Архив

Интересът на американците към електромобилите е нараснал при пандемията

Ново проучване на Ipsosgm-and-evgo-expand-major-metro-fast-charging_100754449_h

Глобалната пандемия на коронавирус не е спряла интереса към електрическите автомобили, според ново проучване на Ipsos.

В САЩ и Китай интересът към електрическите автомобили всъщност се е увеличил по време на пандемията, според проучването.

Анализаторите отдават това на по-голямото познаване на електрическите автомобили. Потребителите, които са по-запознати с електромобилите, са по-склонни да обмислят възможността да го купят, отбелязва Ipsos.

Според проучването обаче възприетите ползи от електрическите автомобили не е задължително да съответстват на движещите фактори, които стоят зад покупките.

В световен мащаб потребителите, които обмислят електрически автомобил, най-вероятно са го направили поради съображения за околната среда, удобство и намалени оперативни разходи.

Ipsos формулира нарастването на интереса към електромобилите като настъпило „въпреки“ пандемията, но хората трябва да обръщат повече внимание на качеството на въздуха поради вируса, свързан с белите дробове.

За по-нататъшен растеж на интереса Ipsos препоръча на автомобилните производители да насочат маркетинга си към повишаване на познаването на електрическите автомобили, обхвата им, достъпността, инфраструктурата за зареждане и живот на батерията. Автомобилните производители не са били особено ентусиазирани да популяризират своите електрически автомобили чрез реклама, така че не е ясно дали този съвет ще бъде послушан.

В началото на пандемията се чудеха дали това може да повлияе на електрическите превозни средства повече от общия пазар – и някои анализи прогнозираха това.

Като цяло това, което виждаме на пазара оттогава, показва засилен интерес към електромобили.

Volkswagen заяви, че пандемията прави електромобилите „по-неизбежни“, докато General Motors твърди, че е засилил своята EV програма, докато някои други програми са били намалени.

Междувременно навиците за зареждане са се променили, като повече шофьори се придържат към домашното таксуване, дори когато обществените мрежи се разширяват.