Нова кампания и нов тон за DS Automobiles, отразяващи една Франция– винаги стремяща се към съвършенство
- DS Automobiles стартира нова брандова кампания със свободен, дързък и съвременен тон: „Да, французите понякога прекаляват.“
- Рекламният клип ще бъде излъчван по телевизията във Франция от 29 август, като ще акцентира върху DS N°8 и неговия рекорден електрически пробег от 750 км. Брандовата кампания включва присъствие в множество телевизионни, печатни и дигитални медии, както и във видео платформи.
- DS N°8, 100% електрическият флагман на марката, със своя пробег от 750 км въплащава в себе си френското технологично съвършенство посветено на изкуството на пътуването.
При търговското лансиране на DS N°8, DS Automobiles разкрива дръзка нова брандова кампания, която представлява повратна точка в нейната комуникация: по-модерна, нетрадиционна, образна и поетична. Далеч от конвенционалното, това послание предава полъх на творческа свежест, в образа на съвременна и динамична Франция – вдъхновяваща и вдъхновена, като илюстрация на ново изкуство на френското пътуване.
Режисиран от Хенри Шолфийлд, клипът от кампанията проследява пътуването на DS N°8, докато прекосява Франция от Париж до Средиземно море без зареждане. Технически подвиг, който е представен с хумор, финес и стил, наситен с изискана естетика. Оригиналната музика, поверена на Гийом Алрик/Enfant Sauvage – половината от електро дуото The Blaze – съпровожда тази одисея с мощна и емоционална аранжировка.
„Нова кампания и нов тон за DS Automobiles, отразяващи една Франция, която се осмелява – както по време на Олимпийските игри в Париж 2024 – винаги стремяща се към съвършенство: 750 км електрически пробег, в еталонен комфорт, за да издигне Изкуството на пътуването.“, заяви Ксавие ПЕЖО – Главен изпълнителен директор на DS Automobiles.
Тази електрическа одисея е също и послание: „Да, французите понякога прекаляват.“ Кампанията е разделена на серия от сцени, в които прекомерността се превръща във френско качество: в гастрономията, модата… а сега и в електрическия пробег. Далеч от високомерие, DS Automobiles отстоява една елегантност в движението: по-жизнена, по-лека, по-съвременна.
Истинско въплъщение на иновация и изисканост, DS N°8 бележи повратна точка в електрическите амбиции на DS Automobiles. DS N°8 съчетава авангардна аеродинамика с батерия от последно поколение с капацитет 97,2 kWh, произведена във Франция, която предлага пробег до 750 километра (WLTP цикъл), с мощност до 350 к.с. и задвижване на четирите колела. Интериорът му съчетава напреднала технология и изключително майсторство с висококачествени материали, прецизна изработка и усъвършенстван еталонен комфорт. DS N°8 не е просто крачка напред – той издига изживяването при пътуване на ново ниво.
С тази нова кампания DS Automobiles потвърждава своето желание да обедини дизайн, иновация и емоция, позиционирайки DS N°8 като новото олицетворение на едно преоткрито френско изкуство на пътуването. Чрез N°8 DS Automobiles повече от всякога въплъщава нов полъх свежест, нов глас, в сърцето на една дръзка премиум автомобилна Франция.
360° Брандова кампания
DS Automobiles ще бъде видима в медиите във Франция от 29 август с 30-секунден телевизионен клип, излъчван по основните национални канали до 14 септември.
Марката ще бъде представена и в интернет с видеа в адаптиран 20-секунден формат, които ще се излъчват в множество дигитални медии между 1 и 21 септември.
DS Automobiles ще спонсорира също няколко предавания по France TV в периода от 1 октомври до 30 ноември.
И накрая, DS N°8 ще присъства в страниците на най-големите национални и регионални издания, както и в печатни издания.
Тази рекламна кампания илюстрира началото на нова глава, която се открива за DS Automobiles, и символизира нейното обновление чрез великолепни нови дизайни.