Архив

Lime добавя електрически скутери в стил Vespa към общия си автопарк

Новите електрически мотопеди могат да бъдат наети точно като съществуващите електрически скутериLIME-SAN-FRANCISCO-STREET-DREAMS-121

Докато обикновено можете да свързвате Lime с около половината от стоящите (и често настрани) електрически скутери, разпръснати около местния ъгъл на улицата, сега компанията добавя по-големи превозни средства към гамата. Нови електрически скутери от NIU ще влязат в наемния парк на Lime по-късно тази пролет.

Седящите електрически скутери, често наричани мотопеди, могат да се движат със скорост до 45 км в час.

Значително по-бързи от електрическите скутери и велосипеди на Lime, новите седящи електрически скутери са по-добре позиционирани за мотоциклетисти, пътуващи на по-големи разстояния по градски пътища с по-висока скорост.

Това ще бъдат и първите превозни средства Lime, които са предназначени да превозват двама ездачи – не че ограничението за един ездач изглежда е спряло безброй мотористи да се возят по двама на стоящите електрически скутери на компанията.

Новите електрически мотопеди могат да бъдат наети точно като съществуващите електрически скутери и електронни велосипеди от автопарка на Lime. Потребителите могат да намерят скутерите чрез приложението Lime и да наемат автомобилите на минута.

Както обясни изпълнителният директор на Lime Уейн Тинг в изявление, предоставено на Electrek: „Добавянето на електрически мотопеди към нашата флота от е-мотоциклети и е-скутери е друга важна стъпка в нашата цел да осигурим достъп до споделен транспорт без отделяне на въглерод в градовете по света. Като първият доставчик на микромобилност, който предлага три типа превозни средства на една платформа, ние сме развълнувани да помогнем на градовете и мотоциклетистите да се придвижат отново с безопасен, устойчив и социално дистанциран транспорт, който да обслужва всяко градско пътуване. Lime вече предлага начин за всяко пътуване, по всяко време, в почти всеки по-голям град в света.“

Скутерите ще разполагат с кутия за съхранение с две каски. За да стартират скутера, ездачите трябва да качат селфи, показващо, че носят шлем, а ездачите са длъжни да носят шлем през цялото пътуване. Лаймът дори използва „първа по рода си технология за споделени електронни мотопеди: инфрачервен сензор във всеки калъф за каска, за да идентифицира дали ездачът е свалил каската от кутията за употреба“

Не е ясно как Lime ще се справи с ездачи, желаещи да използват собствения си шлем.

Компанията започва бавно с пускането на пазара, стартирайки своя електрически мотопед във Вашингтон и Париж, тази пролет. Ако всичко върви добре, Lime вероятно ще разшири дейността си в други градове.