Audi подобрява капацитета на батерията в Q5, A6 и A7 Sportback PHEV
С надстройката на батерията Audi продължава своята стратегия за електрификация
Audi подобри капацитета на батерията за Q5, A6 и A7 Sportback PHEV. Моделите TFSI e сега се предлагат с 14,4 кВтч нето (17,9 кВтч бруто), което поддържа увеличен електрически обхват до 91 километра (57 мили), измерен в съответствие с цикъла NEDC (73 км (45 мили) според WLTP ).
A6 Avant вече се предлага и като 50 TFSI e quattro. Цената му в Германия започва от 61 790 евро.
Максималният капацитет на зареждане е 7,4 кВт. Това позволява моделите на Audi PHEV да бъдат напълно заредени за около два часа и половина, когато са свързани с достатъчно мощна връзка за захранване. Размерите на литиево-йонната батерия не са се променили въпреки повишеното й енергийно съдържание.
Капацитетът на багажа, използваемостта и променливостта остават непроменени: В зависимост от модела, капацитетът на багажа е между 405 литра (A6 Avant) и 465 литра (Q5). Със сгъната задна седалка, максималното полезно пространство за багаж се увеличава съответно до 1535 литра (A6 Avant) и 1 405 литра (Q5). Подът на багажното отделение все още е равен, т.е. проектиран без стъпка, при всички модели.
A6 Avant 50 TFSI e quattro и вече допълва гамата PHEV от Audi. Той извежда 220 кВт (299 к. с.) системна мощност и има максимален въртящ момент от 450 Нм. Задвижването се осигурява от 2.0 TFSI и електрически мотор с мощност 105 кВт.
Както при всички plug-in хибридни модели на Audi, системата за зареждане компактна е част от стандартното оборудване. Състои се от кабели и щепсели за битови и индустриални контакти и контролен панел.
Базовата цена за A6 Avant 50 TFSI e2 е 61 790 евро.
Петте PHEV имат още една нова функция: В допълнение към познатите режими на работа „EV“, „Auto“ и „Hold“, сега има четвърти работен режим, наречен „Charge“ режим. Позволява батерията да се зарежда от двигателя с вътрешно горене по време на шофиране, ако е необходимо, например преди шофиране в зони на околната среда.
Моделите Q5, A6 Sedan и A7 Sportback се предлагат в два варианта на изход, както преди: като 55 TFSI e със системна мощност 367 к. с. и като 50 TFSI e с 299 к. с.. И двата варианта комбинират двигател 2.0 TFSI с електрически мотор, който е интегриран в седемстепенната трансмисия S tronic с директна смяна.
С надстройката на батерията за моделите PHEV Q5, A6 и A7, както и новия A6 Avant 50 TFSI e quattro model, Audi продължава своята стратегия за електрификация. Компактните модели A3 Sportback, Q35 и Q3 Sportback6, както и моделите в пълен размер и луксозните модели Q7, Q8 и A8 също се предлагат като plug-in хибриди.