Архив

Peugeot показа четири премиери за България

Търговският директор Надя Божкова за стратегията на брандаDSC00019

На Софийския автосалон официално бе представена гамата на Peugeot. Французите показват цели четири премиери, като централната от тях е новият им хотхеч 308 GTi. Червеното бижу в центъра на щанда е третият продукт на марката, разработван съвместно със състезателното подразделение Peugeot Sport след RCZ и 208 GTi.

Други български премиери на щанда на Peugeot са преминалото границата от милион продажби 208, новото 108 със сгъваем мек покрив и абсолютният бестселър в България Partner.

Търговският директор на Peugeot Надя Божкова изтъкна стратегията на бранда да изпъкне като най-добър производител в масовия сегмент на пазара и да оглави екологичните тенденции с по-икономични и екологични модели от конкуренцията.

Pages: 1 2