Архив

Peugeot 508 PSE (2021) – нов тип електрификация

Първия модел от подразделението Peugeot Sport EngineeredPeugeot-508_PSE-2021-1024-01

Източник: netcarshow.com

Peugeot Sport Engineered представя нов тип – електрифицирани машини със силата да създават нови усещания и изживявания при шофиране, започвайки с високоефективен 508, съчетаващ задвижване на четирите колела (4WD) и включена хибридна електрическа технология.

Peugeot проправя пътя към нова ера, в която киловатът е крал, предоставяйки безпрецедентна мощност и въртящ момент за автомобилите от серията Peugeot. Peugeot се ръководи от своето наследство, страст и опит, с екип от инженери и тестови шофьори, които непрекъснато се учат да владеят нови технологии и да завладяват нови територии.

С пускането на две нови високоефективни версии на новия Peugeot 508 Fastback и SW, Peugeot разкрива първия модел от своето подразделение Peugeot Sport Engineered. Предоставяйки перфектната комбинация от спортност и технологии, Peugeot съчетава обновени характеристики, за да създаде Neo-Performance.

Подписът на това ново семейство, с три криптонитови нокти, се отнася до новата идентичност на Peugeot SPORT, до светлите подписи на производствените модели и черпи вдъхновение от наследството на марката със задни светлини, вдъхновени от Peugeot 504 Coupé.

Новото 508 Peugeot Sport Engineered е технологична витрина и наистина представлява експертизата на инженерите на Peugeot SPORT, които отново и отново са доказали способността си в международни състезания – като Световното първенство по рали, DAKAR, Pikes Peak и Световното първенство за издръжливост – и с разработване на концепцията 208 FE през 2013 г. (46 гр/км CO2, 0-62 мили в час за 8.2 сек.) и 308 R Hybrid през 2015 г. (500 к. с., 720 Нм, 0-62 мили в час за 4.0сек.).

Peugeot-508_PSE-2021-1024-1dСъвместно с пускането на новата дивизия, Peugeot обявява завръщането си в Световното първенство за издръжливост в категорията Hypercar от Льо Ман от 2022 година.

Новото 508 Peugeot Sport Engineered е най-мощният сериен автомобил, създаван някога от Peugeot.

Задвижващият агрегат произвежда въртящ момент от 360 к. с. и 520 Нм, комбинирайки двигател с вътрешно горене и електрическа енергия. Тази комбинация дава възможност за постигане на почти мигновени реакции и ускорение.

Това ниво на производителност е безпрецедентно за марката Peugeot:

0-162 км / ч (0-100 км / ч): 5.2 сек

50-74 мили в час (80-120 км в час): 3 секунди

Максимална скорост от 155 км в час): (255 км в час):) (електронно ограничена)

Шофирането е в основата на ДНК на Peugeot, поради което инженерите на Peugeot SPORT са адаптирали шасито на Peugeot 508, за да осигурят подобрена производителност и пъргавина:

Оптимизиране на променлива тримодова амортизация (Комфорт / Хибрид / Спорт)

По-ниска позиция на шофиране от стандартната 508

Разширена предна и задна следа

Предни спирачни дискове с диаметър 380 мм и фиксирани четирибутални апарати

20-инчови лети джанти, оборудвани с гуми Michelin © Pilot Sport 4S

Новото 508 Peugeot Sport Engineered произвежда 360 к. с. благодарение на мощността на своя двигател с вътрешно горене, комбиниран с двата си електрически мотора, разположени отпред и отзад. Задвижването на четирите колела осигурява оптимално сцепление при всякакви метеорологични условия.

Пет режима на шофиране са достъпни директно чрез селектора на режима на централната конзола:

Електрически: за 100% електрическо шофиране в пълна тишина, с обхват на нулеви емисии от 26 мили по протокола WLTP, осигуряващ достъп до зелени зони в градските райони и незабавни реакции от 0-86 мили в час

Комфорт: Хибриден режим с омекотено окачване за шофиране с „висок комфорт“

Хибрид: Автоматично избира изгаряне или електрическа мощност в зависимост от обстоятелствата за оптимизирана горивна ефективност

Спорт: Доставя максимална мощност от 360 к. с. за максимална производителност. В спортен режим интерфейсът включва Peugeot-508_PSE-2021-1024-16цифрова звукова система на двигателя, усилваща спортната среда на борда. Този режим също така настройва картографирането на кормилното управление, окачването и педала на газта. Двигателят с вътрешно горене гарантира, че батерията се зарежда за максимална мощност през цялото време

4WD: Осигурява максимално сцепление за хлъзгави условия

Що се отнася до хибридния мотор, новото 508 Peugeot Sport Engineered се възползва от експертния опит на Peugeot с неотдавнашните пускания на Peugeot 3008 SUV HYBRID/HYBRID4 и Peugeot 508 HYBRID заедно с експертизата в Peugeot SPORT с опита си на хибридизация в състезанието.

Режимите на презареждане са гъвкави и адаптирани към ежедневния живот:

Зарежда се за по-малко от седем часа, като се използва стандартен битов контакт

Зарежда се за по-малко от два часа, използвайки 7 кВ точка за зареждане на стената

Решенията за монтаж на оборудване се предлагат директно от търговците на Peugeot в партньорство с PodPoint. Цялата екосистема, посветена на електрифицираните модели на Peugeot, е достъпна чрез приложенията MyPeugeot® и Free2Move Services.

Новото 508 Peugeot Sport Engineered има същите интериор и обем на багажника (над пода) като версиите с вътрешно горене благодарение на интелигентното оформление на електрическите двигатели и батерията.

Отделът Peugeot Sport Engineered създаде нов тип добродетелни характеристики: Neo-Performance. Това е перфектната комбинация от спорт и технология с ниски емисии на CO2: тази високоефективна версия е одобрена съгласно протокола WLTP при 46 гр/км – еквивалент на 139 mpg разход на гориво.

Новото 508 Peugeot Sport Engineered въплъщава самия дух на ноу-хау на Peugeot за управление на пътя. Корекциите на шасито му са прецизирани от инженерите на Peugeot SPORT за повишено удоволствие от шофирането и включват специално настроена кормилна система.

Peugeot-508_PSE-2021-1024-1aВ допълнение към задвижването на четирите колела и за най-високо ниво на безопасност, новият 508 Peugeot Sport Engineered се предлага с всички помощни средства за шофиране, налични в гамата на Peugeot 508, включително: Night Vision, адаптивен круиз контрол с функция Stop&Go, Lane Departure Система за предупреждение и автоматично аварийно спиране.

Peugeot i-Cockpit® се появява тук с компактен волан с три криптонитови нокти, отличителни елементи на Peugeot Sport Engineered отдел и 100% цифров Head-Up дисплей. Графичните анимации на Peugeot i-Cockpit® и централният 10-инчов HD капацитивен сензорен екран приеха подписа на дивизията за още по-ексклузивно усещане.

Тапицерията на „обгърнатите“ седалки също има отличителен външен вид с комбинация от Mistral Nappa Leather и Alcantara ©, докато пътническото отделение е украсено с двойни шевове Tramontane Grey и Kryptonite. Hi-Fi аудио системата FOCAL® се предлага стандартно, както и функциите за отопление и масаж на седалката на водача.

Аеродинамичният дизайн на каросерията е подчертан от отличителните характеристики, включително:

Смела решетка, въздухозаборници на предната броня в криптонит и черна 508 значка с три нокти на криптонита

Трите нокти са разположени на задния четвъртинен панел на салона и на предното крило на SW

Черни изпускателни отвори и гланцов черен централен заден дифузьор

20-инчови джанти, оборудвани с гуми MICHELIN © Pilot Sport 4S, предни спирачни апарати Peugeot SPORT Kryptonite

Новото 508 Peugeot Sport Engineered се предлага в три цвята на каросерията: Селеново сиво, Нера черно и Перлено бяло. Всички монограми на 508 Peugeot Sport Engineered са черни, за да подчертаят спортните характеристики на този Peugeot 508. Новото 508 Peugeot Sport Engineered е произведено в Мюлуз, Франция.