Архив

Загатнаха с тийзер Hyundai 45 EV concept

Концепцията на 45 EV за Франкфурт показва нов език на дизайнаHyundai-EV-Concept-45-1280x720

Hyundai обяви неотдавна, че ще покаже концептуален автомобил, „предвиждащ бъдещото дизайн направление на своите EV“ на автомобилното изложение във Франкфурт следващия месец. И сега марката добави, че ще стъпи в това бъдеще, като погледне назад към миналото – към първия модел на марката от 70-те години, след 45 години.

Автомобилният производител нарича предстоящата концепция „символичен крайъгълен камък за бъдещия EV дизайн на Hyundai“ и казва, че ще следва езика за дизайн „Sensuous Sportiness“, като чувствената част от него означава „засилени емоционални стойности, които клиентите могат да изпитат чрез дизайна“. Нова тийзър снимка показва задни светлини, които може да върнат към някои от най-ранните концепции за задвижването на задните колела на марката Pony.

Hyundai за първи път представи идеи с новата тема по-рано тази година на CES в Лас Вегас и на Миланската седмица на дизайна, но сега вече е мястото, където темата се събира в изцяло концептуален автомобил.

Концепцията вероятно ще загатва за бъдещата посока на един от първите производствени автомобили на предстоящата специална EV платформа на Hyundai, наречена E-GMP. От 2021 г. платформата ще бъде за по-премиум EV и ще използва това, което Hyundai твърди, че е първата в света технология за интегрирана задвижваща ос, която комбинира лагерите на задвижващия вал и колелата.

Hyundai Wia, който разработи системата, твърди, че по-големите лагери на колелата и подобрената коравина ще намалят шума и вибрациите, ще затегнат радиуса на завиване и ще подобрят работата на волана.

Някои елементи от новия език за интериорен дизайн ще бъдат показани в поредица от интерактивни дисплеи във Франкфурт.

„С първата изцяло електрифицирана концепция, интегрираща Style Set Free, както и с първия ни електрифициран състезателен автомобил, ние сме горди, че Hyundai отново показва поглед в бъдещето на шофирането, докато други производители все още говорят за това“, каза Андреас-Кристоф Хофман – VP за маркетинг и продукт на Hyundai Motor Europe, в съобщение.

Във Франкфурт Hyundai също трябва да разкрие изцяло нова версия на своя бюджетен i10 градски автомобил i10, който е насочен главно към развиващите се пазари като Индия.