Архив

LEVC стартира производството на електрически микробус VN5

VN5 побира два европалета и предлага брутен полезен товар до 830 кг.6a00d8341c4fbe53ef026be421e7c8200d-800wi

LEVC (London Electric Vehicle Company) започна производството на новия си електрически микробус VN5. Новият модел е проектиран и правен в завода на LEVC в Ансти, Ковънтри – единствената фабрика за електрически превозни средства в Обединеното кралство.

VN5 е първият модел електрически микробус на компанията. Въз основа на същата архитектура и доказана технология за разширяване на обхвата на eCity като електрическото такси TX на

VN5 побира два европалета и предлага брутен полезен товар до 830 кг.

LEVC (London Electric Vehicle Company) започна производството на новия си електрически микробус VN5. Новият модел е проектиран и правен в завода на LEVC в Ансти, Ковънтри – единствената фабрика за електрически превозни средства в Обединеното кралство.

VN5 е първият модел електрически микробус на компанията. Въз основа на същата архитектура и доказана технология за разширяване на обхвата на eCity като електрическото такси TX на LEVC, VN5 може да постигне пробег от повече от 489 км. В допълнение, VN5 използва същата здрава, леко свързана алуминиева монококова и SMC конструкция – проектирана да издържи два пъти по-дълго от конкуренцията – и има водещ в класа завой от само 10,1 метра.

С товарен обем до 5,5 м3, VN5 побира два европалета и предлага брутен полезен товар до 830 кг. Изграден е с голяма врата за странично зареждане (позволяваща странично зареждане на палет) и 60/40 разделени врати отзад, за да улеснят товаренето и разтоварването на водача.

Както и при „TX“ за такситата, е спазена същата техническа и функционална номенклатурна стратегия. VN е избран за микробус и „5“, за да представлява обемът на товарната зона, 5m³. Със своя отличителен дизайн, лека алуминиева конструкция и технология eCity, VN5 също сега споделя гъвкавата производствена линия на LEVC с TX.

2021-LEVC-VN5-electric-van-enters-production-1VN5 е насочен към нарастващия еднотонен сектор на фургони и LEVC очаква новият му електрически микробус да представлява около 70% от обема на производството до 2022 г. Първите превозни средства ще бъдат доставени на клиентите във Великобритания преди края на годината, а вариант LHD ще се присъедини към производството през Март 2021г.

Проектът VN5 се възползва от държавно финансиране чрез Центъра за усъвършенстване на задвижването (APC), който подкрепи LEVC при проектирането, разработването и тестването на новия електрически микробус VN5, включително стабилна 32-месечна програма за тестване на прототипи.

Производственото съоръжение на LEVC е изцяло дигитализирана фабрика, което означава, че всички бизнес системи и процеси са взаимосвързани. Съоръжението разполага и с вградени системи за събиране на дъждовна вода и слънчеви панели, предназначени да намалят допълнително въглеродния отпечатък на LEVC.

TX и VN5 споделят електрически двигател с разширен обхват. „Бракът“ на задвижващия механизъм с тялото е един от най-важните елементи на производството и се извършва от 4 оперативни работници, всички обучени да боравят с 31 кВтч високо напрежение (HV) батерия и друга HV архитектура.

След като VN5 завърши производството, превозното средство преминава поредица от проверки и тестове за качество, за да се гарантира, че е годно за крайния потребител. По време на производството един VN5 ще бъде подложен на 350 проверки на качеството и 1 на всеки 10 превозни средства е подложен на пълен одит и проверка от екип от експерти.

VN5 се продава чрез разрастващата се международна дилърска мрежа на LEVC, с повече от 50 локации само във Великобритания до края на тази година, което гарантира, че клиентите никога не са повече от 45 минути път с кола до оторизиран сервизен пункт на LEVC. В цяла континентална Европа до края на тази година ще има над 30 търговски и сервизни партньори.

, VN5 може да постигне пробег от повече от 489 км. В допълнение, VN5 използва същата здрава, леко свързана алуминиева монококова и SMC конструкция – проектирана да издържи два пъти по-дълго от конкуренцията – и има водещ в класа завой от само 10,1 метра.

С товарен обем до 5,5 м3, VN5 побира два европалета и предлага брутен полезен товар до 830 кг. Изграден е с голяма врата за странично зареждане (позволяваща странично зареждане на палет) и 60/40 разделени врати отзад, за да улеснят товаренето и разтоварването на водача.

Както и при „TX“ за такситата, е спазена същата техническа и функционална номенклатурна стратегия. VN е избран за микробус и „5“, за да представлява обемът на товарната зона, 5m³. Със своя отличителен дизайн, лека алуминиева конструкция и технология eCity, VN5 също сега споделя гъвкавата производствена линия на LEVC с TX.

VN5 е насочен към нарастващия еднотонен сектор на фургони и LEVC очаква новият му електрически микробус да представлява около 70% от обема на производството до 2022 г. Първите превозни средства ще бъдат доставени на клиентите във Великобритания преди края на годината, а вариант LHD ще се присъедини към производството през Март 2021г.

Проектът VN5 се възползва от държавно финансиране чрез Центъра за усъвършенстване на задвижването (APC), който подкрепи LEVC при проектирането, разработването и тестването на новия електрически микробус VN5, включително стабилна 32-месечна програма за тестване на прототипи.

Производственото съоръжение на LEVC е изцяло дигитализирана фабрика, което означава, че всички бизнес системи и процеси са взаимосвързани. Съоръжението разполага и с вградени системи за събиране на дъждовна вода и слънчеви панели, предназначени да намалят допълнително въглеродния отпечатък на LEVC.

TX и VN5 споделят електрически двигател с разширен обхват. „Бракът“ на задвижващия механизъм с тялото е един от най-важните елементи на производството и се извършва от 4 оперативни работници, всички обучени да боравят с 31 кВтч високо напрежение (HV) батерия и друга HV архитектура.

След като VN5 завърши производството, превозното средство преминава поредица от проверки и тестове за качество, за да се гарантира, че е годно за крайния потребител. По време на производството един VN5 ще бъде подложен на 350 проверки на качеството и 1 на всеки 10 превозни средства е подложен на пълен одит и проверка от екип от експерти.

VN5 се продава чрез разрастващата се международна дилърска мрежа на LEVC, с повече от 50 локации само във Великобритания до края на тази година, което гарантира, че клиентите никога не са повече от 45 минути път с кола до оторизиран сервизен пункт на LEVC. В цяла континентална Европа до края на тази година ще има над 30 търговски и сервизни партньори.