Три важни етапа за Opel през 2024 година
- Opel чества юбилей за 125 години автомобилостроене
- Всеки модел на марката ще има електрическа версия до края на 2024 г.
- Представяне на наследниците на Opel Crossland и Grandland, които ще бъдат с електрическо задвижване
Рюселсхайм. Три важни етапа предстоят на Opel през 2024 г. Главният изпълнителен директор на марката Флориан Хютъл ги обяви преди месеци на конгреса на Automobilwoche в Берлин. Opel ще чества своя 125 годишен юбилей свързан с производството на автомобили и ще предложи поне един електрически модел с батерии във всяка автомобилна линия. Очакват се два нови модела, които ще бъдат представени и които ще са наследници на Crossland и Grandland. Те ще се предлагат с електрическо задвижване с батерии, с което ще завършат пълното електрифициране на портфолиото на германската марка.
Новият Opel Grandland ще се произвежда в завода в Айзенах в Тюрингия и ще се базира на иновативната платформа на Group STLA Medium.
„През 2024 г. не само ще отбележим важна годишнина на компанията – 125 години от автомобилното производство, но ще продължим да се утвърждаваме следвайки плана за трансформация на автомобилната индустрия, допълвайки нашата електрифицирана гама с изцяло електрическите наследници на Crossland и Grandland. Пътят, който следваме и наша цел е да предоставим достъпна мобилност, неутрална по отношение на CO2 емисии“, заяви Хютел.
За Opel
Opel е един от най-големите европейски автомобилни производители и лидер в процеса за намаляване на емисиите на CO2 благодарение на своята обширната програма за електрификация. Компанията е основана от Адам Опел в Рюселсхайм, Германия, през 1862 година и започва производство на автомобили през 1899 година. Opel е част от Stellantis NV – глобален лидер в автомобилната индустрия, създаден за новата ера на устойчивата мобилност в резултат от сливането между Groupe PSA и FCA Group през месец януари 2021 година. Съвместно с британската марка Vauxhall, компанията е представена в повече от 60 страни по света. В момента Opel внедрява своята стратегия за електрификация, за да осигури устойчив успех в бизнеса и да гарантира изпълнението на бъдещите потребителски изисквания за мобилност. В периода до 2024 година всички модели леки автомобили на марката ще се предлагат и в електрически вариант. Тази стратегия е част от фирмения план PACE!, който предвижда Opel да се превърне в устойчиво печеливша, глобална и електрическа автомобилна марка.