Архив

Volkswagen E-Golf

Volkswagen е-Golf е електрическа версия на Volkswagen Golf. Той влезе в продажба през лятото на 2014 г. Цената е € 35 500.Der neue Volkswagen e-Golf

Той разполага с електромотор от 85 кВт (116 к.с.) с максимален въртящ момент от 270 Nm. Батерията е литиево-йонна с капацитет от 24.2 кВтч. Багажникът предлага 343 л товарно пространство (1231 литра със сгънати седалки).

През март 2014 г. той започва да се произвежда във Волфсбург, Германия. Батерията се сглобява в Брауншвайг, използвайки батерии Panasonic.

Ускорението от 0 до 100 км в час е за 10.4 сек, а ускорение от 0 до 60 км в час е за 4.2 сек.

Двигателят е произведен ръчно в Касел, Германия, за максимално качество.

Максималната скорост е 140 км в час.

Скоростната кутия е EQ 270 с марш напред и една назад. Предаването има вграден диференциал и механична ръчна спирачка. Двигателят и скоростната кутия образуват един модул.e-golf-touch-cash-1

Volkswagen говори за пробег между 130 км и 190 км. Използването на отопление или климатик намалява пробега. По NEDC автономия е 190 км.

Литиево-йонната батерия е 24,2 кВтч и се помещава между двете оси.

Тежи 318 кг, което представлява 21% от празното тегло на превозното средство. Клетките се събират в 6 модули  и 12 клетки. Пакетът съдържа 264 клетки в 27 модула.

Volkswagen казва, че в лабораторни тестове батериите достигат 3000 цикъла на зареждане.

Те могат да се презареждат едновременно на станция за зареждане, както и в мрежата от домакинство. Конекторът на зарядното устройство (CCS) се намира на дясната задна част на капака. Според VW, бързото зареждане с CCS на батерията стига 80% за по-малко от 30 минути.

На автосалона в Лос Анджелис показаха новото поколение на e-Golf. В сравнение с предшественика си, новият автомобил с нулеви вредни емисии предлага повече мощност, по-голям пробег и иновативни дигитални инструменти и функции – той е първият електрически автомобил с жестово управление.

В новия e-Golf от моделна година 2017, Volkswagen използва нова литиево-йонна батерия с увеличен капацитет от 24.2 кВт/ч на 35.8 кВт/ч. Батерията се зарежда на 80% за един час на CCS станция, (прав ток DC, 40 кВт). Когато се зарежда нощем или денем на wallbox (променлив ток AC, 7.2 кВт), батерията се зарежда с пълен капацитет до 100% за шест часа. Електрическият мотор произвежда 100 кВт, което е с 15 кВт повече в сравнение с предишната версия на електрическия модел. В същото време максималният въртящ момент на електрическия двигател с увеличен от 270 Нм на 290 Нм.the-2017-e-golf-comes-with-a-new-look-thanks-to-new-led-headlights-and-taillights-and-a-new-bumper

Volkswagen е подобрил и динамиката на автомобила от новата моделна година. e-Golf e автомобил с четири врати и нулеви емисии, който спринтира от 0 до 100 км в час вече за 9.6 сек (предшественикът ускоряваше за 10.4 сек), а максималната скорост е увеличена с 10 км в час – на 150 км в час.

Нова функция в e-Golf е Active Info Display, моделът е първият електрически автомобил в света, който се предлага с инфотейнмънт система, която се управлява с жестове, а новата навигационна система „Discover Pro“ е включена в серийното оборудване.

Нещо повече – e-Golf отново се предлага с онлайн услугите „e-Remote“ (включително дигитален инструмент за дистанционно стартиране и спиране на зареждането на батерията и контрол на климатичната система) и услугите „Guide & Inform“, както и интерфейс за смартфон App Connect (който прехвърля всичко от смартфона ви на дисплея на автомобила с MirrorLink™/Android, CarPlay™/Apple и  Android Auto™/Google).