Архив

Opel/Vauxhall Corsa-e и Mokka-e получават подобрения на гамата

След като Stellantis наскоро обяви увеличение на пробега за Peugeot e-208 и e-2008, както и за DS 3 Crossbackopel-mokka-e-2021-006-min E-Tense, електрическите модели на Opel Corsa-e и Mokka-e също получават по-голям обхват.

Източник:  stellantis.com

Според Stellantis гамата WLTP на електрическите автомобили на Opel ще се увеличи до 359 километра (Corsa-e) и 338 километра (Mokka-e). Както при сестринските модели e-CMP, увеличението на обхвата е около седем процента при стандартния тест. В зависимост от външните температури обаче ефектите при ежедневното шофиране трябва да са по-големи, както Peugeot поне подчерта.

Не е изненадващо, че мерките, взети при моделите на Opel, съответстват на тези на Peugeot и DS: Corsa-e получава нови гуми от клас на ефективност A+ за 16-инчовите джанти, същото важи и за Mokka-e за 17-инчовите джанти. В допълнение, предавателното отношение е променено.

Stellantis се надява, че най-голям ефект ще има новата климатична система и управлението на термопомпата: това също ще бъде съчетано със сензор за влажност, поставен в горната част на предното стъкло. Не само самата термопомпа трябва да е по-ефективна, но и софтуерът може да използва данните от сензора за по-добър контрол на отоплението и климатизацията.

Както в съответните съобщения за Peugeot и DS, Stellantis не споменава никакво дооборудване за модели на Opel, които вече са доставени. Като се имат предвид големите промени в хардуера – като трансмисията – това е много малко вероятно.

За Citroën ë-C4, който също е базиран на платформата e-CMP, мерките все още не са обявени. Също така не е ясно дали те ще дойдат и за различните леки търговски превозни средства от Stellantis Group – като Citroën ë-Berlingo, Opel Combo-e или Zafira-e: въпреки че те използват задвижването от 100 кВт на e-CMP, те са базирани на по-големия EMP2.