Peugeot Landtrek (2021) – по най-добрите международни стандарти
Полезният товар надвишава 1 т, а товарната кутия е най-приспособимата в сегмента!
Източник: netcarshow.com
Международната експанзия на Peugeot се усилва с навлизането на новото Peugeot Landtrek в сегмента за товарене с един тон. Този постоянно развиващ се сегмент представлява повече от 2,4 милиона годишни продажби.
Той се базира на основите на сегмента: 3,5 т капацитет на теглене, гъвкавост, различни форми на каросерията, истински офроуд и способности като изключителна здравина и лекота на ремонт.
Със своя забележителен стил, усъвършенствана модулност и безпрецедентен размер на каросерията, пикапът отговаря на нуждите на взискателна клиентела:
- бензинови или дизелови двигатели,
- шаси кабина, единична кабина или двойна кабина,
Дизайнът, предоставен от марката Peugeot в много тясно сътрудничество с многобройни международни доставчици (Европа, Япония, САЩ …), осигурява пикап, отговарящ на най-добрите международни стандарти и изцяло ново превозно средство, на ниво конкуренти.
Размерите остават в границите на пазара, с дължина 5,33 м за версията с двойна кабина и 5,39 м за версиите с единична кабина, всички с ширина 1,92 м.
Тъй като клиентите на пикап с един тон искат реален транспортен капацитет, Peugeot Landtrek разполага с най-приспособимата товарна кутия в сегмента!
Размерът на товарната кутия е централен дизайнерски елемент на архитектурата и дава възможност за товарене:
- С 2 „европалети“ във версии с двойна кабина (1,63 м х 1,60 м х 500 мм корпус и 1,22 м между арките на колелата),
- С 3 „европалети“ във версии с единична кабина (2,43 м х 1,60 м х 500 мм и 1,22 м между арките на колелата).
Във всеки случай полезният товар надвишава 1 т и дори може да достигне 1,2 т при някои версии. Освен това тази зона за товарене се осветява чрез светодиоди и ви позволява да свързвате аксесоари чрез специален 12-волтов контакт. Забележете, капацитет на теглене до 3 т, за да задоволи всички приложения.
А за тези, които предпочитат екстремни и много дълги товари, версиите с единична кабина Workhorse могат да се продават без задна броня и по този начин да имат 180 ° отваряща се задна врата.
От съществено значение в пикапния сегмент, пълната гама от персонализирани аксесоари за новото Peugeot Landtrek ще бъде налична в мрежата на Peugeot. Независимо дали са естетически, практични, технически или електронни, всички те са получили тестове за валидност и издръжливост, идентични на стандартното оборудване и ще позволят на Peugeot Landtrek да бъде адаптиран към всички ситуации! Общо повече от 40 специални аксесоари ще бъдат налични!
Интериорът е адаптиран към един тон Pick-up сегмент,
по-специално с волан с две спици, озвучаващ този на Peugeot 3008, и 10-инчов HD екран в горната част на арматурното табло, вдъхновен от този на водещия автомобил на марката, Peugeot 508.
Стилът и товароносимостта не са единствените активи на Peugeot Landtrek.
Голямо внимание е обърнато на купето, с много от характеристиките, които се срещат при другите модели на Peugeot, за да се гарантира, че можете да пътувате спокойно при всякакви условия на шофиране и товарене.
Модулността на седалката на задната пейка е уникална в сегмента от един тон Pick-up, с възможност за сгъване на облегалката 60/40 или 100%. Когато са сгънати, облегалките могат да поддържат товар до 100 кг. В допълнение, две приставки за isofix гарантират безопасността и съхранението на детските седалки.
Отпред има избор между 2 независими седалки с централен подлакътник или 3-местна седалка Multiflex пейка. Последното е вдъхновено от експертния опит на марката в търговските превозни средства и предлага възможност за сгъване на централната облегалка, за да се освободи място за подлакътник/работна маса или да се заредят обемисти предмети с тегло до 75 кг чрез сгъване на централната и пътническата облегалка.
Купето е просторно, с място за 6 пътници (в зависимост от версията), с ширина 1510 мм на ред 2 в раменете и индекс на коляното 50. Достъпността на борда се улеснява чрез наличието на 7 дръжки в купето.
Peugeot Landtrek разполага с оборудване за комфорт от последно поколение от SUV-та на марката, разширена свързаност (USB / Bluetooth контакти), автоматичен двузонов климатик, 10 „HD сензорен екран, съвместим с Apple CarPlay ™ / Android Auto ™ и 10 GB твърд диск.
Безопасността се осигурява от 6 въздушни възглавници и ESP с функции:
- Hill Descent Control, система, която поддържа автомобила на много ниска скорост и ви позволява да се концентрирате единствено върху кормилното управление, като внасяте контрол и безопасност в ситуации, за които се знае, че предизвикват безпокойство,
- ASR (подобрено сцепление) за версии 4×2 и 4×4,
- Регулиране на люлеене на ремаркето.
Шофьорите също могат да разчитат на предупреждение за напускане на лентата, звуково и визуално (в зависимост от версиите).
Подобно на другите превозни средства на марката, фаровете са най-добрите варианти с LED светлинни подписи както отпред, така и отзад.
Превозното средство може да бъде оборудвано с 1 до 4 камери за улесняване на маневрирането както в града, така и по пътя. В допълнение, те могат да бъдат настроени да се активират автоматично при откриване на препятствия.
Каквото и да използвате: град, път, магистрала или неравен терен, новото Peugeot Landtrek разполага
с гама двигатели, пригодени за вашите нужди:
- Дизел: 1.9L работен обем и 150 к.с. благодарение на променлива геометрия 16-клапана и турбокомпресор. Неговият въртящ момент е от 350 Нм и има 6-степенната ръчна скоростна кутия Getrag. Той има оптимизиране на разходите за поддръжка. Този двигател има комбиниран разход на гориво от 7,8 л / 100 км / ч,
- Бензин: турбокомпресор с работен обем от 2,4 л и удобна мощност от 210 к.с. и 320 Нм въртящ момент в комбинация с 6-степенна ръчна скоростна кутия Getrag или 6-степенна автоматична скоростна кутия Punch с последователни, спортни или еко режими.
С висока линия на колана и висок просвет (до 235 мм в зависимост от версията), новото Peugeot Landtrek има всичко в света на пикапа и може да бъде избрано в задвижване на 2 или 4 колела.
Версията 4×2 е задно задвижване, като задвижването се предава на задните колела чрез надлъжен вал и диференциал, разположен в задната ос. Тъй като натоварването почива на задните задвижващи колела, колкото по-тежко е превозното средство, толкова повече сцепление има.
При 4×4 версиите предната трансмисия е включена с помощта на специализиран маховик, който да предава част от мощността към предната ос. Това позволява на водача да избира между два режима:
- 4H (4 Висока скорост): за стандартно използване 4х4,
- 4L (4 Ниска скорост) режим на къса предавка: благодарение на скоростна кутия с редукция от 2.7 до 1, увеличаване на въртящия момент при намалени скорости за шофиране в терен с ниска адхезия или по стръмни склонове.
Накрая, задният диференциал е оборудван със системата eLocker с автоматично изключване и осигурява допълнително сцепление при завъртане на едното колело.
Следователно версията 4×4 предлага на новия Peugeot Landtrek универсалност на използването му, която позволява да сте спокойни при всякакви условия, през цялото време и при всяко време.
Предният ъгъл на атака е 29 ° или 30 ° (в зависимост от версията), на заден ход съответно ъгълът е 27 ° или 26 ° (в зависимост от версията), просветът е 214 мм (16″ колела) или до 235 мм (17″/18″ колела).
Стартирайки в края на 2020 г., новият Peugeot Landtrek ще отговори на изискванията на сегмента пикап за товар един тон, като подобри експертния опит на марката Peugeot.
Благодарение на гъвкавостта на заводите и производство, новият Peugeot Landtrek ще даде възможност за ефективно и бързо адаптиране към нуждите на бъдещите си клиенти.