Архив

NSU TT

NSU Prinz 1000 ТТ, NSU TT и TTS са модели – малка кола спортни автомобили NSU, на NSU Werke AG и през 1965-1972 г. са били построени в SAMSUNG DIGIMAX 420различни варианти. Те се основават на модела NSU Prinz 1000.

NSU Prinz 1000 TT (тип 67б) е с производствен период 1965-1967 г., седан с бензин двигател 1.1 литра (40 кВт). Дължината на колата е 3793 мм с ширина 1490 мм, височина 1364 мм и междуосие 2250 мм. Празно тегло 680 кг.

NSU Prinz 1000 ТТ  1965 г. имаше 1085-кубиковия двигател на големия NSU Тип 110  с 55 к.с. и максимална скорост от 148 км в час.

Това е оригинален NSU Prinz 1000 TT, който може да бъде разпознат по двойните фарове отпред, монтирани между тях черни ивици с надпис  NSU Prinz 1000, задните вентилационни прозорци и монтирани отзад хромирани букви „ТТ“. В допълнение, на задната част на отделението на двигателя, въздушният смукател има две дупки пробити за охладителя на маслото. Умереното вентилация на отсека на двигателя, двигателят има склонност да прегрява, и следователно, качулката също трябвва да се повдига по време на пътуването. В допълнение, колата е чувствителна към странични ветрове.

14 292 NSU се появиха след две години от пускането на Prinz 1000 TT с 1.1 литров двигател.

1280px-NSU_TTSNSU TT (тип 67с ) е с производствен период  1967-1972 г., седан с бензин двигател 1.2 литра (48 кВт). Размерите на колата са същите, но при тегло 685 кг.

1967 Prince 1000 TT “ ТТ “ (също така наречена “ 1200 TT „) е разработена с 1177-кубиков двигател вече от 65 к.с., теглото се увеличава с 5 кг и максимална скорост стига до 153 км в час. Vehicle Tuner предлага двигатели до 1300 куб.см. и 130 к.с., въпреки че беше превозните средства са с механично впръскване на горивото. Името  Prince  се отчита през 1967 г. за моделите с четирицилиндрови мотори.

Вместо широка черна ивица между фаровете, има сега хромирана лайсна, оборудвана с черна инкрустация.

До края на производството през юли 1972 г. 49 327 NSU TT идват с 1.2-литров двигател.

NSU TTS (тип 67f ) е с производствен период  1967-1971 г. Седанът е със същите размери, но с тегло 700 кг и бензин двигател 1 литър (51 кВт).http://www.autogaleria.hu -

Специално разработени за състезателни и рали TTS бяха въведени през февруари 1967 г. ( През първите няколко месеца имената на превозни средства бяха дори  Prince 1000 TTS). Тези превозни средства са проектирани като спортни седани, очакваното изпълнение с ниско тегло, по-късно като концепцията на VW Golf GTI. Така TTS взе 996 куб.см. с два  двойни Solex карбуратора и съотношение на компресиране на 10.5:1 със стандарт 70 к.с. при 6150/min, също настроени над 85 к.с. Това съответства на времето на мощността на двигателите на горната средна и висша класа , но TTS тежи само 700 кг.

Поради тяхната маневреност TTS бяха за дълго време след спиране на производството с успех в планинското и слалом състезанията.

Очевиден е TTS надписът в хромираната лента с черна инкрустация между фаровете и хромирани букви на гърба. В предната част на колата, е монтиран допълнителен маслен радиатор. При прием на въздуха в отделението на двигателя има три дупки за охладителя на маслото.

От юли 1971 г. общо 2402 коли от този тип са били пуснати приблизително за няколко по 3 месеца с „производствени кампании „.