Monthly Archives: февруари 2020

Представяне на суперкара Sin R1

Глава в историята на България и автомобила, която  ще искате да прочететеsin-r1

Източник: autocar.co.uk

С малки изменения

Sin R1 е суперколата от България, страна без гордо автомобилно наследство.

Всъщност няма много държави на този континент, които биха могли да бъдат обвинени, че имат по-тежка история на автомобилизацията.

Бившата комунистическа държава е била дом на шепа фабрики за автомобили през годините, но благодарение на ентусиазма и всеотдайността на един човек, сега има суперкар компания.

Sin R1 – Спасителят на България?

Sin Cars със седалище в Русе, на румънската граница, е рожба на Росен Даскалов. Първата пътна кола на компанията, R1, е средномоторна, с V8, който произвежда повече мощност от Porsche 911 GT3 RS. И това дори не е много бързият вариант.

Продължение

Ограниченото издание на Honda Civic Type R (2021)

Точно 100 ще бъдат направени за ЕвропаHonda-Civic_Type_R_Limited_Edition-2021-1024-01

Новата Honda Civic Type R Limited Edition е разработена като най-динамичният хечбек с предни задвижващи колела. С нови леки компоненти и интериор, съсредоточен върху шофьора, това е най-екстремната версия на емблематичния Civic Type R, правен някога.

Точно 100 ще бъдат направени за Европа, като всеки от тях ще има изключителната динамика и експлоатационни характеристики на стандартния Civic Type R. Новото ограничено издание разполага с леки 20-инчови лети джанти BBS с гуми Michelin Cup 2, които са предназначени за шофиране по високоскоростни трасета и осигуряват изключителни характеристики на пътя. Модифицираните амортисьори оптимизират тази нова комбинация от колела и гуми и с волана предлагат максимален контрол и обратна връзка.

Honda Civic Type R Limited Edition е представена с изключителен нов цвят – „Sunlight Yellow“, заедно с тъмно хромирано означение Civic на гърба. С добавянето на контрастна гланцова черна боя на покрива, огледалата на крилата и входния отвор на капака, смелата цветова схема отразява спортното наследство на Honda и гарантира, че Limited Edition се откроява като уникално предложение в сегмента на хечбека.

Продължение

Opel Corsa-e Rally (2020) е базиран на Opel Corsa-e

Първият производител в света, предлагащ електромобил за ралиOpel-Corsa-e_Rally-2020-1024-02

Opel е първият автомобилен производител в света, предлагащ на клиенти акумулаторно-електрическо превозно средство за рали. Електрическият автомобил е базиран на Opel Corsa-e, който вече се предлага за поръчка и направи световната си премиера на международното автомобилно изложение IAA във Франкфурт през 2019 г. През 2020 г. Opel и ADAC ще стартират ADAC Opel e-Rally Cup, първата купа на марката – рали за електрически автомобили в света.

С новата серия, Opel и ADAC продължават успешното си партньорство. През последните години ADAC Opel Rallye Cup беше перфектният входен старт за рали за около 100 млади шофьори от 18 държави. Най-бързите също показаха своите таланти в международен план в екипа на ADAC Opel Junior Rallye. Юношите на Opel печелят европейското първенство четири пъти последователно (2015 до 2018 г.) с Opel ADAM R2. Новият Opel Corsa-e Rally замества ADAM в ралито. Новият състезателен автомобил произвежда 136 к. с. и развива 260 Нм въртящ момент от покой.

Продължение

Czinger 21C (2021) – с авангардна революционна технология

Кола като нищо друго на планетатаCzinger-21C-2021-1024-0b

Czinger Vehicles разкри пълните спецификации на своя новаторски 21C хиперкар, от които ще бъдат направени само 80. Czinger 21C е проектиран, построен и произведен в Лос Анджелис за 21 век.

Czinger 21C се произвежда с помощта на авангардни технологични инструменти, които са интегрирани в патентована производствена система. Екипът на Divergent-Czinger е създал тази производствена система, включваща софтуер за автоматизиран дизайн, патентовани процеси за производство, автоматизирана сглобка и нови материали за изпълнение. 21C е първото превозно средство, родено от тази революционна система.

Тази революционна технология позволява на дизайнерския и инженерния екип на Czinger да изразят изкуството на 21 век в изпълнение и дизайн. С изглед от 21-ви век, всеки 21С е сглобен от екип занаятчии, от завършени части – от скобите за седалките до компонентите на окачването – до ръчно изработените въглеродни влакна и многослойното качествено боядисване.

Czinger 21C е проектиран и произведен от екипа на Czinger в Лос Анджелис, Калифорния. Леките, собствени високоефективни сплави и многокачествени структури от въглеродни влакна формират 21C шасито.

Продължение

SsangYong или легендата за двата дракона

Марката днес търгува в 107 страни чрез повече от 1300 оператори ssang_yong_logo_3d_model_c4d_max_obj_fbx_ma_lwo_3ds_3dm_stl_1793319_o

Основана през 1954 г., SsangYong Motor Company е световно известен южнокорейски производител на автомобили. През последните 60 години SsangYong се утвърди като SUV, 4X4 и Pick-up специалист.

SsangYong буквално означава „два дракона“ или „близнаци дракони“. Според легендата двама дракони-близнаци искали да излетят и заедно да влязат в рая. Когато дошло времето, един властен камък на Синтамани е изпратен от Господаря на небето, позволявайки на един дракон да влезе в Рая. Всеки от двата дракона насърчавал другия да вземе камъка и проявявал такова усещане за непоколебима взаимна принадлежност, че те направили силно впечатление на Господаря на небето, който изпратил втори камък, с който окончателно разрешава и двамата да влязат към рая заедно. Следователно марката SsangYong е синоним на увереност, последователност и надеждност. Широко разпространеното й лого в Европа представлява две драконови крила, летящи към небето

Производствената гама на компанията включва три SUV (Tivoli, Korando, Rexton); но и пикап за свободното време, Musso. ДНК и ноу-хау на марката се намират във всеки от моделите в гамата, благодарение на които Ssangyong Motor предлага на пазара 165 000 превозни средства годишно, половината от които са за Корея, а другата половина за износ в целия свят.

Продължение

Продажбите на електромобили нараснаха с 93,8% в Европа през 2019 г.

Само в България, Естония и Словакия, миналата година бяха по-малко

Peugeot e-208

Peugeot e-208

По elperiodico.com/es

  • Въпреки цифрата, пазарният дял на чисто електрическите автомобили е само 1.9% в сравнение с общия пазар от 15.3 милиона бройки
  • Пазарният дял на алтернативните задвижващи превозни средства, включително не-щепселни и газови, електрически и хибридни приставки, е 13.2%

Регистрациите на електрически автомобили нараснаха с 93,8% на пазарите на Европейския съюз (ЕС) през 2019 г., достигайки, според Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA), 290 923 броя, благодарение на значителното увеличение на големите пазари като Обединеното кралство (+ 144%) или Италия (+ 113,3%), както и ръстът в 24 от 27-те държави от ЕС.

Само в три страни, България (-6.7%), Естония (-5.9%) и Словакия (-43.7%), миналата година бяха записани по-малко чисти електрически. Независимо от това, общият брой продадени електрически автомобили през 2019 г. представлява едва 1.9% от 15.3 милиона автомобила, продадени в ЕС. Ако се вземат предвид всички електрифицирани превозни средства, като се добавят приставките хибриди и конвенционалните хибриди, пазарният дял нараства до 11,5%, 13,2%, ако се добавят хибридни газови и водородни превозни средства.

Продължение

Peugeot Landtrek (2021) – по най-добрите международни стандарти

Полезният товар надвишава 1 т, а товарната кутия е най-приспособимата в сегмента!Peugeot-Landtrek-2021-1024-03

Източник: netcarshow.com

Международната експанзия на Peugeot се усилва с навлизането на новото Peugeot Landtrek в сегмента за товарене с един тон. Този постоянно развиващ се сегмент представлява повече от 2,4 милиона годишни продажби.

Той се базира на основите на сегмента: 3,5 т капацитет на теглене, гъвкавост, различни форми на каросерията, истински офроуд и  способности като изключителна  здравина и лекота на ремонт.

Със своя забележителен стил, усъвършенствана модулност и безпрецедентен размер на каросерията, пикапът отговаря на нуждите на взискателна клиентела:

  • бензинови или дизелови двигатели,
  • шаси кабина, единична кабина или двойна кабина,

Дизайнът, предоставен от марката Peugeot в много тясно сътрудничество с многобройни международни доставчици (Европа, Япония, САЩ …), осигурява пикап, отговарящ на най-добрите международни стандарти и изцяло ново превозно средство, на ниво конкуренти.

Продължение

Две световни премиери на DS Automobiles в Женева

  • Световна премиера на нов модел от гамата на DS, която включва DS 7 Crossback и DS 3 Crossback.CL 18.037.004
  • Световен дебют на концептуален автомобил, специално усъвършенстван и технологично модерен, за да отбележи началото на нова ера.
  • Електрификацията е в основата на стратегията на DS в лицето на DS 3 Crossback E-TENSE и DS 7 Crossback E-TENSE 4×4, технологично модерни и усъвършенствани.
  • Като реверанс към ДНК-то на DS Automobiles, на щанда ще бъде показан модел SM – петдесет години след деня, в който е показан за първи път.

DS Automobiles ще представи две световни премиери на щанда си на Автомобилния салон в Женева. Петдесет години след представянето на модела SM – на 10 март 1970 г. – новата първокласна френска марка ще представи своя трети модел и нов концептуален автомобил.

Двете дизайнерски концепции ще бъдат показани предпремиерно във Facebook https://www.facebook.com/dsautomobilesbg/ в понеделник, 24 февруари в 18:00 часа и в сряда, 26 февруари в 07:00 часа.

Продължение

Разкриха Kia Sorento (2021) преди Женева

Нова интерпретация на отличителната черта на марката

Най-високотехнологичното превозно средство, което Kia е създавала някога

Kia Motors Corporation разкри първите официални изображения на новия Kia Sorento, преди първата му публична изява Kia-Sorento-2021-1024-02на международното автомобилно изложение в Женева 2020.

Концепцията за „изискана дързост“ вдъхновява дизайнерите на Kia, които се стремят да поддържат здравата естетика на по-ранните поколения на Kia Sorento, като същевременно прилагат по-голяма степен на изисканост и елегантност. По-стилен от всякога, преработеният дизайн на Sorento включва по-остри линии и непрекъснати повърхности, което го прави забележим по-изваян от предшественика си с по-кръгъл ръб. С по-съвременни геометрични детайли и издължени пропорции, резултатът е по-уверен, по-зрял и по-желан от всякога.

По-настойчивото „лице“ на Kia Sorento също се развива с нова интерпретация на отличителната черта на Kia – „тигров нос“. По-широк той се увива органично около интегрираните фарове от всяка страна. Самите фарове имат нова дневна светлина „тигрово око“, добавяща допълнителен фокус към дизайна, като изобразява интензивното впечатление от линиите около очите на тигъра.

Профилно, пропорциите на Kia Sorento са фино адаптирани, за да изглежда по-дълъг, с по-къси предни и задни надвеси и по-дълга междуосие. Новите му пропорции също удължават дължината на капака, привличайки A-колоната на 30 mm по-назад от предния мост за подчертан „дизайн-кабина назад“. Задният край на предния капак се увива около предните калници и се превръща в единна, силна символна линия, която се простира по протежение на страната на Sorento и се влива в новите вертикални задни светлини.

Продължение

Европа ускорява усилията си за електрификация

Очаква се продажбите на EV в Европа да скочат до 7,7 милиона през 2030 г.

Инициативата Зелена сделка и Battery Alliance

Bloomberg

МАДРИД/БЕРЛИН – Край германския град Арнщат работници от китайската съвременна компания Amperex Technology Co. изграждат най-големия завод за акумулаторни батерии в Европа.

В завода, който обхваща площ, равна на около 100 футболни игрища, по-рано се помещаваше една от най-големите фабрики

Китайският CATL строи най-големия завод за батерии в Европа край германския град Арнщат

Китайският CATL строи най-големия завод за батерии в Европа край германския град Арнщат

за слънчеви панели на континента.

Проектът за 2 млрд долара е един от около половината дузина фабрики за батерии, които се строят само в Германия. Това тревожи европейските политици, които отчаяно искат да гарантират, че автомобилната им индустрия не губи конкурентоспособност при прехода към електрически превозни средства.

Очаква се продажбите на EV в Европа да скочат до 7,7 милиона през 2030 г. от малко под половин милион през 2019 г., според прогнозите на Bloomberg. Тези превозни средства ще се захранват главно от батерии от азиатски производители като CATL, освен ако европейските компании не се борят и не построят местно производство.

Експлоатационните станции и чистият транспорт са в основата на Зелената сделка на Европейския съюз – повече от 1 трилион евро (1,1 трилиона долара) политическа инициатива на Европейската комисия, насочена към намаляване на въглеродните емисии в ЕС до 2050 г. Планът включва замяна на големи електроцентрали с по-малки, повече местни, възобновяеми енергийни източници, като същевременно елиминират двигателите с изгаряне в автобуси, автомобили и камиони.

Продължение