Архив

Класически MGB роудстър – модерен EV нов от самото начало

Кола, която е вдъхновена от миналото, но е различнаmgb-ev-exterior

Захранваните от батерии MGB не са преобразуване на ретро автомобили. Вместо това британската фирма RBW EV Classic Cars използва прясно изсечени тела, произведени от British Motor Heritage. Отдолу е поръчано шаси с двигател, монтиран отзад и батерии, разположени отпред под капака. Компанията твърди, че това прави разпределение на теглото 50/50, подобрява управлението и им позволява да поемат повече батерии, отколкото би било в противен случай.

Литиево-йонната батерия е на Hyperdrive Innovation, а колата се предлага с шест, седем или осем батерии. Пробегът е посочен като 160 мили със стандартната настройка и 200 с по-големия пакет батерии. 3 кВ зарядно устройство означава, че пълното презареждане отнема осем часа.

Електрическият MGB няма много повече енергия от оригинала. Задният мотор има 94 к. с., като се твърди, че осигурява от 0 до 60 мили в час за 9 секунди и максимална скорост от 80 мили в час.

mgb-ev-trunkСпециално построеното шаси използва окачване на управляващото рамо с амортисьори отзад, докато спирането е чрез дискови спирачки и регенеративно. Дизайнът включва избор от алуминиеви джанти. Екстериорът включва още LED фарове, сгъваем мек покрив и опционален твърд покрив.

Докато екстериорът е верен на оригинала, интериорът е изцяло по поръчка. mgb-ev-interiorВоланът от хром и дърво е отпред на група традиционни прибори, но 7-инчов сензорен инфоразвлекателен апарат е разположен в центъра на таблото и са монтирани електрически стъкла.

Компанията заявява, че възнамерява да изгради 30 от роудстерите без емисии, на цена от 90 000 паунда (около 116 000 долара). Освен MG roadster, RBW планира да предложи и електрифициран MGB GT твърд покрив, заедно с класически Mini-та. Вече превръща Jaguar E-Type като EV, но това са преобразувания на съществуващи автомобили. MGB е нещо ново – кола, която е вдъхновена от миналото, но е различна.