Архив

Citroën ë-Berlingo Ван вече е на разположение за поръчка

Варианти, екипировка и оборудване, цени без данъци в ЕвропаBase de donnée : Astuce Productions

Ванът Citroën ë-Berlingo вече е наличен за поръчка. Електрическата версия на Berlingo, вторият по големина продавач в своя сегмент в Европа, предлага пробег до 275 км (WLTP) от батерията от 50 кВтч и обем до 4.4 м³. ë-Berlingo Van е насочена по-специално към малките и средни предприятия, доставчиците, занаятчиите и търговците, които извършват много пътувания на къси разстояния и се нуждаят от безплатен достъп до зоната си за товарене в регулирани зони.

Гамата ë-Berlingo Van, която се предлага от 30 500 евро без ДДС, се предлага в 2 форми на каросерията (размер M 4,40 м и размер XL 4,75 м) и 5 версии, включително кабина за екипаж с размер XL.

Поставянето на батериите под пода не влияе върху обема на натоварване или полезната дължина, което позволява да се зареждат предмети до 3,09 м с форма на тялото с размер М и 3,44 м с размер XL. Полезният товар от 800 кг и тегленият товар от 750 кг са тегловни характеристики във всички версии.

41% от тези, за които е предназначен ванът, са търговци или компании в сектора на строителството или доставките, които често работят в градска среда. Въпреки че 58% от тези професионалисти рядко използват бързи пътища и изминават средно само около 72 км/ден, те все още се нуждаят от гъвкавост, за да могат да изминават от време на време разстояния от 250 км (максимално разстояние) за ден. Зареждането е необходимо само през деня за 1,6% от пътуванията, като по -голямата част от употребите позволяват зареждане вечер след работа.

Със световните продажби от близо 1 900 000 от пускането си на пазара през 1996 г., Citroën Berlingo Van заема второ място в сегмента на малките микробуси в Европа с пазарен дял от 17% през 2020 г. и продължава своя ръст, като се адаптира към променящите се нужди на клиентите.

Разходите за използване са по-ниски с ë-Berlingo Van: цената на консумацията на електроенергия е пет пъти по-ниска от цената на горивото за традиционен микробус и тъй като поддръжката му е по-проста, се оценява на 30% по-евтина. Тъй като няма маслен филтър, скоростна кутия или съединител, механичните напрежения, износването и счупването са значително намалени и спирачните накладки страдат от по -малко износване в резултат на регенеративната спирачна система.

Във Франция покупката се субсидира.

Фургонът ë-Berlingo разполага със същото оборудване като версията с двигател с вътрешно горене (с изключение на адаптивния регулатор и допълнителното отопление). Всички електрически версии са оборудвани допълнително със 7 кВт вградено зарядно устройство и се предлагат с кабел за зареждане 8A mode 2, ръчен климатик и електрическа спирачка за паркиране, 16-инчови сиви джанти с капачки и еднакво резервно колело. Ë-Berlingo Van е предлага се в 5 версии, дефинирани според употребата.

Версията Control предлага подобрено оборудване: ръчен климатик, автоматични фарове, помощ при стартиране на наклон, дистанционно централно заключване с Plip система, Citroën Connect Box с включен SOS и пакет за помощ, цифрова DAB MP3 звукова система, 5″ монохромен сензорен екран, Bluetooth ръце- безплатен комплект, 12V гнездо и USB порт. Що се отнася до архитектурата, ë-Berlingo Van Control разполага с 60/40 задни люлеещи се врати за отваряне на 180°, оптимизирана ширина 675 мм и височина 1072 мм, плъзгаща се дясна странична врата (в размер XL), улесняващ товаренето и разтоварването, независимо от това къде е паркирано превозното средство, и плътна неподвижна преграда. Касата за ръкавици TopBox е достатъчно голяма за компютър например, а седалката на пътника предлага голямо място за съхранение под възглавницата за повдигане на седалката . За удобство на водача версията Control разполага с регулируем по височина и дълбочина волан, отопляеми електрически огледала за обратно виждане и електрически стъкла. ë-Berlingo Van Control се предлага от 30 500 евро без данък (размер M, увеличен товар 800 кг, електродвигател 136 к. с./100 кВт, батерия 50 кВтч).

Версията Club, налична в размери M и XL, е най -универсалната. Практичен за търговци и фирми за доставка, той разполага с цялото оборудване на версията Control плюс задни сензори за паркиране, круиз контрол с ограничител на скоростта, фарове за мъгла. Регулируемата на височина седалка с подлакътник и отделение за съхранение под възглавницата на седалката също има регулиране на кръста. За да се защити и улесни почистването на купето, подът е покрит с TPO пластмасово покритие. ë-Berlingo Van Club се предлага от 31 350 евро без данък (размер M, увеличен товар 800 кг, електромотор 136 к. с./100 кВт, батерия 50 кВтч) и от 32 200 евро без данък в размер XL.

Версията Driver е специално разработена за компании и техните служители, които трябва да извършват по-дълги пътувания, понякога през целия ден, или многократни доставки в градски райони. Поради това комфортното оборудване и технологиите са приоритет, като акустичният пакет и неговото ламинирано предно стъкло филтрират външния шум, създавайки усещане за спокойствие на борда благодарение на забележителната звукоизолация, в съответствие с философията на програмата Citroën Advanced Comfort. Удобството при шофиране се осигурява от удобната седалка на водача с многофункционален волан, фарове за мъгла, автоматични предни чистачки и електрически сгъваеми огледала за крила. Оборудването за безопасност също е подсилено, по-специално с технологията Surround Rear Vision, което дава възможност да се види непосредствената околност на автомобила на 5-инчовия екран, разположен на мястото на огледалото за обратно виждане, благодарение на две камери, също  – ограничител на скоростта-круиз контрол и откриване на необходимост от поддуване на гумите. ë-Berlingo Van Driver се предлага от 32 550 евро без данък (размер М, увеличен товар 800 кг, 136 к. с./100 кВт електродвигател, 50 кВтч батерия).

Версията Crew Cab, налична в размер XL, е разработена от версията Control. Той се предлага стандартно с остъклени задни врати 60/40 с чистачка на предното стъкло (лява врата) и фиксирани остъклени плъзгащи се странични врати. Вътре всичко е направено за оптимизиране на модулността: мрежеста преграда с люк побира дълги товари, а 3-местната 60/40 2/3-1/3 разделена сгъваема облегалка може да се сгъне в ред 2, за да се увеличи обемът на товарене . Задната част на предните седалки е снабдена с поднос, а за водача кабината на екипажа разполага и с „комфортна“ седалка и многофункционален волан.

От гледна точка на безопасността, той има предни странични въздушни възглавници и въздушна възглавница за пътника отпред, вътрешно огледало за обратно виждане, ръчни ключалки за безопасност на децата, ограничител на скоростта-круиз контрол. На пода има килим в редове 1 и 2 с подложки, а мястото за товарене е покрито с 9 мм нехлъзгащ се дървен под.