Mercedes пуска електрическия транспортер EQT
Както eCitan, така и EQT използват задвижването на Renault Kangoo E-Tech Electric
mercedes-benz.com
Mercedes-Benz обяви продажбите на своите електрически модели EQT и eCitan след представянето преди три седмици. EQT ще бъде пуснат в Германия на брутни каталожни цени, започващи от 49 444 евро. eCitan за търговски клиенти започва от €36 220 нетно за компактния модел като панелен ван.
Базовата цена за версията с дълга база е 37 740 евро нето, а eCitan Tourer започва от 39 750 евро нето, според Mercedes-Benz Vans. Въпреки че версията с дълга база на панелния ван eCitan може да бъде поръчана веднага, тя ще се появи „на по-късна дата“ за eCitan Tourer за търговски пътнически превоз – това важи и за варианта „Mixto“ със смесени седалки и товарен етаж. Все още не е обявено как ще изглеждат международните цени.
Брутната базова цена, посочена за EQT, включва пакета оборудване „Advanced Plus“. Автомобилът може да бъде поръчан и с пакетите оборудване „Premium“ или „Premium Plus“ като опция – с избор от различни визуални функции и услуги за свързване.
Трите пакета оборудване са част от нова логика на предлагане в отдела за ванове. „В зависимост от техните предпочитания и регионални изисквания, те могат да избират между три предварително конфигурирани пакета оборудване, които обединяват функционални опции, които често се поръчват в комбинация. Освен това, благодарение на значително подобреното стандартно оборудване, те могат да бъдат сигурни, че ще получат атрактивен автомобил от самото начало“, се казва в изявлението.
Както EQT, така и eCitan се доставят с четиригодишен пакет за поддръжка, който покрива разходите за поддръжка съгласно сервизната книжка и спецификациите на производителя, както и сертификата за батерията на Mercedes-Benz до 160 000 километра или осем години.
Както eCitan, така и EQT използват задвижването на Renault Kangoo E-Tech Electric с 45 кВтч батерия и 90 кВт електрически мотор. Мощността на зареждане с постоянен ток е 80 кВт (десет до 80 процента за 38 минути), но зареждането с постоянен ток не е стандартно за всеки вариант. Има и разлики в AC зареждането.