Архив

Monthly Archives: февруари 2019

BMW и Daimler инвестират общо 1 млрд. долара

Ще имат обща програма за изцяло електрическа автономна мобилностbmwdaimler

BMW и Daimler, два от най-големите немски автомобилни производители, си партнират и инвестират $1 млрд. в усилие да създадат изцяло електрическа автономна мобилност.

Накратко, партньорството се състои в обединяване на няколко от съществуващите услуги за мобилност заедно в съвместни предприятия:

Дитер Цетше, председател на Управителния съвет на Daimler AG и ръководител на Mercedes-Benz Cars, коментира в движение:

„Нашите услуги за мобилност развиха силна клиентска база и сега предприемаме следващата стратегическа стъпка. Ние обединяваме силата и опита на 14 успешни марки и инвестираме повече от 1 милиард евро за създаване на нов играч на бързоразвиващия се пазар за градска мобилност.

Продължение

Новото Peugeot 208

Футуристично и младежко2110097-bispo0318m-whr

Във все по-клонящия към стандартизация B сегмент, забравил понятия като удоволствие и младежки дух, Peugeot представя пленителното ново Peugeot 208.

И тъй като видовете употреба на автомобилите се променят, а енергийният преход е истинска възможност, новото Peugeot 208 предлага още от момента на своето лансиране три различни опции за енергиен източник – електрически, бензинов и дизелов.

В допълнение към оригиналния, отличителен стил, новото Peugeot 208 разчупва стереотипа и с ново поколение Peugeot i-Cockpit©, включително високо разположен 3D дисплей и многобройни системи в помощ на водача, типични за по-високите пазарни сегменти.

Новото Peugeot 208 стъпва на CMP (Common Modular Platform) – автомобилната платформа на PSA Group от най-ново поколение. Създадена специално за сегменти B и C, тази нова автомобилна база допълва EMP2 (Efficient Modular Platform). Както подсказва името, платформата CMP се адаптира по отношение на размерите и възможностите за двигатели.

Продължение

Renault-Nissan-Mitsubishi остава най-голямата група автомобили

Алиансът едва се задържа на мястото си миналата годинаRenault-Nissan-Mitsubishi-Alliance-2017-logo

Алиансът на Renault-Nissan-Mitsubishi едва се задържа на мястото си като най-продаваният конгломерат миналата година, въпреки впечатляващия арест на шефа си Карлос Госн, показаха цифрите през януари, преборвайки се с Volkswagen и Toyota.

Френско-японският алианс, който за първи път зае първото място през 2017 г., отбеляза ръст на продажбите си с 1,4% през миналата година, за да достигне 10,76 милиона леки и лекотоварни автомобили.

Докато Nissan видя продажбите на своите марки да се понижат с 2.8% миналата година, Renault отчете ръст от 3.2%, а Mitsubishi – с 18% по-висок.

Междувременно Volkswagen обяви рекордни продажби на 10,83 милиона автомобила от стабилната си от десетина марки група, включително Audi и Porsche, което е увеличение с 0,9%.

Продължение

Започнаха поръчките на Opel Zafira Life (2020)

Версиите на микробуса предлагат богати възможностиOpel-Zafira_Life-2020-1024-04

Zafira са атрактивни, гъвкави и практични микробуси. Двадесет години след като успехът започна с първото поколение, историята продължава с новоразработения модел от четвърто поколение.

Opel Zafira Life е удобно многофункционално превозно средство (MPV), което немският производител ще предложи в три дължини, съобразени с изискванията на клиента: 4,60 м. „малка“, 4,95 м. „средна“ и 5,30 м „голяма“ – всяка от които идва с до девет места. „S“ версията на Zafira Life е около десет сантиметра по-къса от сегашната Zafira, докато „L“ е с около 65 см по-дълъг и следователно почти толкова голям, колкото и пътническият микробус Vivaro Combi. По този начин Opel Zafira Life покрива до три сегмента на превозното средство и представлява нов еталон сред многоместните МПС.

Zafira Life отговаря на всички изисквания – от универсалните интериори, високия комфорт и усъвършенстваните системи за подпомагане на водача, до най-съвременните информационни и развлекателни системи, дисплея и камерата + активен круиз контрол. Концепцията за безопасност получи максимум пет звезди от Euro NCAP. Усъвършенстваната технология е съчетана със смел външен вид, балансирани пропорции, къси надвеси и типичната Opel fascia.

Продължение

Peugeot се електрифицира през 2019 г.

Променя слогана сиeSignature_Peugeot_00073

За да отбележи нов етап в историята на марката и прехода към електрификация на всички свои модели от 2019 г., Peugeot лансира нов слоган на марката: MOTION & e-MOTION. Електрификацията на марката се движи също от емблематичен лъв, който ще бъде електрифициран на следващия Автомобилен салон в Женева.

Въведен през 2010 г., за да отбележи 200-та годишнина на марката, слоганът MOTION & EMOTION подчерта позицията на Peugeot по въпросите на автомобилната индустрия и по новите решения за мобилност, както по отношение на продуктите, така и на услугите. Посланието засилва алхимията в работата на инженерите и дизайнерите, която характеризира марката от 1810 г. насам, и изразява идеята, че за Peugeot емоцията винаги ще остане същността на преживяването зад волана.

Добавянето на електрическо „e“ със зелен и син двуцветен блясък сега символизира позицията на марката по основите предизвикателства на енергийния преход. MOTION & e-MOTION вече подписа комуникационните кампании на концептуалния модел Peugeot e-Legend и технологията PHEV, внедрена в края на годината при  Peugeot 3008, 508 седан и 508 SW.

Продължение

Новото Peugeot 508 е Автомобил на годината в България

Peugeot Rifter е Многофункционален автомобил на годината1 peugeot-508-2202styp-103.385351.19

По www.peugeot.bg

Новото Peugeot 508 оглави категория „Леки автомобили“, а след това бе провъзгласен и за абсолютния Автомобил на Годината в България за 2019г.

Друг автомобил с марката Peugeot – новото Peugeot Rifter, спечели приза „Многофункционален автомобил на годината“.

Наградите бяха връчени на изпълнителния директор на София Франс Ауто, официален вносител на Peugeot, Надя Божкова на 6 февруари по време на тържествена церемония.

Новото Peugeot 508 ще носи титлата кола на годината 2019. Тя аплодира дръзките решения в дизайна, които ясно се разграничават от конвенционалните елементи, характерни за външния вид и стила на седаните от сегмент D. Решението да се създаде по-къс модел от предишното поколение и да се използва технология за врати без рамки му придава специално присъствие и стойка. Това са само някои от тайните зад характера на новото Peugeot 508.

Новото Peugeot 508 е оборудвано с най-новата версия на Peugeot i-Cockpit®, която запазва ключовите му компоненти, а именно компактен волан, голям 10-инчов капацитивен сензорен екран и цифров дисплей на нивото на очите с висока резолюция и възможност за персонализация.

Продължение