SsangYong

 

Легендата за двата дракона и как те стигнаха по целия свят1920px-SsangYong_Motor_Company_logo.svg

Основана през 1954 г., SsangYong Motor Company е световно известен южнокорейски производител на автомобили. През последните 60 години SsangYong се утвърди като SUV, 4X4 и Pick-up специалист.

SsangYong буквално означава „два дракона“ или „близнаци дракони“. Според легендата двама дракони-близнаци искали да излетят и заедно да влязат в рая. Когато дошло времето, един властен камък на Синтамани е изпратен от Господаря на небето, позволявайки на един дракон да влезе в Рая. Всеки от двата дракона насърчавал другия да вземе камъка и проявявал такова усещане за непоколебима взаимна принадлежност, че те направили силно впечатление на Господаря на небето, който изпратил втори камък, с който окончателно разрешава и двамата да влязат към рая заедно. Следователно марката SsangYong е синоним на увереност, последователност и надеждност. Широко разпространеното й лого в Европа представлява две драконови крила, летящи към небето

Производствената гама на компанията включва три SUV (Tivoli, Korando, Rexton); но и пикап за свободното време, Musso. ДНК и ноу-хау на марката се намират във всеки от моделите в гамата, благодарение на които Ssangyong Motor предлага на пазара 165 000 превозни средства годишно, половината от които са за Корея, а другата половина за износ в целия свят.

Компанията SsangYong Motor разширява присъствието си на световните пазари, като прилага глобално и ориентирано към клиента управление. По този начин марката изнася своите превозни средства в 107 страни чрез мрежа от повече от 1300 одобрени оператори. SsangYong активно развива глобалното си присъствие на основните международни пазари като Западна Европа, Русия, Южна Америка, Китай, Индия, Бразилия, но също така и в Централна Америка и Източна Европа ,

В Европа SsangYong Motor Company има около 800 оторизирани дистрибутори в 29 държави в Европа като Бенелюкс, Германия, Швейцария, Испания, Италия, Обединеното кралство, Франция, Австрия, Украйна, България, Полша и Унгария.

Продажбите стартираха в Европа през 1996 г. и досега са продадени над 300 000 автомобила SsangYong, което показва реален интерес към автомобилите SsangYong в Европа. Освен това, за да осигури качествено следпродажбено обслужване, SsangYong Motor разполага с Европейски център за части (SEPC), разположен в Холандия.

Името „Korando“ е вписано в Корейската книга на рекордите на Гинес като най-старият автомобилен модел в страната. Корените му датират от 1974 г., когато SsangYong започва нова глава в корейската автомобилна индустрия с началото на работата по първия пътнически автомобил в страната с четири задвижващи колела. Превозното средство най-накрая е пуснато на пазара през 1983 г. Една от най-важните му еволюции ще дойде през 1996 г. с приемането на дизеловата технология Mercedes – Benz, след това през 2008 г. по време на представянето на концепцията за обновяване на автомобилното изложение в Париж.

Проектирана в Европа от Giorgetto Giugiaro, новата версия предлага много съвременен вид, като същевременно има монококова конструкция – още една новост за марката, която традиционно използва платформа, базирана на отделно шаси.

Изключителен представител на SsangYong Motor Company в България е Ратола Корпорация, българска компания, член на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България /ААП/ и на Българския форум на бизнес лидерите /БФБЛ/.