Архив

Swindon Powertrain предлага комплект за преобразуване в EV за класически Mini

Собствениците вече могат да заменят оригиналния си двигател от серия A със 70-килограмова електрическа3.swindeclassicfromswindonpowertraincharging система от £ 8850

По Autocar

Базираната в Уилтшир Swindon Powertrain пусна пакет за електрическо преобразуване за оригиналния Mini.

След пускането на собствения Swind E Electric Mini на марката, системата позволява на собствениците на известния британски градски автомобил да сменят оригиналния си бензинов двигател от серия A с единица с нулеви емисии.

Наличен за поръчка от 8850 британски лири плюс ДДС, комплектът за преобразуване е съсредоточен около наскоро пуснатия на пазара HPD E „щайгов“ двигател, за който се твърди, че предлага най-високото съотношение мощност/обем от всяка автомобилна задвижваща система, произвежда 107 к. с.

Пакетът, продаван като Classic Mini Kit, включва електрическия мотор и набор от скоби, които му позволяват да се имплантира в оригиналния двигателен отсек на Mini без да е необходима модификация. Целият комплект тежи само 70 кг (приблизително половината от оригиналния двигател и скоростна кутия на Mini) и е снабден с нови корпуси на  шарнири, които се съчетават с оригинални спецификации Mini карданни валове.

Swind-e Classic Mini зареждане

Swind-e Classic Mini зареждане

Swindon може да достави 12 кВтч батерия, която е разположена на върха на електродвигателя в моторното отделение за по-добър достъп в сравнение с устройството, което се намираше под задната седалка в оригиналния Swind E.

Включен е стандартен диференциал, въпреки че купувачите могат по желание да надстроят до устройство с ограничено приплъзване. Допълнителните опции за надстройка включват вградено зарядно устройство и AC-DC преобразувател.

Подробностите за производителността остават непотвърдени и ще варират леко в зависимост от спецификацията на всеки преобразуван автомобил, но Swind E Mini – използвайки малко по-различен задвижващ механизъм – е успял да развие 0-60 мили в час за 9,2 секунди и максимална скорост от 80 мили в час.

Доставките на новия комплект за клиентите започнаха през декември 2020 г., като Swindon Powertrain се насочи към класически ентусиасти, специалисти и фирми за преобразуване на EV.

99-swind-e-classic-mini-press-hero_0Търговският директор Гери Хюз заяви, че новият продукт е пуснат в отговор на „над 500 искания за повече информация за системата HPD E“, много от които, каза той, бяха от собственици на класически Minis.

„Опитахме се да направим нашите комплекти възможно най-лесни за използване, реинженеринг и препроектиране на пакета, така че да се вписва перфектно в класически Mini, и предлагаме на нашите клиенти възможността да вземат само системата HPD E Powertrain или да закупят допълнително, незадължителни EV части ”, каза той.

Фирмата все още ще предлага Swind E Mini като цялостен продукт, заедно с базовата версия на мотора HPD E, която може да бъде инсталирана в голямо разнообразие от превозни средства, включително комплектовани автомобили, класически автомобили и търговски превозни средства.

Говорител каза пред Autocar, че компанията може да разработи линия от специално адаптирани двигатели HPD E за използване и в други класически автомобили.