Архив

Новият SUV на Peugeot 2008 има и опция за електрическо задвижване

Освен това ще има и три бензинови агрегата и един дизелPeugeot-e-20082

Новият кросоувър на Peugeot 2008 бе разкрит и разполага с напълно електрически задвижващи механизми за първи път.

Той се движи на същата платформа като новия 208 хечбек и също така разполага с гама от газови и дизелови двигатели.

Когато Peugeot отново влезе в американския пазар, както се твърди до 2023 г., 2008 ще е един от най-вероятните модели за първи път.

Peugeot продължава своето внедряване на нови модели с напълно преработения компактен кросоувър 2008. Подобно на 208, той се движи с нова платформа, има изключително радикален стил и е наличен за първи път с напълно електрически задвижващ механизъм.

Новият дизайн на Peugeot  2008 е с едно наистина отличително, изразително лице, с голяма решетка и големи фарове. Предната броня е покрита с гънки и наклонени черти, а страните са с наистина интересни ъглови линии по фланговете. Обратно, задната част е доста проста, с високи задни светлини, които се появяват заедно със задното стъкло. И, разбира се, покривът има „плаващ“ дизайн и може да бъде с двуцветно покритие. Електрическият e-2008 се отличава с решетката с цвят на тялото с „искряща дихроична“ емблема на лъва, някои допълнителни маркировки от двете страни на колата и седалките на Alcantara.

Интериорът изглежда направо като при космически кораб от научно-фантастичен филм. Има невероятно разнообразие от материали, с изкуствени въглеродни влакна, гланц-черна пластмаса, акценти с меко докосване, микроскопични и други, които обхващат различни части на таблото, панелите на вратите и централната конзола. Върховото арматурно табло е покрито с голям централен екран и цифров клъстер с 3D ефект, а футуристичният изглед е допълнително засенчен от двуспицовия волан и странен електронен превключвател. Наред с много други технологични функции, има холографски дисплей за глава, широка гама от характеристики за пасивна и активна безопасност и програмируемо осветление за настроението на околната среда.

Ще има три бензинови трицилиндрови двигателя и един дизелов четирицилиндров двигател на разположение при пускането на пазара, с комбинация от осемстепенни автоматични и шестстепенни ръчни трансмисии. Всички 2008 ще имат предно задвижване; задвижването на всички колела не е опция.

E-2008 използва 50.0-kWh батерия и 134 hp електрически мотор, а Peugeot твърди, че ще постигне пробег 193 мили на европейския цикъл WLTP. 80% зареждане отнема само 30 минути, а пълното зареждане с 11-килограмово зарядно устройство изисква около пет часа.