Архив

Администрацията на Байдън и автомобилните лидери искат „безпроблемно“ използване на станции за зареждане на EV

Белият дом съобщи, че на 6 април  е била проведена виртуална среща с водещи автомобилни лидери

В изявление се казва, че „има широк консенсус, че станциите за зареждане и превозните средства трябва да бъдат оперативно съвместими и без значение каква кола карате или къде зареждате вашето EV

Байдън иска поне 50% от новите превозни средства до 2030 г. да бъдат EV или plug-in хибриди

msn.com/en-us

ВАШИНГТОН Reuters – 8 април – Висшите служители в администрацията на Байдън и големите автомобилни лидери саAAW0gaH съгласни, че инфраструктурата на зарядните станции за електрически превозни средства трябва да предлага оперативно съвместимо изживяване, базирано на всеки модел автомобил.

Белият дом съобщи, че на 6 април е била проведена виртуална среща с водещи автомобилни лидери, включително главния изпълнителен директор на Tesla Inc Илон Мъск и главния изпълнителен директор на General Motors Мери Бара, за да обсъдят електрическите превозни средства и зареждането.

Администрацията каза в изявление, че „има широк консенсус, че станциите за зареждане и превозните средства трябва да бъдат оперативно съвместими и да осигуряват безпроблемно потребителско изживяване, без значение каква кола карате или къде зареждате вашето EV.“

Мъск често е в противоречие с Белия дом, често пускайки остри туитове, насочени към президента Джо Байдън. През февруари Байдън публично призна ролята на Tesla в производството на електрически превозни средства в САЩ, след като Мъск многократно се оплака, че е бил игнориран.

Миналата година Конгресът одобри 7,5 милиарда долара държавно финансиране за станции за зареждане на електромобили, но законодателството спря за нови данъчни стимули за закупуване и производство на електромобили.

Байдън иска поне 50% от новите превозни средства до 2030 г. да бъдат EV или plug-in хибриди.

Главният изпълнителен директор на Ford Motor Джим Фарли, главният изпълнителен директор на Stellantis на Chrysler Карлос Таварес, главният изпълнителен директор на Lucid Питър Роулинсън и председателят на Nissan Americas Джереми Папин бяха сред другите автомобилни лидери, които взеха участие в срещата в сряда, на която се обсъждаше финансирането от САЩ за „създаване на национална мрежа от 500 000 зарядни устройства. “

На 7 април Фарли публикува туит, в който възхвалява фокуса на срещата върху зареждането, включително за търговски превозни средства.

Присъстваха също министърът на транспорта Пийт Бутигиг, министърът на енергетиката Дженифър Гранхолм, националният съветник по климата Джина Маккарти и координаторът на инфраструктурата Мич Ландрийо.

Гранхолм каза на 7 април в Twitter, че това е била „много продуктивна среща – докато пускаме електромобили и инфраструктура за зареждане, главните изпълнителни директори бяха много предстоящи относно ролята на правителството като партньор в електрифицирането на транспортния сектор“.

Участие взеха и ръководители на Hyundai Motor America, Subaru of America, Mazda North America, Toyota Motor North America Mercedes-Benz USA и Kia Motors America.

Всеки изпълнителен директор на автомобилите получи около 90 секунди, за да говори за своите планове за електромобили и говори за широк спектър от проблеми около електромобилите, включително проблемите с веригата за доставка на батерии, каза пред Reuters един изпълнителен директор на компанията. Миналата седмица Байдън се позова на Закона за отбранителното производство в опит да увеличи производството в САЩ на минерали, необходими за електрически превозни средства.

Миналата седмица автомобилните производители подкрепиха новите по-строги разпоредби за емисиите на превозни средства на Агенцията за опазване на околната среда (EPA) в съдебен спор, повдигнат от някои щати и групи за етанол.

Производителите на царевица, дъщерно дружество на Valero Energy и други производители на етанол заявиха, че новите правила на EPA, преразглеждащи изискванията за емисии до 2026 г., „ефективно налагат производството и продажбата на електрически автомобили, а не на автомобили, задвижвани от двигатели с вътрешно горене“.

Администрацията на Байдън, автомобилните лидери искат „безпроблемно“ използване на станции за зареждане на електромобили, това първоначално се появи в Autoblog в петък, 8 април 2022 г.