Архив

Mercedes-Benz EQC 4×4-2 Concept (2020)

Високотехнологичната електромобилност и интригуващото изживяване се пренасят в планинитеMercedes-Benz-EQC_4x4-2_Concept-2020-1024-07

Емоционален външен вид, сигурен на неравен терен и с технология, ориентирана към бъдещето: EQC 4×4² показва, че електрификацията в Mercedes-Benz вече отива по-далеч от пътната мрежа. Малък екип от отдадени разработчици създаде тази управляема технологична платформа на базата на EQC 400 4MATIC.

EQC 4×4² е електрическа кола на крайности. Mercedes-Benz иска да тества ограниченията с това превозно средство и да покаже, че електронната мобилност е не само градска, но и мислима офроуд. Еднократният продукт е разработен от междуведомствен екип под ръководството на инженера по разработката Юрген Еберле, който вече е правил E 400 All-Terrain 4×4². „Нашата цел е да съчетаем съвременния лукс и емоционална привлекателност. Високотехнологичната електромобилност и интригуващото изживяване на клиентите се пренасят в планините. За да го кажем лаконично, електрическият, прогресивен лукс се извежда извън пътя“, казва Маркус Шефер, член на Управителния съвет на Daimler AG и Mercedes-Benz AG, отговорен за Daimler Group Research и Mercedes-Benz Cars COO. „Този опит ясно показва, че заедно със страстта към електронната мобилност, ние от Mercedes-Benz заявяваме силна претенция за лидерство в този сектор и ще повишим емоционалната привлекателност на това още повече в бъдеще.“

Mercedes-Benz-EQC_4x4-2_Concept-2020-1024-19С EQC 4×4² като технологична платформа, Mercedes-Benz демонстрира, че любовта към приключенията може да се комбинира с начин на живот. Неговите възможности включват шофиране през пясък в пустинни райони и по плажове, по скалист терен и през планински потоци. Освен голямата надеждност и съответния комфорт, зрелите гени на стандартния модел също позволяват работа с ремарке и монтаж на багажник на покрива. Палатка на покрива и надуваема лодка позволяват да се стигне до най-отдалечените райони.

С 293 милиметра просвет, Mercedes-Benz EQC 4×4² се движи повече от два пъти по-високо от производствения EQC (140 милиметра). Дори G-класа се движи с 58 милиметра по-ниско.

Също толкова впечатляващи са ъглите на заход и заминаване – 31,8 градуса отпред и 33 градуса отзад. За сравнение, конвенционалната G-класа има ъгъл на приближаване и излизане от 28 градуса. В комбинация с гумите с размер 285/50 R 20, това води до впечатляваща сигурност на терена.

EQC 4×4² вече е третият модел от фамилията 4×4² от Mercedes-Benz. G 500 4×4² всъщност е построен в серийно производство от септември 2015 г. И през 2017 г., с E 400 All-Terrain 4×4², Mercedes-Benz показа на много SUV своите способности, когато е извън пътя.