Архив

Големият SUV на SEAT Tarraco e-HYBRID PHEV влезе в производство

Осигурява комбинирана мощност от 245 к. с., което го прави най-мощният Tarracoseat

SEAT продължава да разширява гамата си от електрифицирани автомобили, тъй като SEAT Tarraco e-HYBRID влезе в производство преди седмица. Вградената хибридна версия на флагмана на марката осигурява максимална мощност от 245 к. с., което го прави най-мощният Tarraco, произвеждан до момента. С 13 кВтч литиево-йонна батерия, той може да измине и до 49 км (58 км в NEDC) в изцяло електрически режим. И когато се използват както електрически, така и бензинов двигател, SEAT Tarraco e-HYBRID може да достигне до 730 км.

Марката вече доставя SEAT Mii electric и SEAT Leon e-HYBRID – предлага се както във варианти с 5 врати, така и в Sportstourer. Представянето на SEAT Tarraco e-HYBRID носи предимствата на електрификацията – производителност и ефективност – в сегмента на SUV за SEAT, като същевременно добавя трети стълб към електрифицираната гама на марката.

Вградената хибридна система на SEAT Tarraco e-HYBRID съчетава 1,4-литров TSI 150PS бензинов, 115PS електрически мотор, 13 kWh литиево-йонна батерия и шестстепенна DSG трансмисия; настройката предлага 245PS мощност и 400 N · m въртящ момент.

SEAT Tarraco e-HYBRID винаги стартира в изцяло електрически режим (когато батерията е достатъчно заредена). Задвижването преминава в хибриден режим, ако енергийната способност на батерията спадне под определено ниво или ако скоростта се повиши над 140 км в час В хибриден режим водачът има възможност да поддържа състоянието на зареждане, да го увеличава или намалява до точно определено ниво.

В допълнение към различните plug-in хибридни режими (e-Mode, Automatic Hybrid или Manual Hybrid), достъпни и конфигурируеми чрез информационно-развлекателната система, SEAT Tarraco e-HYBRID разполага с два специфични бутона – e-Mode и s-Boost – разположени до скоростната кутия.

Директният достъп до електронния режим улеснява шофирането в градска дестинация с електричество и с нулеви емисии; докато бутонът s-Boost осигурява по-спортно шофиране с повишена производителност.

Поради комбинираната си задвижваща система с електрическо горене емисиите на CO2 са между 37-46,4 гр/км, докато той използва между 1,6 – 2,0 литра гориво, за да измине 100 км според официалния тестов цикъл на WLTP.

Когато батерията е изтощена, задвижването превключва обратно в хибриден режим. След като сте близо до източник на захранване, батерията може да бъде включена и попълнена само за 3 часа и половина, използвайки зарядно устройство с мощност 3,6 kW (Wallbox) или малко по-малко от 5 часа, използвайки зарядно устройство с мощност 2,3 kW.

SEAT Tarraco e-HYBRID е напълно свързан в автомобила и извън него. Електрифицираният задвижващ механизъм дава още повече контрол, след като излезете от превозното средство; чрез приложението SEAT Connect потребителите могат да имат достъп до данните на автомобила си отдалечено, да управляват процеса на зареждане и да контролират отдалечената климатизация отдалеч.

SEAT Tarraco e-HYBRID ще се предлага като версия с 5 места, в Xcellence и FR облицовки.