Архив

Peugeot Landtrek (2021) – по най-добрите международни стандарти

Полезният товар надвишава 1 т, а товарната кутия е най-приспособимата в сегмента!Peugeot-Landtrek-2021-1024-03

Източник: netcarshow.com

Международната експанзия на Peugeot се усилва с навлизането на новото Peugeot Landtrek в сегмента за товарене с един тон. Този постоянно развиващ се сегмент представлява повече от 2,4 милиона годишни продажби.

Той се базира на основите на сегмента: 3,5 т капацитет на теглене, гъвкавост, различни форми на каросерията, истински офроуд и  способности като изключителна  здравина и лекота на ремонт.

Със своя забележителен стил, усъвършенствана модулност и безпрецедентен размер на каросерията, пикапът отговаря на нуждите на взискателна клиентела:

  • бензинови или дизелови двигатели,
  • шаси кабина, единична кабина или двойна кабина,

Дизайнът, предоставен от марката Peugeot в много тясно сътрудничество с многобройни международни доставчици (Европа, Япония, САЩ …), осигурява пикап, отговарящ на най-добрите международни стандарти и изцяло ново превозно средство, на ниво конкуренти.

Peugeot-Landtrek-2021-1024-24Размерите остават в границите на пазара, с дължина 5,33 м за версията с двойна кабина и 5,39 м за версиите с единична кабина, всички с ширина 1,92 м.

Тъй като клиентите на пикап с един тон искат реален транспортен капацитет, Peugeot Landtrek разполага с най-приспособимата товарна кутия в сегмента!

Размерът на товарната кутия е централен дизайнерски елемент на архитектурата и дава възможност за товарене:

  • С 2 „европалети“ във версии с двойна кабина (1,63 м х 1,60 м х 500 мм корпус и 1,22 м между арките на колелата),
  • С 3 „европалети“ във версии с единична кабина (2,43 м х 1,60 м х 500 мм  и 1,22 м между арките на колелата).

Във всеки случай полезният товар надвишава 1 т и дори може да достигне 1,2 т при някои версии. Освен това тази зона за товарене се осветява чрез светодиоди и ви позволява да свързвате аксесоари чрез специален 12-волтов контакт. Забележете, капацитет на теглене до 3 т, за да задоволи всички приложения.

А за тези, които предпочитат екстремни и много дълги товари, версиите с единична кабина Workhorse могат да се продават без задна броня и по този начин да имат 180 ° отваряща се задна врата.

От съществено значение в пикапния сегмент, пълната гама от персонализирани аксесоари за новото Peugeot Landtrek ще бъде налична в мрежата на Peugeot. Независимо дали са естетически, практични, технически или електронни, всички те са получили тестове за валидност и издръжливост, идентични на стандартното оборудване и ще позволят на Peugeot Landtrek да бъде адаптиран към всички ситуации! Общо повече от 40 специални аксесоари ще бъдат налични!

Интериорът е адаптиран към един тон Pick-up сегмент,Peugeot-Landtrek-2021-1024-13

по-специално с волан с две спици, озвучаващ този на Peugeot 3008, и 10-инчов HD екран в горната част на арматурното табло, вдъхновен от този на водещия автомобил на марката, Peugeot 508.

Стилът и товароносимостта не са единствените активи на Peugeot Landtrek.

Голямо внимание е обърнато на купето, с много от характеристиките, които се срещат при другите модели на Peugeot, за да се гарантира, че можете да пътувате спокойно при всякакви условия на шофиране и товарене.

Модулността на седалката на задната пейка е уникална в сегмента от един тон Pick-up, с възможност за сгъване на облегалката 60/40 или 100%. Когато са сгънати, облегалките могат да поддържат товар до 100 кг. В допълнение, две приставки за isofix гарантират безопасността и съхранението на детските седалки.

Отпред има избор между 2 независими седалки с централен подлакътник или 3-местна седалка Multiflex пейка. Последното е вдъхновено от експертния опит на марката в търговските превозни средства и предлага възможност за сгъване на централната облегалка, за да се освободи място за подлакътник/работна маса или да се заредят обемисти предмети с тегло до 75 кг чрез сгъване на централната и пътническата облегалка.

Peugeot-Landtrek-2021-1024-19Купето е просторно, с място за 6 пътници (в зависимост от версията), с ширина 1510 мм на ред 2 в раменете и индекс на коляното 50. Достъпността на борда се улеснява чрез наличието на 7 дръжки в купето.

Peugeot Landtrek разполага с оборудване за комфорт от последно поколение от SUV-та на марката, разширена свързаност (USB / Bluetooth контакти), автоматичен двузонов климатик, 10 „HD сензорен екран, съвместим с Apple CarPlay ™ / Android Auto ™ и 10 GB твърд диск.

Безопасността се осигурява от 6 въздушни възглавници и ESP с функции:

  • Hill Descent Control, система, която поддържа автомобила на много ниска скорост и ви позволява да се концентрирате единствено върху кормилното управление, като внасяте контрол и безопасност в ситуации, за които се знае, че предизвикват безпокойство,
  • ASR (подобрено сцепление) за версии 4×2 и 4×4,
  • Регулиране на люлеене на ремаркето.

Шофьорите също могат да разчитат на предупреждение за напускане на лентата, звуково и визуално (в зависимост от версиите).

Подобно на другите превозни средства на марката, фаровете са най-добрите варианти с LED светлинни подписи както отпред, така и отзад.

Превозното средство може да бъде оборудвано с 1 до 4 камери за улесняване на маневрирането както в града, така и по пътя. В допълнение, те могат да бъдат настроени да се активират автоматично при откриване на препятствия.

Каквото и да използвате: град, път, магистрала или неравен терен, новото Peugeot Landtrek разполага

с гама двигатели, пригодени за вашите нужди:

  • Дизел: 1.9L работен обем и 150 к.с. благодарение на променлива геометрия 16-клапана и турбокомпресор. Неговият въртящ момент е от 350 Нм и има 6-степенната ръчна скоростна кутия Getrag. Той има оптимизиране на разходите за поддръжка. Този двигател има комбиниран разход на гориво от 7,8 л / 100 км / ч,
  • Бензин: турбокомпресор с работен обем от 2,4 л и удобна мощност от 210 к.с. и 320 Нм въртящ момент в комбинация с 6-степенна ръчна скоростна кутия Getrag или 6-степенна автоматична скоростна кутия Punch с последователни, спортни или еко режими.

С висока линия на колана и висок просвет (до 235 мм в зависимост от версията), новото Peugeot Landtrek има всичко в света на пикапа и може да бъде избрано в задвижване на 2 или 4 колела.

Версията 4×2 е задно задвижване, като задвижването се предава на задните колела чрез надлъжен вал и диференциал, разположен в задната ос. Тъй като натоварването почива на задните задвижващи колела, колкото по-тежко е превозното средство, толкова повече сцепление има.

При 4×4 версиите предната трансмисия е включена с помощта на специализиран маховик, който да предава част от мощността към предната ос. Това позволява на водача да избира между два режима:

  • 4H (4 Висока скорост): за стандартно използване 4х4,
  • 4L (4 Ниска скорост) режим на къса предавка: благодарение на скоростна кутия с редукция от 2.7 до 1, увеличаване на въртящия момент при намалени скорости за шофиране в терен с ниска адхезия или по стръмни склонове.

Накрая, задният диференциал е оборудван със системата eLocker с автоматично изключване и осигурява допълнително сцепление при завъртане на едното колело.

Peugeot-Landtrek-2021-1024-21Следователно версията 4×4 предлага на новия Peugeot Landtrek универсалност на използването му, която позволява да сте спокойни при всякакви условия, през цялото време и при всяко време.

Предният ъгъл на атака е 29 ° или 30 ° (в зависимост от версията), на заден ход съответно ъгълът е  27 ° или 26 ° (в зависимост от версията), просветът е 214 мм (16″ колела) или до 235 мм (17″/18″ колела).

Стартирайки в края на 2020 г., новият Peugeot Landtrek ще отговори на изискванията на сегмента пикап за товар един тон, като подобри експертния опит на марката Peugeot.

Благодарение на гъвкавостта на заводите и производство, новият Peugeot Landtrek ще даде възможност за ефективно и бързо адаптиране към нуждите на бъдещите си клиенти.