Архив

Peugeot отваря поръчките за новия Peugeot 3008 Plug-In Hybrid

След успешното пускане на пазара на новия изцяло електрическия E-3008 и 3008 Hybrid, Peugeot отвори поръчки за Plug-In Hybrid 195 e-DCS7 версията на своя Fastback SUV. С въвеждането на това ефективно задвижване, което предлага пробег от 87 км в 100% електрически режим.

  • Новият Peugeot 3008 отговаря на нуждите на още по-голям брой клиенти.
  • 3008 Plug-In Hybrid съчетава удоволствието от шофирането с ефективност.
  • 3008 Plug-In Hybrid осигурява 87 км пробег в режим на нулеви емисии.

Peugeot има за цел да води всички свои клиенти по пътя си към трансформацията във водещата електрическапежо хибрид марка в Европа. Всеки един, по време на своето лично пътуване към електрификацията, трябва да може да намери правилното решение за своите нужди в гамата на Peugeot.

Новият Peugeot 3008 е пример за решителния, прагматичен и всеобхватен подход на Peugeot към електрификацията. След пускането си на пазара Peugeot предлага три технологии за електрификация, които отговарят на разнообразните нужди на клиентите, всяка от които осигурява водеща в класа производителност.

Peugeot вече предлага новия изцяло електрически Peugeot E-3008. Ентусиазмът на клиентите и търговският успех през първите месеци на продажбите е само началото. Днес Peugeot допълнително разширява портфолиото, като отваря поръчки за Peugeot 3008 Plug-In Hybrid. Моделът със 195 к.с. допълва настоящата гама, като се нарежда между MHEV със 136 к.с. и изцяло електрическата версия с 210 к. с.

Технология

Peugeot 3008 Plug-in Hybrid 195 e-DCS7 съчетава електрически мотор с мощност 92 kW (125 к. с.) с 1,6-литров 4-цилиндров двигател с вътрешно горене с турбокомпресор с мощност 150 к. с., за комбинирана мощност от 195 к. с. Неговата 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител се произвежда в завода в Мец във Франция.

Производителност – потребление

Това ново хибридно предложение със 195 к. с. позволява на новия 3008 да осигури върхова производителност, както и капацитет на теглене от 1550 кг, който е сред най-добрите в своя сегмент. Батерията от 17,8 кВтч на Peugeot 3008 Plug-in Hybrid му позволява да постигне 100% електрически пробег от 87 км (комбиниран цикъл WLTP). Може да се презареди само за 2 часа и 55 минути със зарядно устройство от 7,4 кВт или за 9 часа и 5 минути с помощта на стандартен домашен контакт.

Ефективност

Peugeot 3008 Plug-In Hybrid се откроява със своята ефективност със сертифициран разход на гориво от само 0,9 л/100 км и емисии, започващи от 19 г CO2/км (комбиниран цикъл WLTP). Благодарение на 55-литров резервоар за гориво, Peugeot 3008 Plug-In Hybrid предлага и разширен пробег за дълги пътувания.

Сглобен в историческата фабрика в Сошо, новият 3008 е изграден на мулти-енергийната платформата STLA Medium на Stellantis. Тя позволява оптимално интегриране на новото високоефективно plug-in хибридно задвижване (4-цилиндров двигател, голяма 17,8 кВтч батерия, 55L резервоар за гориво), като същевременно запазва вътрешното пространство и пространството на багажника.

Изборът на мулти-енергийна платформа дава възможност в рамките на една и съща фабрика и с един продукт да се произвеждат превозни средства със задвижващи механизми, които най-добре отговарят на текущите очаквания на клиентите за по-голяма гъвкавост.

Peugeot 3008 Plug-In Hybrid Allure в България ще се предлага на ценa започваща от 87 220 лв. с ДДС. Основни стандартни характеристики: достъп до автомобила и стартиране без ключ, HD задна камера, задни сензори за паркиране, LED фарове и задни светлини, 19-инчови алуминиеви джанти, Peugeot i-Cockpit®, свързана информационно-развлекателна система Peugeot i-Connect®.

Peugeot 3008 Plug-In Hybrid GT ще надгражда Allure с характеристики като: двуцветна боя с черен покрив, тапицерия от алкантара, 20-инчови алуминиеви джанти, Pixel LED фарове, предни сензори за паркиране, моторизирана задна врата, отопляеми предни седалки и волан, безжично зареждане на смартфон, персонализирано интериорно осветление, персонализирани i-Toggles, Peugeot i-Connect® Advanced свързана информационно-развлекателна система и др.