Архив

Новото Peugeot 208

Футуристично и младежко2110097-bispo0318m-whr

Във все по-клонящия към стандартизация B сегмент, забравил понятия като удоволствие и младежки дух, Peugeot представя пленителното ново Peugeot 208.

И тъй като видовете употреба на автомобилите се променят, а енергийният преход е истинска възможност, новото Peugeot 208 предлага още от момента на своето лансиране три различни опции за енергиен източник – електрически, бензинов и дизелов.

В допълнение към оригиналния, отличителен стил, новото Peugeot 208 разчупва стереотипа и с ново поколение Peugeot i-Cockpit©, включително високо разположен 3D дисплей и многобройни системи в помощ на водача, типични за по-високите пазарни сегменти.

Новото Peugeot 208 стъпва на CMP (Common Modular Platform) – автомобилната платформа на PSA Group от най-ново поколение. Създадена специално за сегменти B и C, тази нова автомобилна база допълва EMP2 (Efficient Modular Platform). Както подсказва името, платформата CMP се адаптира по отношение на размерите и възможностите за двигатели.

2110100-a2t8me58od-whrПриспособявайки се към всички енергийни източници, тя ще позволи на клиентите да избират своя предпочитан тип силов агрегат – традиционен двигател с вътрешно горене (бензинов или дизелов) или електрически мотор.

Основната дума във фазата на разработване бе „икономия“. Тази нова платформа позволява да се ограничат CO2 емисиите на новото Peugeot 208, благодарение на:

  намаляване на масата (30 кг по-лека спрямо платформата F1),

 подобрена аеродинамика (изравнен под, електронно контролирани отвори за входящ въздух)

 намалено съпротивление при движение (гуми клас А, намалено триене в системите на окачване)

 оптимизация на силовия агрегат (подобрено изгаряне, намаляване на размерите, намалено механично триене, удължаване на трансмисията и генерализация на Stop & Start)

Платформата CMP осигурява също повече комфорт и по-високи нива на безопасност:2119175-g2v8bjax0c-whr

 по-голям акустичен и температурен комфорт на борда, по-ниски нива на вибрации,

 системи в помощ на водача, запазени за по-високите пазарни сегменти и нови за В сегмента

 

Новото Peugeot e-208 предлага жизнено, стимулиращо изживяване при шофиране със своя 100% електрически мотор, наличен от момента на лансирането:

 100 KW (136 к.с.) електрически мотор, развиващ 260 Нм въртящ момент (наличен от 0 км/ч) за незабавна реакция,

 безшумен двигател, нула вибрации,

 технологичен дисплей на централния екран (функционален дисплей за задвижващия тракт в реално време).

Новото Peugeot e-208 предлага три режима на шофиране:

  1. Eco: за оптимизиране на пробега
  2. Normal: оптимален комфорт за ежедневно ползване
  3. Sport: дава се приоритет на динамиката и усещанията, максимална мощност и въртящ момент (0 до 100 км/ч за 8,1 сек.).

Налични са също два режима на спиране чрез скоростния лост с подходящо презареждане на батерията:

 Умерен, осигуряващ усещане близко до това, което се усеща при спиране с двигател с вътрешно горене,

 Усилен, за контролирано намаляване на скоростта чрез педала на газта.