Архив

След дебют в Женева идва SsangYong Korando (2020)

Автомобилът ще бъде показан за България на Международния автосалон София 2019

SsangYong-Korando-2020-1024-01

Източник: netcarshow.com

SsangYong Motors пусна изцяло новия си SUV Korando в C-сегмент. Представен на автомобилното изложение в Женева през 2019 г., изцяло новият автомобил притежава пространството и възможностите на традиционния SUV и разполага с цяла гама от подобрения на изходящия модел. Той съчетава нов стилен външен и интериорен дизайн с модерни технологии за безопасност и информация, както и ефективни нови задвижвания, отговарящи на бъдещите емисионни стандарти.

Четвъртото поколение Korando е проектирано от екипа, базиран в R&D центъра на SsangYong в Pyeongtaek, Южна Корея. Студиото модернизира облика на новия SsangYong Korando, който разполага с редица актуализации на своя спортен външен дизайн, стилен интериорен дизайн и цял набор от допълнителни функции.

Новият компактен всъдеход внася усещане за лукс на външния си дизайн с многофокусни светоотражатели с LED светлини с висока мощност и подредени светодиодни фарове за мъгла за визуално въздействие, предни и задни дневни светлини, както и преработените фарове за мъгла също осигуряват максимална видимост и по-модерен външен вид. Korando предлага селекция от три стилни дизайни на лети джанти – 17″, 18″ и 19″ колела.

Вътре новият SsangYong Korando предлага щедро ниво на оборудване, заедно с авангардни технологии за дизайн.

Значимият интериор на SsangYong Korando е богат на качествени материали, придавайки му мекота на докосване и първокласно усещане. Ергономичните седалки са с висококачествен плат, комбинация от изкуствена кожа и плат или от първокачествена кожа и се отопляват и проветряват, – в зависимост от нивото на тапицерията.

SsangYong-Korando-2020-1024-1fРазмерите на кабината са 1350 mm (w) x 815mm (l) x 889mm (h), а товарната площ предлага до 1248 L пространство отзад.

Изисканата система за контрол на климата на Korando гарантира, че обстановката в кабината е комфортна, независимо от атмосферните условия навън. Прашецът и частиците с микроскопични размери се улавят от въздушния филтър, докато въздухът се обработва от клъстер йонизатор, за да създаде приятна и свежа среда в кабината. Когато е избран двузонов пълен автоматичен климатик, свързаната информация се показва на 8″ или 9″ навигационен екран. Други характеристики включват отопляем волан с промяна на наклона, двоен автоматичен климатичен контрол и 60/40 задни седалки с ISO FIX.

Новият SsangYong Korando се предлага с избор от компактни двигатели, характеризиращи се с висока ефективност на изгаряне, превъзходна мощност и добра икономия на гориво. Korando се предлага или с подобрен 1.6 дизелов двигател, или с 1.5 GDI-турбо бензинов двигател.

Новоразработеният 1.6-литров дизелов двигател, съвместим с Euro 6D-T, произвежда максимална мощност 136 PS и максимален въртящ момент 324 Nm, осигуряващ гладко и мощно шофиране. Той е изключително издръжлив и икономичен на гориво, 1.6 дизеловият двигател е идеалният избор, когато върховият въртящ момент и икономията на гориво са приоритет. Той постига ниво на емисии на CO2 от 144 (NEDC).

SsangYong-Korando-2020-1024-26По-късно Korando ще предложи и Euro 6D-T съвместим 1.5 GDI-турбо бензинов двигател, който произвежда максимална мощност 163 PS и 280 Nm въртящ момент при 1500-4500 оборота в минута.

Прилага се най-новата шестстепенна автоматична трансмисия AISIN от трето поколение с избираеми режими на задвижване. Нормалният режим балансира необходимостта от икономия на гориво и мощност, този режим по подразбиране се използва за ежедневно шофиране. Спортният режим доставя допълнителна мощност, докато зимният режим при SsangYong Korando предотвратява подхлъзване на гумите по заледени пътища. Моделите без 4×4 се предлагат със система за автоматично спиране, която спестява гориво и понижава CO2. Ръчните варианти ще пристигнат по-късно.

Новият Korando се предлага със задвижване на всички колела, което предлага превъзходна стабилност при шофиране във всички видове терени. Автоматичното управление на задвижването контролира скоростта на всяко колело, индивидуално се следи в реално време. Ако се установи приплъзване на колелото, въртящият момент автоматично се преразпределя към колелото там, където е най-необходимо, като по този начин се увеличава максимално сцеплението  и се гарантира по-безопасно шофиране. Функцията Lock-Mode, за разлика от Auto-Mode, увеличава предаването на въртящ момент към задните колела за подобряване на сцеплението и стабилността.

Всички модели разполагат с усъвършенствана информационно-развлекателна система, която включва DAB радио, BluetoothSsangYong-Korando-2020-1024-18 и MP3 свързаност, докато Apple CarPlay и Android Auto се предлагат със средни и горни модели със спецификации. Всичко се показва или на 9.0″ екран с навигация в топ модели, или на 8.0″ екран на среден модел.

SsangYong Korando има нови технологии и функции, осигуряващи отлични нива на безопасност, включително шест въздушни възглавници за всички модели. С висококачествената стоманена конструкция автомобилът е по-здрав от своите конкуренти, като се отличава със 74% стомана с висока плътност, която не само дава значително подобрена здравина на каросерията, но и намалено тегло.

Превозното средство може да се похвали с електронна програма за стабилност (ESP), система за контрол на сцеплението SsangYong-Korando-2020-1024-0b(TCS), активна защита от преобръщане (ARP), ABS с електронно разпределение на спирачната сила (EBD), предупреждение за сблъсък напред (FCW), автономна система за аварийно спиране (AEBS), предупреждение за отклонение от лентата (LDW), помощно поддържане на лентата (LKA), предупреждение за безопасност на разстоянието (SDA), предупреждение за внимание на водача (DAA) и сигнал за аварийно спиране (ESS).

Други функции за безопасност включват система за спешни повиквания, камера за заден ход, аларма, система за следене на налягането в гумите, автоматични чистачки за дъжд, автоматични фарове, автоматично заключване на вратите, електронна ръчна спирачка с автоматично задържане, помощни средства за паркиране отпред и отзад и ISO FIX.

Шумът в кабината на празен ход е едва 44.0dB в сравнение с Kia Sportage при 45.6dB, а вибрацията на ходовата част на празен ход е 95.0Hz срещу 97.0 Hz на Kia Sportage.

Моделът ще бъде представен за България на Международния автосалон в София 2019…