Архив

Новият дом на Opel в София

„София Франс Ауто“ отвори първи мултибранд центърSFARetail-3_Opel_Showroom_Workshop

„София Франс Ауто“ АД (SFA) откри автосалон на Opel в обновения си търговско-сервизен  комплекс „Ес Еф Ей Ритейл-3“ на бул. „Ботевградско шосе” 459 в София, който досега  представяше само марките Peugeot и DS Automobiles. Комплексът е преустроен да отговаря  на най-новите стандарти на Stellantis за мултибранд център, предлагайки всички удобства  за клиента в една модерна среда.

Инвестицията е на стойност 1,2 млн. лева и e насочена към обособяване на шоурум на Opel,  модернизиране на шоурума на Peugeot, както и към професионално оборудване и  софтуерен лиценз за сервизната част, където ще се обслужват и ремонтират не само  автомобили с марка Opel, Peugeot и DS Automobiles, но и Citroen.

„Ес Еф Ей Ритейл-3”, София – професионализъм и гъвкавост в едно

Новият дилър на Опел в София „Ес Еф Ей Ритейл-3” е доказал през годините, че е едно от  най-успешните дилърства сSFARetail-3_Showroom_Opel_Peugeot_DS реализирани между 300 и 500 продажби на нови автомобили  годишно. За привличането и задържането на клиенти центърът предлага разнообразие от  продукти и съпътстващи услуги, сред които възможност за мобилност от „Лион Рент-а-Кар“  и „Ес Еф Ей Оказион“, даване на оборотни автомобили, обратното изкупуване на превозни  средства – без значение от марката, опция за удължена гаранция както за употребявани,  така и за нови автомобили.

„Клиентите винаги са били впечатлени от капацитета ни да представим и обслужваме  предлаганите от нас автомобили”, казва управителят на “Ес Еф Ей Ритейл-3” Ивайло Гергов,  за когото клиентското задоволство е най-важно. „Моментът е изключително подходящ за  разширяване на портфолиото. Включването на Opel, особено във фазата на подем на  марката, ни дава гъвкавост и пазарни възможности, с които малко дилъри могат да се  похвалят. Това е силно предимство и съм уверен, че с него ще постигнем много добро  представяне.”, отбелязва Гергов. И допълва: „Изграденият ни имидж, компетентността на  специалистите ни, качеството и разнообразието на услугите ни, както и любовта към  автомобилите са движеща сила, която няма как да не бъде оценена от клиентите. Добре  дошли са в новия ни център!“

Opel – силен старт в мрежата на SFA

Новият дом на Opel, чийто шоурум се простира на площ от 336 кв.м от общо реконструирани 5632 кв.м разгърната площ, еSFARetail-3_Showroom_OpelAstra изграден за около една година. Още с влизането в него се забелязва отличителното присъствие на най-актуалните модели  автомобили Opel: шесто поколение Opel Astra, което бе представено малко по-рано на столичния автосалон, както и Opel Mokka и Opel Grandland. Всички те са с новия дизайнерски стил на оформление на предната част на колата „Opel Vizor“, който е бъдещото лице на марката. И трите експоната дават основание да се поддържа амбицията за постоянен пазарен растеж, какъвто германският производител отбелязва през последните две години.

Очакваното пазарно развитие ще засегне и лекотоварната гама на Opel, която бе изведена на следващо ниво с появата на новите модели Movano, Vivaro и Combo. Вложената в тях технология посреща разнообразието от изисквания по отношение на издръжливостта, ефективността и други важни характеристики за ориентираните към този сегмент клиенти.

„Opel е германският автомобил в пълния смисъл на думата – символ на немските технологии, на вниманието към детайла и прецизността с акцент върху здравината и достъпността на иновациите за широката аудитория”, отбелязва Вихрен Горанчев, Бранд директор на Opel към SFA. „Затова тази марка има здрави корени и стабилно бъдеще у нас. Обичана е и е търсена от клиентите и има с какво да ги изненада приятно. Прогнозите ни за развитието ѝ са да постигне удвояване на пазарния си дял през 2024-а, като София отново да е първа по продажби в страната с 60-65% от всички реализирани автомобили. В дългосрочен план ще положим усилия да завоюваме обратно челни позиции, каквито Opel е заемала немалко години през историята си.“, допълва Горанчев.