Архив

Volkswagen ID.4 печели Top Safety Pick+

Проправя път за електромобилите на VW за масовия пазарvw-d-4--iihs-crash-testing-september-2021_100807207_h

Volkswagen ID.4 за 2021 г. спечели Топ безопасност+ от Застрахователния институт за безопасност на магистралите в САЩ, потвърди във вторник агенцията за безопасност с нестопанска цел. Това е най -високата оценка за безопасност, присъдена от IIHS и се счита за най -строгото изпитване за безопасност в индустрията.

С подреждането на ID.4 за това отличие, гарантиращо солиден набор от функции за безопасност и добра безопасност на пътниците, се подчертава, че не е нужно да харчите големи пари, за да постигнете впечатляваща безопасност в електрически автомобил.

IIHS потвърди пред Green Car Reports, че рейтингът е валиден за цялата гама ID.4 за 2021 г., включително версиите за задвижване на четирите колела ID.4 Pro и Pro S.

За да се класира за отличието Top Safety Pick+, превозното средство трябва да постигне най -високата оценка „Добър“ в шест теста за катастрофа, включително всички челни и странични тестове, както и тестове за якост на покрива и подглавниците. Те също така трябва да предлагат автоматично аварийно спиране – с оценки „Advanced“ или „Superior“ за избягване на превозни средства и пешеходци – и стандартни фарове, които постигат поне оценка „Acceptable“ или „Good“.

vw-d-4--iihs-crash-testing-september-2021_100807213_hФаровете само малко спъват ID.4. Според IIHS, фаровете за LED проектори, адаптивни към кривата на ID.4, печелят „добра“ оценка, докато стандартните LED рефлекторни фарове печелят „приемлива“ оценка.

2021 ID.4 започва от $41 490 за ID.4 Pro със задвижване на задните колела, докато ID.4 AWD Pro започва от $44 870, което VW твърди, че го прави най-ниската цена на EV на всички колела в долната част на САЩ-ценовите версии на ID.4, който е позициониран срещу бензиновите Toyota RAV4 и Honda CR-V, като отговаря на условията за данъчен кредит от $7 500 на EV, както и други държавни и местни стимули .

Това също е добър знак за популярната платформа на MEB на VW, която трябва да бъде основата за милиони електромобили, започвайки с ID.4. А за предстоящия Audi Q4 E-Tron, който е силно базиран на ID.4.

IIHS има тенденция да не тества модели, които са или нишови модели с нисък обем, или прекалено скъпи. Audi E-Tron SUVvw-d-4--iihs-crash-testing-september-2021_100807214_h беше първият изцяло електрически модел, спечелил статут на Top Safety Pick+ през 2019 г., и беше последван само няколко седмици по-късно от резултатите за Tesla Model 3, който също получи статут на Top Safety Pick+..

Volvo XC40 Recharge също спечели място в списъка Top Safety Pick+. И тъй като E-Tron и XC40 Recharge са изградени върху платформи, адаптирани от модели с вътрешно горене, моделите 3 и ID.4 са първите два специални модела електрически превозни средства, които не са предназначени за двигател и спечелят първото място.

Chevrolet Bolt EV е бил най-добрият избор за безопасност в предишните модели години, а Ford Mustang Mach-E в момента е претендент.