Архив

Toyota – най-скъпият автомобилен бранд в света според Forbes

Дизелгейт удари имиджа на Volkswagen, който е последенtoyotalogo

Според последната класация Топ 100 на сп. Forbes,  Toyota е най-скъпият автомобилен бранд в света. В общата компанията компанията е на позиция 6, като за предходната година стойността на Toyota е нараснала с 11% – до 42,1 $ млрд.

Второто място сред автомобилните компании се заема от BMW, като като в Топ 100 баварците са под №14, докато третият, Mercedes-Benz, е на 20-та позиция. Двата немски бранда са увеличили стойността си съответно с 4 и 16% – $28,8 млрд. и $26 млрд. Ръстът на Mercedes обаче е много впечатляващ, като единствено Porsche е по-добър по този показател – ръст от 18% .

Honda (23 място) е с $25,2 млрд. и ръст от 8%, Ford (35 място) с $14,1 млрд. и ръст 12%; Audi (36 място) с $14 млрд. и ръст 10%; Chevrolet (59 място) с $9,8 млрд. и ръст 10%; Lexus (63) с $9 млрд. и ръст 13%; Porsche (67) с $8,3 млрд. и ръст 18%; Nissan (70) със стойност $8,2 млрд. и ръст 13%.

Pages: 1 2