Архив

Mercedes SL претърпява преобразяване от AMG

Известният роудстър получава мек покрив за намаляване на теглото, 2+2 места, по-мощни двигателиMercedes SL 1

Mercedes-AMG SL получава широка, ниска решетка в стил AMG и поддържа дългия капак и стръмно наклоненото предно стъкло от предишните поколения.

БЕРЛИН – Mercedes-Benz даде на прочутия SL значка AMG, след като модернизира роудстъра със задвижване на всички колела, по-твърда структура на каросерията и мощни двигатели.

Последното поколение на изтребителя, представен в четвъртък, е първият SL, създаден от подразделението за мощност на марката AMG. Той ще се продава изключително като модел Mercedes-AMG.

В голяма промяна Mercedes-AMG SL получава и мек покрив, заменящ твърдия покрив на предишното поколение, и конфигурация за сядане 2+2.

Роудстърът е подкрепен от леката композитна алуминиева модулна спортна архитектура на Mercedes. Твърдостта на усукване на структурата на корпуса на каросерията е увеличена с 18 процента и, заедно с ниския център на тежестта, конструкцията придава на автомобила изключителна динамика на шофиране, се казва в изявление на Mercedes.

SL ще бъде пуснат на пазара с 4,0-литров V-8 двигател с двойно турбо на AMG с изходна мощност от 585 и 476 к. с.

Mercedes SL 6Топ моделът с 585 к. с. ускорява от 0 до 100 км в час за 3,6 секунди и има максимална скорост от 315 км в час, съобщи Mercedes. Двата модела са оборудвани със стандартна технология за задвижване на всички колела.

По-късно ще бъде добавено хибридно задвижване, съобщиха от компанията.

SL също е оборудван със стандартно активно управление на задната ос. В зависимост от скоростта задните колела се насочват или в обратна посока, или в същата посока като предните, за да придадат на роудстъра пъргави и стабилни характеристики на управление, каза Mercedes.

„Новият SL съчетава спортните гени на оригиналния SL с шофирането, типично за AMG“, каза председателят на Mercedes-AMG Филип Шимер в изявлението.

Решението да се оборудва SL с мек покрив вместо предишния метален покрив доведе до спестяване на тегло от около 21 кг, което в комбинация с по-нисък център на тежестта ще има положителен ефект върху динамиката на шофиране и управлението , каза Mercedes.

Активна система за контрол на въздуха от две части, състояща се от вертикални жалузи, скрити зад долния въздухозаборникMercedes SL 5 в предната престилка и хоризонтални жалузи, разположени зад горния въздухозаборник, също намаляват съпротивлението и предното повдигане.

Преработената спирачна система AMG използва по-леки, по-компактни композитни спирачни дискове, а шест режима на шофиране AMG Dynamic Select позволяват широк спектър от характеристики на автомобила.

Системите за подпомагане на водача включват асистент за внимание, който може да разпознава типичните признаци на сънливост и невнимание на водача, активен асистент за поддържане на лентата, асистент за пътни знаци, активен асистент за управление и активен асистент за мъртва зона, наред с други.

SL също е оборудван с технологията за предни фарове за цифрово осветление на компанията, която може да проектира предупредителни символи върху пътната настилка, да насочва прожекторите към пешеходци, засечени край пътя като предупреждение, и да предлага помощ при тесни пътни ленти, като проектира насоки върху пътната настилка. .

Информационно-развлекателната система от второ поколение Mercedes-Benz User Experience, която дебютира в новата Mercedes S-Class, има специфично за AMG съдържание в SL с елементи от менюто като „AMG Performance“ и „AMG TRACK PACE“.

Mercedes SL 2Тя предоставя интуитивни опции за работа и много цифрови услуги от Mercedes me connect, достъпни чрез сензорния екран или бутоните за управление на докосване на волана. Системата също така позволява интегриране на смартфон с Apple CarPlay и Android Auto и система за свободни ръце чрез Bluetooth връзка.

Навигацията с информация за трафика на живо и комуникацията Car-to-X позволява на свързаните превозни средства да обменят информация за пътните събития и предлага на водачите данни за трафика в реално време. Свободните паркоместа по обществените пътища са показани с прогнози за наличност.

Персонализирането е друг ключов елемент с три налични пакета за външен дизайн, 12 цвята боя, три варианта на цвета на покрива и множество нови дизайни на колелата.