Архив

Fiat 500e трябваше да бъде показан в Женева

199 мили пробег по европейския цикъл за тестване – WLTP2021-fiat-500_100738801_h

Електрическият автомобил Fiat 500e ще се върне с второ поколение, но този път вероятно няма да се продава в Съединените щати.

След като изтегли, както бензиновите, така и електрическите версии на 500 от САЩ, Fiat представи преработен 500 за европейския пазар. Това е първият редизайн на ретро градския автомобил от 2007 г. насам.

Не се очаква бензиновите 500 модели да се върнат, тъй като марката се измества фокусирано към по-големи обеми и по-печеливши пазарни сегменти. Материалите в пресата за Fiat наричат новия електрически модел като просто „500“, а не „500e“.

Новият 500 изглежда до голяма степен същия като предишния вариант, като стилистиката е вдъхновена от оригиналния Fiat 500 от 1957 година.

„Под кожата“, 500 получава 42-киловатчасова батерия, което позволява 199 мили пробег по европейския цикъл за тестване – WLTP.

2021-fiat-500_100738797_h85-киловатно бързо зарядно устройство може да зареди батерията на новия модел до 80% за 35 минути, според Fiat. Стартовите издания на 500 ще се доставят с домашна станция за зареждане Easy Wallbox, способна да зарежда до 7,4 kW. При тази скорост пълното презареждане ще отнеме около шест часа, каза производителят.

Електродвигател със 116 конски сили задвижва предните колела. Електрическият 500 ще се ускорява от 0 до 62 мили в час за 9,0 секунди, според Fiat, а максималната скорост е електронно ограничена до 93 мили в час.

Електрическият 500 беше лансиран с няколко еднократни версии, което показва, че автомобилът ще приеме стратегията за персонализиране, визуализирана от Fiat Concept Centoventi.

В Европа електрическият 500 ще помогне на Fiat да отговаря на по-строги стандарти за вредни емисии, докато бензиновата версия вероятно ще бъде прекратена.

Fiat вече обяви изтеглянето на 500 от САЩ. Изходящите 500e бяха продадени в ограничени количества, предимно за да отговарят на калифорнийските изисквания за нулеви емисии.