Архив

BMW Group отчита ръст на продажбите за третото тримесечие

+++ Доставките на BMW Group се увеличават с +8,8% през третото тримесечие +++ Продажбите на електрифицирани автомобили продължават да растат +++ Силен растеж за марката MINI +++ Йохен Голър: „BMW Group отчита леко увеличение на продажбите за септември от началото на годината“ +++

bmwgroup.com/global, 07.10.2025

Мюнхен. BMW Group запази траекторията си на растеж през третото тримесечие, като доставките до клиентите се увеличиха с +8,8%. Това отразява и положителното въздействие на базовия 875524_wефект от по-слабото тримесечие на предходната година. От януари до септември 2025 г. BMW Group достави общо около 1,8 милиона автомобила BMW, MINI и Rolls-Royce на клиентите, постигайки лек ръст на продажбите от +2,4%. През същия период компанията увеличи продажбите на изцяло електрически автомобили с +10,0% до 323 447 бройки. Между януари и септември BMW Group достави общо 470 313 електрифицирани автомобила (BEV и PHEV) на клиентите (+15,0%).

„BMW Group отчете леко увеличение на продажбите за годината до края на септември. Силните продажби в Европа и Северна и Южна Америка, както и за марката MINI, са особено окуражаващи. Търсенето на нашата широка гама от електрифицирани автомобили също остава силно“, каза Йохен Голър, член на Управителния съвет на BMW AG, отговарящ за клиентите, марките и продажбите.

Марката BMW продаде 514 620 автомобила през третото тримесечие (+ 5,7%). През годината до края на септември продажбите бяха в съответствие с предходната година (+0,1%), с общо 1 585 580 доставени бройки на клиенти, включително 395 998 електрифицирани автомобила (+4,5%). Марката продължи да увеличава продажбите във всички региони извън Китай, постигайки особено силен растеж в регионите Европа и Северна и Южна Америка, докато целевото увеличение на продажбите на китайския пазар не се реализира според очакванията. Plug-in хибридите на BMW са с голямо търсене. В резултат на това марката увеличи глобалните си доставки на автомобили с тази технология на задвижване с +30,2% в сравнение с предходната година.

Между януари и септември BMW M GmbH достави 158 182 бройки на клиенти, което е с +7,9% повече на годишна база. След най-успешното си полугодие досега, BMW M GmbH отчете още едно силно трето тримесечие, като продажбите се увеличиха с 11,0% до 52 220 бройки.

Марката MINI продължи да расте с новото семейство MINI: През третото тримесечие марката достави 72 376 бройки – увеличение от +37,5%. От януари до септември в световен мащаб са продадени 206 214 автомобила (+23,7%). През този период MINI отчете ръст във всички региони на продажби.

През началото на септември марката Rolls-Royce достави 4100 автомобила на клиенти – с +3,3% повече в сравнение със същия период на миналата година. През първите девет месеца на годината BMW Motorrad достави общо 159 156 мотоциклета и скутера на клиенти (-2,6%). През третото тримесечие BMW Motorrad увеличи доставките си до 53 247 бройки, което е ръст от +5,7%.