Mercedes-Benz S600 Pullman Maybach Guard (2018)
Това е абсолютен флагман-модел от Mercedes-Maybach с конфигурация за сядане лице-в-лице зад стъклената преграда, която сега също е на разположение, за да поръчате при Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard. В резултат на това, държавни глави и други лица, изложени на особен риск разполагат с изключителен автомобил.
Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard осигурява пълна защита на клас на защита VR9 (в прозрачните и непрозрачни области) и е сертифициран за устойчивост при зрив в съответствие с Директива ERV 2010.
Неговата концепция за защита се основава на тази на Mercedes-Maybach S600 Guard. Pullman Guard е проектиран и разработен заедно със защитата Pullman и осигурява същите вътрешни размери като на последния.
Концепцията за защита е адаптирана към специфичните условия на 6,50-метровата лимузина. С оглед на това, бронирането в задната част е със стоманена преграда, позиционирана зад седалките, което обезпечава областта на главата на пътниците. Собственото тегло на превозното на Pullman Guard е 5.1 тона, докато брутното му тегло е 5,6 тона. От външната страна, специалното оборудване-защита е едва доловимо, като за всички модели S-Class Guard.
Максимален комфорт е осигурен при отваряне и затваряне на задните врати, подпомогнато с електрическа енергия. Електродвигателят увеличава ръчната сила. В резултат на това големите и, поради тяхната брониране, тежки врати са удобни за отваряне и затваряне. Прозорците са с хидравлично отворяне – текущият Pullman изгражда техническа мост с това, което е може би най-известният Pullman в историята – колата 100 моделна серия, датираща от 1965 г.
Областите на стъкло са съществена част от защитната концепция. Те са покрити с поликарбонат от вътрешната страна за защита да не се раздробят, и имат изключителни оптични характеристики, благодарение на техната ламинирана структура.
Взаимодействието между всички компоненти осигурява пътниците с високо ефективно защитено помещение, което включва не само балистична защита, но също така и пълна защита срещу взривни устройства. Със своя изтънчена и силна защитна система, новият S600 Pullman Guard е изпълнил всички изисквания за защита на съответните органи в Германия, и е сертифициран в съответствие с резистентност клас VR9 (съгласно BRV 2009 г., версия 2).
Дължината е от само 6.50 метра – знак за специалния статут на Mercedes-Maybach Pullman. Тя осигурява пространство за щедър и с вкус на клуб салон в задната част, с множество удобства като стандартно оборудване. Пътниците могат да се насладят на най-голямото пространство за краката в сегмента; и може да влизт и излизат от колата с най-голяма лекота и при комфорт. Както е типично за Pullman, четиримата пътниците могат да седят един срещу друг в отделението с електрически задвижвана преградна стена. Цената на не-бронираната версия започва от около половин милион евро. Първите клиенти получиха своя Mercedes-Maybach Pullman, който разбира се отново е силно персонализиран, още през септември 2016 г., а първите бронирани версии ще бъдат доставени през втората половина на 2017.
Много правителства, държавни глави и кралски фамилии от целия свят са в продължение на десетилетия, избираха Mercedes-Benz салон автомобили с обозначението Pullman, за да пътуват в тържествен стил подхождащ на техния статус.
Всички специфични доставки са достъпни за поръчка за Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard. Те включват например
сирени
мигащи светлини
радиостанции
аварийно стартерен акумулатор
външна комуникационна система (високоговорител / микрофон)
Pullman е с 1053 мм по-дълъг от Mercedes-Maybach S-Class. Междуосието е впечатляващо – 4418 мм. Освен това, с 1598 мм височина, Pullman е повече от 100 мм по-висок, отколкото S-Class.
V-12 двигател с битурбо в Mercedes-Maybach Pullman е с мощност от 530 к.с. Той има работен обем от 5980 куб.см., и произвежда максимален въртящ момент от 830 Nm при 1900 оборота в минута. Максималната скорост на Pullman Guard е електронно ограничена до 160 км в час.
Седалките предлагат уникално ниво на комфорт, благодарение на специалната си кинематична корекция. За разлика от нормата, облегалката се регулира поотделно, докато зоната на краката и референтната точка на седалката остават непроменени. Възглавницата може да се регулира поотделно, докато ъгълът на облегалката и регулирането на височината са комбинирани. За изпълнителните седалки, максималният ъгъл на наклона на облегалката е 43.5 градуса. Най-изправената позиция на облегалката позволява спокойна работа в задната част.