Архив

Fiat показва производствената линия на новия 500 Electric

Продължаване на дългата история на иновативните модели, напускащи завода в Ториноnew-fiat-500-electric-production-at-the-mirafiori-plant-in-italy

Fiat разкри своята високо усъвършенствана производствена линия на модела New 500 (само електрически, базиран на изцяло нова платформа) в завода на Mirafiori в Торино, Италия, който с около 20 000 служители е най-големият комплекс FCA в света.

Според компанията около 1200 души ще работят на електрическата линия New 500, правейки 80 000 единици годишно с пълен капацитет (това би било средно 6666 на месец)! В зависимост от търсенето има възможност за увеличаване на продукцията до още по-високо ниво.

Компанията все още ще произвежда и конвенционалния и хибриден Fiat 500 (предишно поколение), стига да има търсене.

Първият конвенционален Fiat 500 е произведен през 1957 г. – „Сега, в символичен мост между миналото и бъдещето, тук е изградена производствената линия за електрическия New 500, за да продължи дългата история на иновативните модели, напускащи завода в Торино“.

new-fiat-500-electric-production-at-the-mirafiori-plant-in-italy (2)Инвестицията в завода за производство на BEV надвишава 700 милиона евро (разходите за проектиране, разработване и инженеринг и изграждането на производствената линия).

Според Fiat, новият 500 BEV е създаден, проектиран като напълно вътрешен продукт, наистина „Произведен във Fiat “и„ Произведен в Торино “

След преминаване към„ Отдела за шаси “, там се осъществява „бракът“ между двигателя и долната част на автомобила. Докато една група работници сглобяват шасито, друга група подготвя механичните компоненти, като монтира колесните възли и органите за управление на електродвигателя.

В сравнение с конвенционалното превозно средство, основната платформа на този автомобил включва акумулатора и електрическия мотор, състоящ се от електрически модул за задвижване (EDM) и Power Electric Bay (PEB). Други важни компоненти са електрическият въздушен нагревател и компресор. След като тяговата система е завършена, всичко е готово за сглобяването й с тялото: „бракът“ се извършва автоматично.