DS 9 на PSA стартира в Европа с 2 хибридни опции
DS 9 е изграден върху версия с удължено междуосие на архитектурата PSA Group EMP2
Източник: europe.autonews.com
ПАРИЖ – Продажбите на средноразмерния седан DS 9 стартират в Европа този месец, с избор между два хибридни задвижващи механизма и един бензинов двигател
Цената на седана във Франция варира от 47 700 евро (56 800 долара) до 80 000 евро.
DS 9 е изграден върху версията с удължено междуосие на архитектурата PSA Group EMP2, която стои в основата на Peugeot 508 и други компактни и средни превозни средства. Седанът се произвежда в Китай и е пуснат на пазара по-рано тази година.
DS, първокласната марка на PSA, казва, че ще продава DS 9 в 40 държави.
Това е третото превозно средство, проектирано изрично за DS, след компактния SUV DS 7 Crossback, пуснат на пазара през 2018 г., и малкият SUV DS 3 Crossback, който се появи на пазара през 2019 г. По-ранните DS превозни средства бяха адаптирани от модели на Citroen.
Очаква се скоро да бъде представен компактен автомобил DS 4, тъй като марката обещава да пуска нов модел всяка година в продължение на шест години, започвайки с DS 7.
DS 9 се предлага с три силови агрегата в Европа:
4-цилиндров бензинов двигател с турбокомпресор с мощност 225 к. с., с емисии на CO2 от 130 грама на километър
Вграден хибрид с 225 к. с. с батерия от 11,9 киловатчаса, която може да измине 48 км (30 мили) в режим само на електричество, с емисии от 37 г/км
Вградена версия с 360 к. с. със задвижване на четирите колела, подобна на задвижването в новия Peugeot 508 Sport Engineered (окончателните емисии не са публикувани)
DS заяви, че в бъдеще ще добави хибриден задвижващ механизъм с мощност 250 к. с.
Цените започват от 47 700 евро за бензиновия задвижващ механизъм с автоматична скоростна кутия. Вградената хибридна версия с мощност 225 к. с. започва от 54 000 евро, а моделът E-Tense 4×4 с 360 к. с. започва от 65 500 евро и достига 80 000 евро.
Въпреки че DS 9 ще се произвежда в Китай, DS казва, че версиите със задвижване на четирите колела ще бъдат „завършени“ във фабриката на PSA Group в Поаси, Франция, близо до Париж. Тази високоефективна опция съчетава два електрически мотора с мощност, еквивалентна на 110 к. с. и 113 к. с., с бензинов двигател с 200 к. с.
Стандартните и незадължителни функции за комфорт, безопасност и удобство включват Drive Assist, помощно средство за шофиране от ниво 2, което позволява на колата да управлява пилота си без никакъв вход от водача при определени условия; Active Scan Suspension, която използва предна камера за сканиране на пътя и след това регулиране на амортизацията според условията; и нощно виждане, което използва инфрачервена камера за откриване на обекти в пътя напред.