Архив

Новият изп. директор на BMW – да се намали разликата в продажбите с Mercedes

Концернът се готви да пусне нови моделиhttp___com.ft.imagepublish.upp-prod-eu.s3.amazonaws (1)

Reuters

ФРАНКФУРТ – Новият изп. директор на BMW Group призова служителите да намерят иновативни начини да помогнат на баварския автомобилен производител да изпревари съперника Mercedes в момент, когато търсенето на луксозни автомобили намалява.

Оливър Зипсе се обърна към служителите във вътрешен имейл, след като неговият предшественик Харалд Крюгер отстъпи. През последните пет години BMW загуби позиции пред производителя на Mercedes-Benz – Daimler, и видя съперници като Tesla да скочат напред в продажбите на електрически автомобили.

BMW вече е намалило разликата в продажбите между BMW и Mercedes и се готви да пусне още модели, заяви Зепсе.

Гъвкавите производствени методи на BMW, които позволяват на производителя на автомобили да изгражда електрически автомобили и с двигатели с гориво на една и съща производствена линия, осигуряват основно конкурентно предимство, защото ще му позволят да увеличава или забавя производството на електрически автомобили в съответствие с търсенето, каза Зепсе.