Архив

25 февруари 2021 г.: Peugeot представя своето ново лого

Със създаването на STELLANTIS, звездите вещаят успех

Най-старата съществуваща автомобилна марка в света обръща нова страница в своята история и утвърждаваPEUGEOT_PR_COMPOSITION2 своята идентичност и характер с нова визия

На 25 февруари 2021 г. Peugeot представя своето ново лого: герб с величествена лъвска глава.

От 1850 г. насам Peugeot има десет лога и всяко от тях съдържа емблемата на лъва.  Днес Peugeot представя единадесетата версия, още по-динамична, качествена и  елегантна, дело на Peugeot Design Lab – студиото за глобален бранд дизайн на  марката.

След като преработи напълно автомобилите си през последните 10 години, Peugeot  създаде нов дизайн на своето лого, за да бъде в тон с новите продукти. Лансирано през  2010 г., настоящото лого се сменя, за да ознаменува препозиционирането на марката  към луксозния клас автомобили.

В началото на 2021 г. с лансирането на гама, която ще бъде въведена с новия Peugeot  308 и със създаването на STELLANTIS, звездите вещаят успех.

PEUGEOT_PR_NEWLOGO_LIFESTYLEPeugeot е марка, която е в крак с времето, дори с крачка напред. Тя е в течение с иновациите, предвижда промените в поведението и прокарва пътя за нови решения за  мобилност. Това прави Peugeot непреходна марка, мост между миналото и бъдещето. Марка със силен инстинкт, отражение на емблемата ѝ: лъва.

През последните десет години цялата продуктова гама на Peugeot претърпява впечатляващо препозициониране към луксозния клас автомобили. Част от нейните постижения за периода са : „Международен ван на годината“ с Peugeot e-Expert през 2021 г. и Peugeot  Partner през 2019 г., както и три отличия „Автомобил на годината“( Peugeot 308, избран през  2014 г., Peugeot 3008, избрано през 2017 г. и Peugeot 208, избрано през 2020 г.). И най-вече, електрифицирана гама пътнически и лекотоварни автомобили. Енергийният преход и  мобилността с нулеви въглеродни емисии е в основата на стратегията на марката за устойчиво  бъдеще.

Образът на лъва винаги е бил част от Peugeot. Той акцентира гордо върху ценностите на  марката. Новото лого въплъщава това, което Peugeot означаваше вчера, това, което  означава днес и това, което ще означава утре.Това е значението на този герб – неподвласна на  времето, универсална и мултикултурна форма на идентичност. Той е синоним на престиж,  доверие, дълговечност и потекло. С него и с новата му визуална идентичност Peugeot влиза  в историята и в хипермодерността.

С този герб Peugeot се насочва към завладяване на нови земи, ускоряване на международния  си възход, популяризиране френския стил и експертен опит, както и френската елегантност. Peugeot обръща нова страница в своята история. Нова ера с нов ангажимент към своите  клиенти: да трансформира времето, което прекарват с марката, в качествено време.