Volkswagen – за пръв път виртуално мотор шоу
Уебсайтът е достъпен на немски и английски език до 17 април 2020 г.
От volkswagen-newsroom.com/en
След отмяната на тазгодишното международно автомобилно изложение в Женева, щандът на марката VW вече може да бъде посетен онлайн. От днес посетителите могат да изпробват всички нови модели на марката в продължение на две седмици денонощно от собствените си домове на
https://www.volkswagen.de/de/specials/geneva-2020.html.
360° обиколката предлага интерактивно цифрово изживяване, което позволява на посетителите да се потопят в шоуто. Те могат да се разхождат през кабината, да разглеждат превозни средства от всички страни, а също така да променят цветовете и конфигурациите на джантите, като използват лесни за използване функции.
„Радвам се, че маркетинговият ни екип успя да предостави нашия щанд на разположение на всички посетители, въпреки отмяната на автомобилното изложение в Женева. На практика те могат да изпитат вниманието на нашия екип към детайлите при представянето на това шоу и акцентите на нашия продукт.
Още веднъж това показва, че специалните ситуации изискват специални решения,“ казва Юрген Стакман, член на Управителния съвет на марката Volkswagen, отговарящ за продажбите, маркетинга и следпродажбените услуги. „Ние сме убедени, че ще можем да достигнем още повече хора в бъдеще чрез виртуални посещения на шоу в допълнение към реалната презентация на превозните средства.“
Всички превозни средства и кабината, планирани за Женева, са цифрово обработени за 360° опит и дават на посетителите триизмерно изживяване да бъдат на изложението. Основният акцент е върху новите продукти на 2020 г.: те варират от бъдещото електрическо превозно средство ID.3 до новото R с plug-in хибридна технология и най-новото поколение на емблематичните спортни версии на компактните Golf, GTI, GTD и GTE.
Потребителите участват в екскурзоводско обслужване на щанда, но могат да контролират посещението си поотделно. Чрез щракване върху интегрирани допълнителни функции и интерактивни експонати, които позволяват показването на автомобилите с различни цветове или джанти на колелата, потребителите се насърчават да взаимодействат с презентацията. И накрая, потребителите се насочват към страница за регистрация, където могат да създадат своя VW ID за получаване на персонализирани оферти в бъдеще.
„Първият ни дигитален щанд е само началната глава в новата ни устойчива концепция за бъдещо иновативно онлайн изживяване“, казва Йохен Сенгпиел, главен маркетинг директор на марката Volkswagen Passenger Cars. „Използването на възможностите, предлагани от виртуалната реалност, е част от нашата стратегия за дигитализация. Той ще се превърне в неразделен компонент от нашия опит в маркетинга, цялостното външно представяне на марката и взаимодействието с клиенти и фенове.
Виртуалното моторно шоу може да бъде посетено онлайн безплатно. Уебсайтът е достъпен на немски и английски език до 17 април 2020 г.