Архив

Нов 2021 DS 4 E-TENSE плъгин хибрид

Следващата електрифицирана DS ще бъде поставена над DS 3, но под DS 7 в гамата, когато излезе в2020_DS4_V0058 продажба по-късно през 2021 г.

Новият DS 4 E-TENSE plug-in хибрид беше разкрит изцяло. Автомобилът ще се предлага в три отделни версии – стандартният DS 4, стилът на SUV DS 4 Cross и луксозният DS 4 Performance Line – с избор на  дизелова или бензино-електрическа хибридна мощност.

Той ще бъде пуснат в продажба през четвъртото тримесечие на 2021 г. и ще бъде предлаган от пускането на пазара с познат бензино-електрически хибриден задвижващ механизъм, наблюдаван в други модели на Stellantis Group, включително Peugeot 3008 Hybrid, DS 7 Crossback E-TENSE, Vauxhall Grandland X Hybrid и Citroen C5 Hybrid.

Той се състои от 1,6-литров бензинов двигател с турбокомпресор и електрически мотор, произвеждащ комбинирани общо 222 к. с. и предлагащ електрически пробег от 31 мили. Клиентите могат да изберат и обикновени бензинови двигатели със 128, 178 и 222 к. с. или дизел със 128 к. с. Осемстепенната автоматична скоростна кутия е единственият избор на трансмисия.

2020_DS4_V0003Дизайнът на DS 4 е вдъхновен от концепцията Aero Sport Lounge на компанията, която беше представена през февруари 2020 г., но така и не успя да направи публичен дебют поради отмяна на автомобилното изложение в Женева. Той е с дължина 4,4 метра, широчина 1,83 метра и височина 1,47 метра. Отпред има нов светлинен подпис, вграден в тънките LED матрични прожектори, както и LED дневни светлини, докато са налични размери на колелата до 20 инча.

Вариантът DS 4 Performance Line на автомобила се отличава с черна външна облицовка – на крилата, между задните светлини на решетката и на страничните рамки на стъклата. Той също така получава специфичен дизайн от алуминиеви джанти, както и специфично вътрешно покритие, включително облицовки от алкантара, тапицерия от плетени тъкани, кован карбон на волана, адаптивно околно осветление и звукова система Focal с 690 W, 14-високоговорител.

Версията DS 4 Cross получава вдъхновени от офроуд матово черно покритие отдолу по тялото, както и гланцово-черни горни2020_DS4_V0037 рамки на прозорци, лъскаво-черна решетка, собствен дизайн от сплав колело, решетки на покрива и покрив с цвят на каросерията. „Кросът“ може да получи малко способност за офроуд, като посочи опционалния Advanced Traction Control, който включва режими за справяне с пясък, сняг и кал, заедно с контрол на спускане по хълма.

Всички версии на DS 4 имат това, което производителят му описва като „цифров интериор“. Ключова характеристика са „невидимите“ вентилационни отвори, наречени от марката „DS AIR“. Той използва компактни отвори за въздух, монтирани високо в кабината, със скрити лопатки. DS твърди, че това премахва необходимостта от вентилационни отвори да бъдат интегрирани в таблото, което му позволява да бъде по-малко затрупано. Материалите, използвани вътре, за да придадат луксозно усещане от висок клас, включват различни видове кожа, алкантара, въглерод и дърво.

2020_DS4_V0008Интериорната технология включва разширен head-up дисплей, предназначен да минимизира времето, необходимо на водача да откъсне поглед от пътя. Използвайки оптична илюзия, тази система привидно ще прожектира информация за пътя напред, докато гледате предното стъкло, следвайки погледа си в процеса. Проектираната информация ще включва вашата текуща скорост, указания за2020_DS4_V0013 помощ на водача, упътвания за навигация, предупредителни съобщения или имена на музикални записи. Head-up дисплеят ще се използва и за инфрачервената система за нощно виждане на автомобила.

Усъвършенстваната технология за подпомагане на водача също е настроена да се отличава DS 4, с прецизно позициониране на лентата, полуавтоматично изпреварване, регулиране на скоростта за завои от системата за круиз контрол и разпознаване на пътни знаци. За подаване на данни към тези системи ще се използват универсален радар и камера в горната част на предното стъкло. DS 4 ще използва и „Active Scan Suspension“, който вече е дебютирал на DS 7; това сканира пътя напред за неравности и несъвършенства, преди да подготви окачването, за да се справи най-добре с тях, като в резултат на това обещава подобрен комфорт на всички видове пътища.

Като компактен премиум хибриден plug-in, DS 4 E-TENSE ще бъде пряк съперник за такива като Audi A3 и Q3 TFSI e, Volvo XC40 Recharge, BMW X1 xDrive25e и Mercedes A 250 e и GLA 250 e, когато отива в продажба.