Архив

DS 9 E-TENSE 4X4 360 и DS 9 E-TENSE 250 – мощ в изобилие

След като спечели четири шампионски титли при конструкторите и пилотите във Formula E, DS Automobiles02-2022-1 дава израз на натрупания опит в технологията за електрификация и при новите DS 9 E-TENSE 4×4 360 и DS 9 E-TENSE 250

В качеството си на флагман на гамата, моделът DS 9 E-TENSE 4×4 360 съчетава елегантност, превъзходно качество и динамични характеристики.

Благодарение на новата акумулаторна батерия с капацитет 15,6 кВтч, при 100% електрически режим на движение, DS 9 E-TENSE 250 предлага автономен пробег до 70 километра в градски цикъл (WLTP цикъл), както и подобрени динамични показатели. Паралелно с това нивото на емисиите на CO2 при него е намалено до 26 г/км (WLTP цикъл).

Като истински символ на френското изкуство на пътуването, DS 9 демонстрира висша степен на изтънченост и съвършенство под формата на елегантен седан от висока класа, който вече се предлага с две нови електрифицирани задвижващи системи – хибридна и plug-in хибридна с бензинов двигател.

Двата нови варианта на задвижването се предлагат в нивата на оборудване Performance Line + и Rivoli +, които се отличават с висококачествени материали и изпълнение, отразяващи експертния опит на марката.

DS 9 E-TENSE 4×4 360 – мощност от 360 к. с. и система за двойно предаване въз основа на опита на DS Performance

На основата на изключителния опит и под надзора на специалистите на DS Performance, които спечелиха всички възможни титли във Formula E през 2019 и 2020 година, в процесите на разработка и настройка на задвижването и окачването на DS 9 E-TENSE 4×4 360 бе постигната изключителна динамика, при която високо цененото сред клиентите на DS Automobiles динамично спокойствие достигна нови висоти.

2021

2021

Новият DS 9 E-TENSE 4×4 360 използва специално проектирани преден и заден мост с по-широка следа. Спирачната система е усилена с четирибутални спирачни апарати за по-добро разпределение на спирачното усилие при тежко натоварване и с дискове с размер 380 x 32 мм отпред (увеличение с 50 x 2 мм в сравнение със спирачните дискове при DS 9 E-TENSE 225) и 290 x 12 мм на задните колела. Подобно на едноместния състезателен болид, спечелил шампионската титла във Formula E, механичното спирачно действие се използва само ако е необходимо след процеса на рекуперация на излишната енергия при намаляване на скоростта. Амортисьорите, пружините и напречния стабилизатор на окачването са уникални за модела, също както и настройките на управляващата електроника на задвижването. Независимо от нивото на оборудване, системата DS Active Scane Susppension се предлага стандартно за новия модел, за да предложи предимствата на окачването 21st Century на DS, което съчетава приглушения комфорт на престижната лимузина с динамизма на спортните Grand Touring купета.

Четирицилиндровият двигател с мощност 200 к.с. и двата електромотора – един с мощност 110 к.с. (вграден в предавателната кутия отпред) и друг с мощност 113 к.с. (свързан със задния мост), са съчетани с интелигентна система за двойно предаване. Акумулаторната батерия с капацитет 11.9 кВтч използва високотехнологично управление, което гарантира ниска енергийна консумация и оптимална ефективност в различните режими на движение.

В режим на движение с нулеви локални емисии, DS 9 E-TENSE 4×4 360 може да измине до 52 километра пробег в градски WLTP цикъл или 47 километра в комбиниран WLTP цикъл.

Разходът на гориво се ограничава дo 1.8 л/100 км с хомологирани емисии на CO2 в размер на 41 г/км в WLTP цикъл.

Максималната скорост на DS 9 E-TENSE 4×4 360 е ограничена по електронен път до 250 км/ч, с възможност за достигане на скорост от 140 км/ч на изцяло електрическа тяга. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5.6 секунди.

В допълнение към изключителните 20-цолови алуминиеви джанти MUNICH и спирачните апарати с емблема DS Performance, DS 9 E-TENSE 4×4 360 се отличава и със специални емблеми в цветовете на DS Performance в предната част и върху капака на багажника.

DS Energy Coach – изключително приложение

Разработено със съдействието на специалистите от DS Performance и двукратния шампион във Formula E Жан-Ерик Верн, приложението DS Energy Coach помага на водачите да увеличат оползотворяването на излишната енергия при намаляване на скоростта и спиране. Резултатите се показват на централния екран.

Монтажът на механичните компоненти и окачването на DS 9 E-TENSE 4×4 360 се осъществява във френския завод на марката в Поаси.

Цени в България

DS 9 E-TENSE 4×4 360 Performance Line +: 131 021 лв. с ДДС

DS 9 E-TENSE 4×4 360 Rivoly +: 137 057 лв. с ДДС

DS 9 E-TENSE 250 – 70 километра пробег с нулеви локални емисии

DS 9 E-TENSE 250 използва четирицилиндров двигател PureTech с 200 к.с. в комбинация с електродвигател с мощност 80 кВт (110 к.с.). Новата акумулаторна батерия с капацитет 15.6 кВтч позволява изминаването на дo 70 километра (градски WLTP цикъл) или 61 километра в комбиниран WLTP цикъл. Вграденото зарядно устройство с мощност 7.4 кВт осигурява възстановяване на заряда от 0 дo 100% за 2 часа и 23 минути.

Количествата на отделените CO2 е намалено до едва 26 г/км с хомологиран разход на гориво от 1.1 л/100 км в комбиниран WLTP цикъл.

Максималната скорост на DS 9 E-TENSE 250 е електронно ограничена на 240 км/ч, като максималната скорост на изцяло електрическа тяга достига 135 км/ч. Ускорението от 0 дo 100 км/ч отнема 8.1 секунди.

Цени в България

DS 9 E-TENSE 250 Performance Line +: 117 581 лв. с ДДС

DS 9 E-TENSE 250 Rivoly +: 121 969 лв. с ДДС