премиера на Япония – Шиндзо Абе, който отложи тазгодишната олимпиада в Токио за 2021 г. А един от спонсорите, най-засегнати от новината, беше Toyota, която планираше пускане на нови продукти за Игрите.

През март 2015 г. японският автомобилен производител и МОК (Международният олимпийски комитет) сключиха спонсорско споразумение на стойност 835 млн. долара, по това време 2 милиарда долара, което влезе в сила през 2017 г. и важи до Олимпиадата в Париж, Франция през 2024г.

За Игрите в Токио МОК обяви, че самото набиране на средства е 3 милиарда долара, което е три пъти повече от стойността на всяко друго издание в историята, което го прави най-печелившото спортно събитие на всички времена. И всеки спонсор има някакво предимство със събитието.

Продължение

Автошоуто в Детройт също отмениха поради коронавируса

Мичиган е третото най-силно огнище сред американските щатиdetroit

Вашингтон (Reuters) – Организаторите отмениха автошоуто в Детройт, позовавайки се на пандемията на коронавирус.

Ежегодното международно автомобилно изложение в Северна Америка в Детройт, което традиционно се използва от производителите по целия свят за представяне на нови и концептуални автомобили, сега ще се проведе през юни 2021 г.

Това би означавало пропуск от почти две години и половина от най-новото шоу, което обикновено привлича хиляди автомобилни журналисти. Събитието се провеждаше през януари до миналата година, но впоследствие бе изместено към юни.

Щатът на Мичиган е тежко засегнат от коронавирус и отчете 4650 случаи на коронавирус и 111 смъртни случая. Това е третото най-силно огнище сред американските щати.

Продължение

Honda ще прави електромобили заедно с GM.

Honda даде да се разбере, че уговорката е взаимно изгодна

Съвместна електроческа автономна разработка...

Съвместна електрическа автономна разработка…

Бъдещите електрически превозни средства на Honda ще бъдат съвместно разработени с GM.

Платформата за електрически превозни средства на General Motors, разкрита миналия месец, ще бъде основа за два бъдещи електромобили на Honda, съобщиха съвместно автомобилните производители в четвъртък.

Това включва задвижващата система Ultium на GM, която се състои от батерии, вариращи от 50 до 200 kwh, фамилия двигатели с три варианта и силовите системи за задвижване на двете или четирите колела с до 1000 конски сили на превозно средство.

За Honda това означава две електрически превозни средства, които ще се произвеждат в GM заводи в Северна Америка и ще бъдат пуснати в продажба за САЩ и Канада, започващи през 2024 г. – приблизително две години след очакваното пристигане на първия кросоувър на GM системата, Cadillac Lyriq , и почти три години след пристигането на GMC Hummer EV.

Продължение

Volkswagen – за пръв път виртуално мотор шоу

Уебсайтът е достъпен на немски и английски език до 17 април 2020 г.

golf

От volkswagen-newsroom.com/en

След отмяната на тазгодишното международно автомобилно изложение в Женева, щандът на марката VW вече може да бъде посетен онлайн. От днес посетителите могат да изпробват всички нови модели на марката в продължение на две седмици денонощно от собствените си домове на

https://www.volkswagen.de/de/specials/geneva-2020.html.

360° обиколката предлага интерактивно цифрово изживяване, което позволява на посетителите да се потопят в шоуто. Те могат да се разхождат през кабината, да разглеждат превозни средства от всички страни, а също така да променят цветовете и конфигурациите на джантите, като използват лесни за използване функции.

„Радвам се, че маркетинговият ни екип успя да предостави нашия щанд на разположение на всички посетители, въпреки отмяната на автомобилното изложение в Женева. На практика те могат да изпитат вниманието на нашия екип към детайлите при представянето на това шоу и акцентите на нашия продукт.

Продължение