Архив

Следващото поколение BMW M5 изглежда агресивно в рендиране въз основа на скорошни шпионски снимки

BMW ще се опита да изпревари сегашното поколение M5

Ще бъде ли това най-добрият седан?

motor1.com

Следващото поколение BMW M5 все още е в процес на разработка, тъй като последните шпионски снимки от преди няколко дни все още показват силно камуфлажен седан, обикалящ Нюрбургринг.

Рендиране на BMW M5 от следващо поколение © Motor1.com

Рендиране на BMW M5 от следващо поколение
© Motor1.com

Това обаче не попречи на известен в интернет автомобилен дизайнер – X-Tomi, да си представи как може да изглежда следващата итерация на мощния седан на BMW, черпейки вдъхновение от изображенията, публикувани в края на миналата седмица.

Със стилистика, заимствана от X5 M и X6 M, изобразяването на X-Tomi показва ярко червено M5, стоящо върху характерни черни M джанти и носещо X-образна предна част, която включва черна решетка с червен контур.

Капакът изглежда много подобен на този, използван при купето M4, а сензорът за радарно-насочвания круиз контрол се намира в долната част на предната броня, което е много по-добро разположение от BMW, използвано при обикновените серии 5, където имаше опит да се интегрира в двойната бъбрековидна решетка, но е трудно да не го забележите, след като го зърнете.

Предните калници също са по-широки, отколкото при обикновената серия 5, което може да се очаква, като се има предвид, че M5 със сигурност ще има по-широки колела, както и по-мощни спирачки.

Тъй като това е рендиране на фенове, остават някои неизвестни, като задвижването, което ще мотивира седмото поколение BMW M5. В момента баварският седан се задвижва от 4,4-литров туин-турбо V8, който произвежда 617 конски сили и 750 нютон-метра въртящ момент в комплектация Competition.

Слуховете казват, че следващото поколение M5 ще използва хибридната настройка на XM SUV, т.е. двойно турбо V8 и един електрически мотор, които правят комбинирани 644 к. с. в базовия вариант и 738 к. с в XM Red Label.

Тази информация не е потвърдена, но е сигурно, че BMW ще се опита да изпревари сегашното поколение M5, както и електрическия i5 M60, който разполага с двоен двигател, произвеждащ 590 к. с.