Porsche има ново лого за първи път от 15 години
За годишнината „75 години спортни автомобили Porsche“
CarBuzz
Porsche има нов герб и той ще бъде представен на автомобилите на производителя на спортни автомобили в края на 2023 г. Под нов имаме предвид леко променен, защото смяната на герба на може би най-добрия производител на спортни автомобили в автомобилната индустрия би била глупава.
„Годишнината от „75 години спортни автомобили Porsche“ беше повод за нас да преработим тази търговска марка“, казва Майкъл Мауер, вицепрезидент на Style Porsche. „Със своето по-изчистено и по-модерно изпълнение, изисканият герб предава характера на Porsche. Ние преосмислихме историческите характеристики и ги комбинирахме с иновативни дизайнерски елементи като структура на пчелна пита и полиран метал. Резултатът е естетически амбициозна дъга, която свързва историята и бъдещето на марката.“
Гербът на Porsche съществува от 1952 г. и е актуализиран през 1954, 1963, 1973, 1994 и 2008 г. Коли с всички тези гербове все още могат да бъдат закупени. Porsche е известен с това, че се грижи за клиенти, които притежават неговите ретро автомобили и постоянно въвежда актуализации за по-стари модели.
Новият герб е направен от полиран благороден метал, а жребецът в средата е леко подобрен заедно с по-впечатляваща препратка към мястото, където се намира Porsche. Издигащият се кон е заимстван от печата на град Щутгарт, докато рогата и черно-червените ивици са взети от герба на Вюртемберг-Хоенцолерн. Porsche направи надписа „Щутгарт“ по-малко видим през 2008 г., но сега той се завръща. Златният цвят е по-изтънчен, докато червените ивици са с триизмерен дизайн на пчелна пита.
Необходим е истински маниак на Porsche, за да идентифицира разликите между герба, който в момента се намира на носа на любимия 911, и актуализирания, който ще бъде залепен на носа му в края на годината.
Заклетите фенове на Porsche успяха веднага да идентифицират разликите. Все още е незабавно разпознаваем, което означава, че в дизайна са вложени много мисъл и внимание към детайла. Три години, за да бъдем точни, според Porsche.
„Факторът време е много важен в процес на зреене като този“, каза Йоахим Паетцел, специалист по цвят и облицовка в Style Porsche. „Една търговска марка не е проектирана „отначало“ в рамките на няколко дни. Трябва да се връщате към нея отново и отново, понякога на по-дълги интервали. Вторият или третият поглед може да ви разкрие неща, които искате да оптимизирате, докато накрая постига хармоничен, естествен ефект. Само тогава можете да кажете със задоволство: „Точно така трябва да бъде!“